Perşembe, Mart 29, 2012

Arnavutköyspor’da şok: Kadakal istifa etti

Sorunlar ve sıkıntılar içinde adeta yalnızlığa terk edilen Arnavutköyspor Kulübü’nü son 3 sezonda adeta şaha kaldıran Aziz Kadakal, şok bir kararla kulüp başkanlığından istifa etti. Kadakal, istifa sebebini yoğun iş temposuna bağladı.

Arnavutköyspor’a hak ettiği değeri kazandırmak için gecesiyle gündüzüyle çalışan ve özellikle Süper Amatör Lig’deki performansıyla tüm İstanbul’un takdirini kazanan Arnavutköyspor Kulübü Başkanı Aziz Kadakal, Mayıs ayından yapılacak olan başkanlık kongresinde aday olmayacağını açıkladı.


Kongrede aday olmayacak
Aday olmayacağını ve bugünden itibaren de başkanlık görevinden istifa ettiğini açıklayan Kadakal’ı kararından vazgeçirmek için kulüp yöneticilerinin yapmış olduğu ikna çalışmaları ise sonuç vermedi. Kadakal, yaptığı açıklamada; “3 yıldır bu kulübün başkanlığını yaptım. Ancak benden bu kadar. Ticari hayatımdaki yoğunluk nedeniyle başkanlık görevini benden daha iyi yapacak bir arkadaşa teslim etmek istiyorum. Bu nedenle de Mayıs ayında yapılacak olan kongrede aday olmayacağım. Bu kulübün hak ettiği değeri kazanması için elimden geleni yaptığıma inanıyorum. Ancak ne yazık ki Arnavutköy’de spora ve sporculara destek veren insanlar bu köklü kulübü görmezden geldiler. Başkanlıktan istifa ediyor olmam ve yeniden aday olmayacağım demek bu kulüpten tamamen elimi çektiğim anlamına gelmez. Her zaman için desteğimi esirgemeden devam ettireceğim” dedi.


“Yalnız bırakıldık”
Başkanlık görevine başladığı güne kadar spor ile çok haşır neşir olmadığını ifade eden Kadakal, “Ne zaman ki bu kulübün başına geçtim futbol benim için işte o zaman başladı. Büyük bir heyecanla takip ettiğim maçlar adeta tutkuya dönüştü. Oyuncularımın aldığı başarılar göğsümü kabarttı. Öyle ki, artık aileme ve işime vakit ayıramaz oldum. Ben bu kulüpteki görevimi layıkıyla yaptığıma inanıyorum ve umut ediyorum ki benden sonra gelecek olan arkadaşımız da bu kulübü layık olduğu yerlere taşır” dedi.
Kulübün ayakta durması için gecesi gündüzü ile çalışan Kadakal, bu manada oldukça yalnız bırakıldığını da söyledi.


“Emeği geçen herkese teşekkür ediyorum”
Arnavutköy’ün başarısı için özellikle son 3 sezonda ter döken tüm oyuncularına teşekkür eden Aziz Kadakal, “Sadece oyuncularım değil, aynı zamanda şartlar ne olursa olsun Arnavutköyspor’un başarısı için canla başla çalışan Kemalettin Dirik hocamıza ve yardımcılarına, maçlarımızda bizleri yalnız bırakmayan cefakar taraftar grubumuz Karmaşa’ya ve Arnavutköy’ün spora duyarlı tüm esnaflarına teşekkür ediyorum” dedi.


HABER-FOTOĞRAF: TAYLAN ERGÜN

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Bir daha zor bulurlar böylesine bir başkanı

Adsız dedi ki...

Arnavutköy ilçesi için tek çare Arnavutköy Sporla-Arnavutköy Bld. sporun birleşmesidir aynı ilçede Arnavutköy adını taşıyan 2 takım olması başlı başına bir saçmalık zaten.

Adsız dedi ki...

aziz başkan hakikaten bu işi severek yapıyordu aziz başkanın bırakması hayırlı olmadı ama işallah( hayırlı olur)atilla seymen

KARMAŞA dedi ki...

karmaşanın abilerindenim başkanımıza sonsuz minnettarız emegi çok büyük aldıgı karara saygı duymak agır geliyor ama yanlız ve desteksiz bırakıldıgına gözümlede şahidim AZİZ başkan tam bir ARNAVUTKÖY sevdalısıdır İNŞALLAH hatrı sayılır abiler ve başkanımızın spor ve sporcuyu öksüz bırakmayacak kadar ilgili insan oluşu mayıs ayına kadar akli selim bir karar alır olması yönünde beklentilerim var MURAT KAYA

Adsız dedi ki...

İster Arnavutköy Spor olsun İster Arnavutköy Bld. Spor olsun adı ne olursa olsun kazanan Arnavutköy İlçesi olur..

Adsız dedi ki...

Sanırım birşeylere kulp takmayı cok seviyoruz toplum olarak. Arnavutkoy'un basarisi icin ter doken her takim basimizin taci olmali. Omerlispor, Haraccispor, Tasolukspor, yenikoy ve babanakkas gibi Belediye ve Arnavutkoy ayrimi yapilmamali. Aziz Kadakal'ı bireysel gayretinden dolayı tebrik ediyorum ve Arnavutkoyspor'a da bundan sonraki donemde basarılar diliyorum. Evet, büyük bir degerin kıymeti ne yazikki bilinmedi. Spora ve sporcunun desteklenmesine ne kadar aşık olduğunu en yakından görenlerden biri olarak ne kadar yalnız bırakıldığına da şahit oldum. Emeklerinden ve yürekli duruşundan dolayı koca bir takdiri hakediyor sayın Kadakal....
Taylan Ergün.

Arnavutköy sevdalısı dedi ki...

SAYIN EDİTÖR... BU ÖZBAY DENİLEN ADAM HAKINDA YAPTIGIM YORUMLARI NEDEN SİLİYORSUN. ONUN CEVABINI KOYUYORSUNUZ AMA BU MU ADALET??? BU ADAM DEGİLMİ SİZE KK MEVLANA MACI SONRASINDA KUFUR EDEN. NEDEN BU ADAMA YUZ VERİYORSUNUZ. NEDEN????

İzzettinspor'da Ferudun Şallı dönemi

İstanbul 2. Amatör Lig ekiplerinden İzzettinspor'da teknik direktörlük görevine Ferudun Şallı getirildi.