Salı, Ocak 31, 2012

Halil Aydın tekliflere açık

İstanbul Süper Amatör Lig 4. Grup ekiplerinden Ataşehir Doğuşspor’un özellikle geçen sezonki büyük çıkışında pay sahibi olan isimlerden Halil Aydın serbest olduğunu ve tekliflere açık olduğunu söyledi. 
Defansın her bölgesinde ve orta sahada görev alabileceğini belirten Halil, tekliflere açık olduğunu ve anlaşma sağlayabildiği bir kulüpte futbol yaşamını sürdürmek istediğini dile getirdi.
İletişim: 5309607682
1985 doğumlu olan Halil Fikirtepe Dumlupınarspor, Maltepespor, DMO ve Ataşehir Doğuşspor formaları giydi.
Yerel Futbol Sitesi

5 yorum:

Adsız dedi ki...

HAYIRLISI OLSUN KARDEŞİM KRALSIN SEN İYİ TOPÇUSUN MAÇLARINI İZLEDİM BEĞENDİĞİM FUTBOLCULARDAN BİRİSİN YOLUN AÇIK OLSUN EN İYİ KULÜBE LAİKSİN SEN İNŞALLAH

Adsız dedi ki...

İyi futbolcu kendini bu duruma düşürmez bence.Bu sene ki performansın da iç açıcı değil.Kilo da almışsın en önemli özelliğin çabukluğundu o da kalmamış gibi.

Adsız dedi ki...

23.49 da yorum yapan arkadaş ne alakası var haber yapmışlar herkes gibi, onu tanıyan tanıyor, o dediğin futbolcu istikrarından bir şey kaybetmemiş eskiden nasılsa şimdide o ama herkesin bir kaç hafta düşüşü olur ama kalitesi tartışılmazdır.onu herkes bilior bağenerekte izleniyor.ben yakın bir arkadaşıyım.

Cevdet dedi ki...

Merhaba,
iyi ve kötü futbolcu nasıl olur! bu bir çok kişi için farklı bir bakış açısıdır.
Benim için idmanlarına gelen forması ve kulübü için oynayan efendiliğini elden bırakmayan sakat veya cezalı bile olsa maçlara ve idmanlara gelen cesur yürekli kişilerdir.

Bütün bunlar Halil Aydın'da mevcuttur.

Halil Aydın ile iki sezondur aynı kulüpteyiz O Sporcu ben yöneticiyim,

Biz neler gördük, yetenekli! ama idmana gelmez. (maçta dökülür)
Parasını alır ortadan kaybolur.
ağzından küfür eksik olmaz (farklı yetenek) vs vs...

Saygılarımla,

cevdet Kuruçay

Adsız dedi ki...

BEN ONCA MAÇ İZLEDİM ONUN GİBİ OYUNCU GÖRMEDİM DIŞARIDADA BEYFENDİ SAYGILI BİRİ AMA FUTBOLCULUĞU TARTIŞILMAZ BEN BİR TARAFTAR VE SPORSEVER OLARAK HER TAKIMIN KADROSUNDA GÖRMEK İSTEYECEĞİ BİRİ OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM. DİSİPLİNLİ,HIRSLI TAKIMIN FORMASNI SONUNA KADAR TERLETİR İŞTE İNŞALLAH HAYIRLI BİR YERE GİDER VE BAŞARILI OLUR ZATEN HERKES ONU BİLİYOR VE TAKDİR EDİYOR

SAL Klasman 3. hafta maç programı

İstanbul Süper Amatör Lig Klasman Grubu'nda 3. hafta maç programı ektedir...