Perşembe, Mayıs 31, 2012

Eyüpspor’a, semt esnafından haciz şoku!

Spor Toto 2. Lig ekiplerinden Eyüpspor’a haciz geldi. Eflatun-sarılılar, 15 yıldır malzeme tedarikçisi olarak çalıştığı Merkez Spor tarafından 600 bin TL'lik alacağından dolayı icraya verildi. 28 Mayıs 2012 günü yapılan ilk haciz uygulamasında Eyüpspor’un kupalarına, logosuna, spor aletlerine haciz konulan Eyüpspor, şu anda da ikinci şoku yaşıyor. Alacaklarını tahsil etmek amacıyla icra memurlarıyla ikinci defa kulüp merkezine gelen Merkez Spor'un Avukatı, bu defa kulüpte Televizyon, klima, masa, sandalye dahil ne var ne yok tamamını haczederek muhafaza altına aldı.

Alacaklı: Sözler yerine getirilmedi
Eyüpspor taraftarların bu olay karşısından büyük üzüntü yaşaması karşısında alacaklı Şaban Topalsan, “Uzun süredir alacaklarımı bir türlü alamıyorum, her defasında alacağımı ödeyeceklerini söylüyorlar ama bir türlü ödemiyorlar. Ben çok büyük bir esnaf değilim, ödenmeyen miktarı kaldırabilmem mümkün değil, malımı mülkümü sattığım halde malzeme satın aldığım yerlere olan borçlarımı dahi ödeyemez duruma düştüm, ama bir türlü derdimi kimseye anlatamadım. Defalarca Belediye Başkanıyla görüştüm, borçların ödenmesi konusunda sözler verildi, umut verildi ama hiçbiri yerine getirilmedi. Belediye Başkan Yardımcısı Metin İşeri’ de bu konuda defalarca söz verdi ama o da olmadı.

Başkan’ın yazdığı çekler geri döndü!
Şu andaki Kulüp Başkanı geçmiş borçları ödeyemem ama benim dönemimdekileri bizzat ben ödeyeceğim dedi ancak onun yazdığı çekler dahi geri döndü. Bugün vadesi dolmuş 40.000 TL’lik çek yine bugün itibariyle karşılıksız çıktı. Yapabileceğim başka hiçbir yol kalmadı. Yıllardır ekmeğini yediğim ve semtimin gönlümün takımı olan Eyüpspor’a bunları asla yapmak istemezdim. Zaten istemediğim için tam 5 yıldır oradan buradan borç alarak kulübü idare ediyorum. Ama artık çaresiz kaldım elimde avucumda ne varsa sattım ve bir türlü derdimi ne Onursal Başkan İsmail Kavuncu'ya ne Belediye Başkan Yardımcısı Metin İşeri'ye ne de Kulüp Başkanı Şevket Sever'e anlatamadım. Bir taraftar olarak çok üzgünüm ama aynı zamanda bir alacaklı olarak ta çok çaresiz kaldım" dedi.

Avukatlar: “Kulüp Yöneticileri tarafından borçlarının ödenmesi yönünde bir girişimde bulunulmadı”
Şaban Topaslan’ın avukatları Esennur Ezgi ve Sema Akçadağ Kaya ise yaptıkları açıklamada, haciz yapılmadan önce Kulüp Başkanı ve yöneticilerin tüm aramalarına rağmen telefonlarına çıkmadıklarını belirterek, “Haciz mahallinde Kulüp Müdürü ile görüştük, uzlaşma zemini sağlayabilmek açısından Kulüp Başkan veya diğer yetkililerinin haciz mahalline iştirak etmelerini talep ettik. Ancak defalarca telefon görüşmelerine ve haciz işleminin yapılacağını bilmelerine rağmen hiç bir yönetici ile muhatap olamadık ve haciz mahalline intikal etmediler. Bu yüzden kısmı haciz ve muhafaza işlemleri başladı. Kulübün tüm başarılarını simgeleyen kupalarına, plaketlerine ve diğer bir kısım menkul mallarına haciz ve muhafaza işlemi tatbik edilmiştir. Tüm bu icra işlemlerine rağmen yine kulüp yöneticileri tarafından borçlarının ödenmesi yönünde bir girişimde bulunulmamış aksine müvekkilimizin şahsına ve onuruna yönelik Eyüpspor Kulübü’nün sosyal paylaşım sayfalarında hakaret içerikli sözler sarf edilmiştir. Müvekkilimiz Şaban Toparslan Eyüp semtinde yıllardır esnaflık yapan ve Eyüp camiasınca bilinip ve sevilen saygı değer bir insan olduğu için bu ve bundan sonraki şahsi saldırılara karşı yasal işlemler başlatmak üzere yasal haklarımızı saklı tutuyoruz” diye konuştu.

Durumdan aşırı derecede rahatsız olan taraftarlar Sosyal Medya sitelerinde bu konunun uzlaşı içinde çözülmesi yönünde defalarca çağrılar yaptılar. Yüzüncü yıla çok daha güçlü ve başı dik girilmesi gerektiğini yazdılar. Ancak taraflar arasında uzlaşı ortamı bir türlü sağlanamadı.

Eyüpspor taraftarları çok üzgün ve sitemli; Bir taraftan kulübün bir esnafı bu hale getirmemesi gerektiği yönünde yazılar yazılırken diğer taraftan en azından kulübün şanı şerefi olan kupaların haciz uygulamasından çıkarılıp kulübe bir an önce iade edilmesi gerektiği yönünde taleplerini dile getirdiler.


Kaynak: http://www.eyupgazetesi.com

Hiç yorum yok:

İstanbul 2. Amatör Lig 11 Mayıs 2024 Cumartesi Programı

İstanbul 2. Amatör Lig'de heyecan devam ediyor...