Cumartesi, Mart 31, 2012

Bir Hakemimiz daha saldırıya uğradı


Hakemlerimize saldırılar maalesef devam ediyor. Bugün Sefaköy Kartal Stadında, Sefaköy-Taşköprü U19 maçından sonra, maç esnasında Hakem tarafından oyun ihraç edilen Yunus Emre Denizhan adındaki Taşköprüspor’lu oyuncu, Hakem soyunma odasına saldırmış ve içeri girmek istemiş bunu başaramayınca, soyunma odasının camını kırmış ve Hakemin yüzünün kesilmesine sebep olmuştur.

Bugün Sefaköy Kartal Stadında oynanan, Sefaköyspor’un 3-2 kazandığı ve küme düşmeyi doğrudan ilgilendiren Sefaköy-Taşköprü U19 maçından sonra, Taşköprüspor’lu oyuncu Yunus Emre Denizhan Hakem soyunma odasına zorla girmek istemiş, futbolcu bu eyleminde başarılı olamayınca soyunma odasının camına vurmuş ve kırılan cam parçaları Hakemin yüzünün kesilmesine sebep olmuştur.


Olaydan sonra, Sefaköy Spor Kulübü Başkanı Yener Dayı’nın yardımı ile Bakırköy Devlet Hastanesine kaldırılan Hakemimiz, rapor almış ve kendisine saldıran oyuncudan şikayetçi olması üzerine de adı geçen oyuncu gözaltına alınmıştır. Yerel Futbol Sitesi olarak Hakem kardeşimize geçmiş olsun dileklerimizi iletiriz.



HABER: YILMAZ AKTEPE VE BURAK KURTULUŞ

8 yorum:

By T 61 dedi ki...

oyuncunun bu kadar çileden çıkmasına sebep olmus demekki kimse kırmızı kart için böyle birşey yapmaz kendilerini geliştirsinler her oyuncuda saygı duyar ama bizimkiler dünya umrunda değil pskopat ayağna takılıp maç yöneten hakemler var tek tek isim veririm adam olucaksın herkezde sana saygı duycak yanlış karar bıle versen. oyuncukardeşimizin psikolojısını kımse düşünmüyor.

Adsız dedi ki...

sen kimsinki isim vercen ne biliyosun maç esnasında olan olayları şikayet çi olması iyi olmuş örnek olsun adam olsun top oynasın beceremiyosa oynamasın neymiş çilededen çıkmış iyi öldürseydi bari saçma sapan konuşma maddi parayla aklı başına gelir o topçunun şikayeti geri almassa her ay para öder hakem kardeşime sesleniyorum alma şikayetini geri kardeşim aklı başına gelsin ....;)

Adsız dedi ki...

olmadı Burak hocam kafana göre düzenleme sen yaparsan ,kafasına göre maç yönetirlerse,kafalarına göre hakeme saldırılarsa , bu işin içinden çıkılmaz.hakemlerin hepside ak kaşık değilya bırak açıklamak isteyen açıklasın....

Adsız dedi ki...

hiç bir sebep bir insana hakemde olabilir futbolcuda kim olursa olsun bu derece saldırıyı haklı kılmaz.Saldırıyı yapan futbolcuyu şiddetle kınıyorum.Yüce Adaletimizinbu ve benzeri futbolculara hakettiği cezayı vereceğini tahmin ediyorum.Bu saatten sonra özür kapıları sonuna kadar kapanmıştır.Bu gibi saldırganları destekleyenleride kınıyorum.Hakem kardeşime geçmiş olsun diliyorum.Bu saldırıya mağruz kalan saldırıyı yapan futbolcu da olsa aynı yorumu yapardım

Adsız dedi ki...

bu olayda oyuncu kardeşimiz haklı olabilir bilip bilmeden yorum yapmayın şu sıralar u14 maçlarını yonetemiyen hakemler vardır kimse durduk yere bole bi saldırıda bulunmaz yani

Adsız dedi ki...

bu olayda oyuncu kardeşimiz haklı olabilir bilip bilmeden yorum yapmayın şu sıralar u14 maçlarını yonetemiyen hakemler vardır kimse durduk yere bole bi saldırıda bulunmaz yani

Bu yorumu yapan arkadaşa soruyorum anladığım kadarıyla sen ya bir antrenör veya futbolcusun sen hata yaptığında sana saldırıyorlar mı ? ..cevaplarsn sevinirim...

Adsız dedi ki...

Ben Anlamıyor Gerçekten Anlamıyorum Avrupada Bu Tür Olaylar Özellikle Alt Yapıda Hiç Yaşanmıyor Tam Aksine Alt Yapıda İlk Olarak Disiplin Ve Rakip Oyuncuya Saygıyı Öğretiyorlar Ama Kendi Ülkeme Bakıyorum Söz Temsili İse Aynı Tas Aynı Hamam Bu Kafayı Değiştirilmeli Şimdi Hakeme Saldıran Oyuncuya Soruyorum Saldırdında Eline Ne Geçti Bana Bunu Söylesin Takımın Galipmi Geldi Yada Şampiyonmu Oldun Aaa Bak Buldum Göğsün Göge Erdi Dimi Yazık Kardeşim Yazık Geleçegin Futbulcuları Diye Baktıgımız Oyuncularımızın Bir Çogu Boş Çıkıyor Alt Yapılarda Disiplin Yok Saygı Yok Hiç Bişey Yok Eğer Birileri TÜRK FUTBOLUNU YÜKSELTMEK AVRUPADA İLERİYE TAŞIMAK İSTİYORSA İLK OLARAK ALT YAPIDAN BAŞLAMALI GEREKİR DEMİR YUMRUK İLE HİÇ BİR OYUNCUNUN GÖZÜNÜN YAŞINA BAKILMAMALI BU TÜR SORUN CIKARAN OYUNCULARIN VER ELİNE LİSANSINI GÖNDER BAKALIM NE YAPICAK tilkinin dönüp dolaşıp gideceği yer kürkçü dükkanı DİSİPLİN DİSİPLİN DİSİPLİN...

Adsız dedi ki...

son derece üzücü bir olay. bunlar adam olsa bir kaç kişi birden bir insana saldırmazdı. Ayrıca merak etmeyin siz, birileri araya girer verilen veya verilecek olan cezaları ya hafifletirler yahut ortadan kaldırırlar.. Ben geçmişe göre konuştum... Dayağı yiyen yediği dayakla kalıyor. Bu camianın bir üyesi olarak çok utandım doğrusu.

SAL Klasman 27 Mart 2024 Çarşamba Sonuçları

İstanbul SAL Klasman B Grubu'nda ikinci hafta maçlarının sonuçları haberin devamındadır...