Cuma, Haziran 29, 2012

Düzcespor'da hareket başlayacak

Süper Amatör  Liginde mücadele edecek olan Düzcespor’da, yeni sezonla ilgili çalışmalar bugün başlayacak. Yeni sezon öncesinde bir araya gelen yönetim kurulu üyeleri başta teknik kadro olmak üzere 2012-2013 sezonunda yapacaklarını masaya yatırdı.


Antrenör belli değil
Bazı basın organlarında “Düzcespor Metin Aydemir’ ile anlaştı” haberinin gerçeği yansıtmadığını söyleyen Düzcespor yönetim kuru üyesi kendisinin bu konuda bir açıklama yapmadığını belirterek” Ben Düzcespor Metin Alemdar ile anlaştı yönünde bir açıklama yapmadım. Yönetim kurulu olarak henüz yeni sezonda takıma kime emanet edeceğimiz yönünde bir karar almadık ve bugün bu konuda açıklama yapacağız. Düzcespor süper amatörde de olsa başka bir ligde de olsa hedefi bellidir. Teknik kadronun belli olmasının hemen iç ve dış transfer görüşmelerine başlayacağız” dedi.

KAYNAK:www.duzcedamla.com

Hiç yorum yok:

SAL Klasman 3. hafta maç programı

İstanbul Süper Amatör Lig Klasman Grubu'nda 3. hafta maç programı ektedir...