Cumartesi, Mart 31, 2012

Dodo'dan 7 maç

Yazarımız Dodo, İstanbul Süper Amatör Lig'de hafta sonu oynanacak maçların tahminleriyle karşınızda...
Sevgili Yerel Futbolseverler, play-off müsabakaları ilerledikçe sona yaklaşıldıkça maçların da önemi ve kazanma mücadelesi zorlaşmaya başlayacak diye düşünüyorum. Bu hafta birbirinden zor müsabakalar bizleri beklemekte.

Alibeyköyspor-Çatalcaspor
Kısır bir skor beklediğim maç. İki mücadele gücü yüksek takımın maçında Alibeyköy kazanır diyorum. Banko Alibeyköy. Formca çıkış trendinde olan, kadro itibari ile rakibini bozacak oyunculara sahip olan, kanımca BAL’ı daha çok istediğini düşündüğüm, arzulu ve istekli oynamasını beklediğim Alibeyköy maçı alır.

HEASK-Çıksalınspor
Mücadele dozu yüksek bir maç olacak. HEASK bir türlü istediği havayı play-off müsabakalarında yakalayamadı ama ben bu hafta zorlu müsabakadan galip ayrılacaklarını düşünüyorum. Kırmızı-Mavililer, bundan sonraki maçlara daha moralli ve formda çıkmaları konusunda da önem taşıyan maçtan galip ayrılırlar.

Yıldırım Bosnaspor-Gazi Mahallesi SK
Konsantresini yitirmiş iki takımın müsabakası… Daha iyi motive olan takım kazanacak gibi. Ben bu zor maçın kazanan tarafı Gazi Mahallesi olur diyorum.

Çengelköyspor-Vefaspor
Tecrübeli ama moralsiz, her geçen hafta dibe vurmaya doğru hızla ilerleyen Vefa takımı ile tecrübesiz genç oyuncu ağırlıklı ama çok iyi mücadele eden Çengelköy takımı arasında gerçekten enteresan bir müsabaka bizleri beklemekte. Ben bu maçın kazananı olmaz diyorum. Beraberlik olasılığı yüksek bir maç.

İncirlispor-Bağlarbaşıspor
Bağlarbaşıspor’da sporcular maçtan maça konsantre olmakta zorlanıyor gibi görünmekte. Sporcular ve yönetim arasındaki tatsız atmosfer halen dağılmadı. Bu nedenle Bordo-Beyazlı sporcuların maça konsantreleri kolay olmuyor. İncirlispor rakibine göre daha sorunsuz bir takım ve ekip de birbirine alışmış durumda. Ben İncirli takımı zorlanır ama kazanır diyorum.

Leventspor-Dikilitaşspor
Dikilitaş inişte ve çıkış için bir maça ihtiyacı var. Bu maç Levent maçı olabilir mi, bekleyip göreceğiz. Levent takımı ilk haftalar zorlanır daha sonra kimse bu takımı tutamaz demiştim ilk hafta genel yazımda okuyanlar hatırlayabilir. Levent takımı beni yanıltmadı, kafadan zorlandı ama daha sonra sazı eline aldı ve haftalardır istediği türküyü çalıyor. Bu hafta Dikilitaş’ın son haftalardaki başarısızlığına aldanırlarsa ummadıkları bir mağlubiyet alabilirler ama her maça oldukları konsantreyi bu maça da taşırlarsa Levent takımı kazanır diyorum.

Bağcılarspor-Tuzlaspor
Sanılandan zor geçmesini beklediğim bir maç. Tuzla takımı form durumu itibari ile benim de kamuoyunun da favorisi ama Bağcılar takımı ters bir takım dikkate alınması gerekir.

Program
16:30 Alibeyköyspor - Çatalca (Bağcılar Bld.Mahmutbey Stadı)
16:30 İncirli - Bağlarbaşı (Ayazağa Atatürk Stadı)
16:30 Yıldırım Bosna - Gazi Mahallesi SK (Albayrak Suni Çim)
16:30 Levent - Dikilitaş (Paşabahçe Stadı)
16:30 HEASK - Çıksalın (Namık Sevik Stadı)
16:30 Çengelköy - Vefa (Sarıyer Belediyesi Çayırbaşı Stadı)
16:30 Bağcılar - Tuzla (Spor Akademisi Stadı)
Arnavutköy Belediyespor (BAY)

YAZI: DODO

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Alibeyköyspor - Çatalca:1
İncirli - Bağlarbaşı:1
Yıldırım Bosna - Gazi Mah.:2
Levent - Dikilitaş:0
HEASK - Çıksalın:0
Çengelköy - Vefa:2
Bağcılar - Tuzla:0

Adsız dedi ki...

Alibeyköyspor - Çatalca:1
İncirli - Bağlarbaşı:1
Yıldırım Bosna - Gazi Mah.:1
Levent - Dikilitaş:2
HEASK - Çıksalın:1
Çengelköy - Vefa:2
Bağcılar - Tuzla:1

tosun..

Adsız dedi ki...

Kırmızı-mavı degıl heask kırmızı-beyaz. Mavı sadece 3.rengımız.. Iyı calısmalar

Adsız dedi ki...

alibeyköyü kitlemişsin dodo bir şey yazamıyacaklar sanırım.tebrikler dodo

Adsız dedi ki...

Alibeyköyspor - Çatalca:0
İncirli - Bağlarbaşı:1
Yıldırım Bosna - Gazi Mah.:1
Levent - Dikilitaş:1
HEASK - Çıksalın:0
Çengelköy - Vefa:2
Bağcılar - Tuzla:0

Adsız dedi ki...

yedide sıfır dodo. incirli zorlanır demişsin ama 4-0 almış yedide sıfır,7de 1 sayılmaz o. bir maç bil be dayı:):)

Adsız dedi ki...

yaptın yapacağını dodo alibeykyümüzü yendirdin.haftaya alibeyköy kaybeder demeni bekliyoruz

Adsız dedi ki...

Dodo denen zat-ı isim her kimin yada her neyin ismiyse bu hafta tökezledi.. Hoş ya tutarsa mantığıyla yapılan yorumlar Amatör kategoride bir yere kadar, dodo kardeş zor bir sorumluluk almış vay haline kolay gelsin.Bu hafta gibi olmaz sanırım 7 maçta 1 isabet hıhhh..

İzzettinspor'da Ferudun Şallı dönemi

İstanbul 2. Amatör Lig ekiplerinden İzzettinspor'da teknik direktörlük görevine Ferudun Şallı getirildi.