Perşembe, Mayıs 31, 2012

Küçükçekmece Kulüpler Birliği kongresi 13 Haziran'da

Seymen Gençtürk’ün Başkanlığını yaptığı Küçükçekmece Amatör Spor Kulüpleri Destekleme Derneği olağan kongresi 13 Haziran 2012 tarihi olarak belirlendi.

Gerçekleşecek kongrede Seymen Gençtürk’ün yeniden adaya olacağını yönetim kurulunda bazı değişikliklerde olacağı söylenirken şuana kadar başka aday isimde geçmiyor.
Küçükçekmece Amatör Spor Kulüpleri Destekleme Derneği olağan genel kurul toplantısını yukarıdaki gündemle 13.06.2012 Çarşamba günü saat 19.00 Sefaköy Kültür ve Sanat Merkezi (Tevfik bey Mah. Maslak Çeşme Cad. Sefaköy–Küçükçekmece/İstanbul) adresinde gerçekleştirilecektir. Çoğunluk sağlanamadığı takdirde ikinci toplantı 20.06.2012 Çarşamba günü aynı saat ve aynı yerde yapılacaktır.

Gündem
1-Açılış ve yoklama
2-Saygı Duruşu
3-Divan Heyetinin seçimi
4-Yönetim Kurulu faaliyet raporu okunması
5-Denetim Kurulu raporu okunması
6-Yönetim ve Denetim raporlarının ayrı ayrı ibrası
7-Tüzük tadilatı görüşülmesi ve oylanması
8-Yönetim ve Denetim kurullarının ayrı ayrı seçimi
9-Dilek ve Temenniler
10-Kapanış

HABER:YILMAZ AKTEPE

Hiç yorum yok:

BAL 1. Grup 19 Nisan Cuma Programı

BAL 1. Grup'ta 27. hafta karşılaşmaları 18 Nisan Cuma günü oynanacak.