Perşembe, Mart 29, 2012

Dayı, Kartal'ı sahipsiz bırakmadı

İstanbul 1.Amatör Lig temsilcilerinden Sefaköy Kartalspor'un yapılan Genel  Kurul'unda Yener Dayı yeniden Başkan seçildi.


Sefaköy Kartalspor kulüp binasında gerçekleşen kongrede kulüp Başkanı Yener Dayı uzun yıllardan beri Sefaköy Kartalspor kulübün içinde futbolcu, yöneticilik ve Başkanlık yaptım .Bu süreç içinde iyi kötü günler hep birlikte yaşadık.Bazen sevindik bazen de üzüldük  ama içimde hiçbir zaman Sefaköy Kartalspor sevgisini yitirmedim. Bünyemizde her zaman ahlaklı, terbiyeli, vatanına milletine bağlı, yarınlarımıza umutla bakacağımız genç nesiler yetiştirdik ve yetiştirmeye de devam etmekteyiz. Ancak son yıllarda yapılan kongrelerde yönetime giren yönetici arkadaşlara yönetime girdikten sonra 2,3 toplantıdan sonra bir daha da kulübe uğramıyorlar ve yalnız kalıyorum. Kulübün tüm sorunlarına tek başına koşturuyorum. Sefaköy Kartalspor’u ayakta tutmaya gayret gösterdim. Tüm bunları yaparken de ruhen ve bedenen yoruldum. Bunun yanı sıra maddi manevi yönden zarar görmeye başladım. Birazdan yapılacak olan seçimde aday olmayacağımı söylemek istiyorum. Lütfen bu konuda anlayış bekliyorum. İnanıyorum ki içinizden çok güzel bir yönetim oluşturup Kartalsporumuzu daha iyi yerlere taşırsınız. Her ne kadar içinizde olmasam da, her zaman  destek vermeye hazırım. Görevim süresince bana vermiş olduğunuz desteklerden dolayı hepinize teşekkür ederim dedi.


Yapılan konuşmaların ardından Divan başkanı yönetim listesi olup olmadığını sordu ve kimsenin aday olmamsı üzerine divan başkanı Yener Dayı’ya döndü ve kararını gözden geçirmesi için söz verdi Dayı,Sefaköy Kartalspor benim için çok önemli bir yeri vardır. En güzel günlerim burada geçti. Ama hiçbir zaman sahip siz bırakmadım. Bugünde bırakmayacağım. Madem başkan adayı yok sizlerin yapacağı yönetimle devam ederim dedi. Kongre üyeleri divan başkanlığına Yener Dayının başkanlığında liste verdi. Ardından oylama sonucu Sefaköy Kartalspor sahipsiz kalmayarak Yener Dayı yeniden başkan seçildi.


Yeni Yönetim kurulu:Yener Dayı,Gürkan Çelik,Taner Dayı,Asım Genç,Korkmaz Çoban,Nihat  Yüceur,Cem Pehlivan,

Yedek Yönetim kurulu:Doğan Kurt,Naci Can kuşlar,Talip Yıldız,Serdar Kasap,Emin Sevim,A.Utku Dayı.

Denetleme Asil:İsmail Koçak,Latif Sefer,Sadık Bal kay.
Denetleme Yedek:Eren Dayı,Süleyman Çak,Hasan Nebiler.


HABER-FOTOĞRAF:YILMAZ AKTEPE

Hiç yorum yok:

Küçüksu Rasathanespor 7'de 7 yaptı

İstanbul 2. Amatör Lig 15. Grup'ta lider Küçüksu Rasathanespor sahasında Poyrazköy Gençlikelispor'u 3-1 yenerek 7'de 7 yaptı.