Cumartesi, Ocak 28, 2012

Hatip Alataş Dersimspor'da

Bölgesel Amatör Lig 2.Grupta mücadele eden Tunceli Dersimspor, Bölgesel Amatör Lig ekiplerinden İstanbul Feriköyspor'da top koşturan 1984 doğumlu olan Hatip Alataş'i renklerine bağladı.Orta mevkisinde görev yapan Alataş Feriköy'de geçen sene 34 müsabakada görev yaptı.

Bölgesel Amatör Ligte 4 golü bulunan oyuncu, Feriköy'e  72 Batmansporspor'dan gelmişti. Sırasıyla önce Kocamustafapaşa, Kırıklaelispor, Darıca Gençlerbirliği, Cerrahpaşa, Bayrampaşa Tunaspor, Albayrak, 72 Batman ve Feriköy takımlarının formasını giydi.
HABER VE FOTOĞRAF: ERDEM SAĞOLAN

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Tebrik ediyorum hatip abi hem insan olarak hem futbolcu olarak örnek biri Allah utandırmasın.Edip

Adsız dedi ki...

FERİKÖY BENCE TAKIM KAPTANINI ELİNDE TUTAMAYARAK BU ZOR GUNLERINDE BUYUK SIKINTIYA DUŞÜCEKTİR HATİP ARKADAŞIMIZA FERİKÖY TARAFTARI OLARAK BAŞARILAR DİLİYORUM GERÇEKTEN İYİ TOPÇU

Adsız dedi ki...

gerçekten katılıyorum sana hatip kardeşimize başarılar diliyorum değerini bilmiyenler utansın feriköy taraftarı

Adsız dedi ki...

feriköy en iyi futbolcularını elinde tutamıyor hatip ten sonra kerem ve eyüp te paralarını alamadıkları için ayrılmışlar kötü günler bizleri bekliyor. FERİKÖYLÜÜÜÜÜÜÜÜÜ

Olgun dedi ki...

kimse Bilmediği Konuları Kimse yorum Yapmasın Hatipi FERİKÖY Taraftarı Çok Sevdiği Bir Futbolcusudu Hatipin Bir Olayı Oldğu İçin Ayrılmıstır Ferköyden ( Feliköy Lü Olgun ) Ben Hatiple Konustum Yüztüze...

BAL 1. Grup 19 Nisan Cuma Programı

BAL 1. Grup'ta 27. hafta karşılaşmaları 18 Nisan Cuma günü oynanacak.