Cuma, Ocak 27, 2012

Fatih Ünal İstanbul Sivasspor'da

Şehzadebaşıspor’da 7 sezondur hem antrenör hem de kulüp yetkilisi olarak görev alan Fatih Ünal, İstanbul 2. Amatör Lig’in iddialı takımlarından İstanbul Sivasspor’la anlaştı. 
Ünal, Yerel Futbol Sitesi’ne yaptığı açıklamada, “Bu hafta Mahmutbey Stadı’nda antrenmanlara başladık. Yeni bir ekip kuracağız. Burada Şehzadebaşıspor’daki sistemi uygulayacağım. Genç ve yetenekli isimlerden oluşan bir kadro meydana getireceğiz. İnşallah kulübüm ve benim için hayırlı olur. Bana bu görevi layık gören sayın Murat Başkanıma ve yöneticilerimize teşekkür ederim” dedi.

HABER: ALPER KADEROĞLU

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Allah yolunu açık etsin hocam iyiler her zaman kazanır başarılar.Küçükpazar Ersin hoca.

Davutpaşalı Nedim dedi ki...

Eğer İst.sivasın hedefi sampiyonluk ise genç kadro ile çıkamaz zira bu yıl transfer serbest çok güçlü 2.amatör takımları olacak ve hocada harcanır gider düşüncesi buysa...

fatih dedi ki...

Sayın Nedim bey öncelikle size şunu söyleyım gecen sezon 16 17 18 yaşındaki futbolcularla biz şampiyon olduk. 1.Amatörde de aynı kadroyla mucadele ettik vede ilk hedefımız kumede kalmadık onunda çok iyi başardık. ve millet 20 30 40 milyar harcarken ben 5 kuruş bıle harcamadan 1. amatörde mucadele ettım. İst. sivas spor kulubu tabıkı transfer yapacak ama bize uyacak ve genç transferler yapılacak şunu da belirteyım amatör kuluplerde zaten para mı varkı transfer serbest olsa ne olacak 2 yada 3 tane adam alabılır herkez yanı sizinde bu dusuncelerınıze tabıkı saygıyla karsılıyorum ama sende rahat ol fatih hoca kolay kolay harcanmaz bunu da belirteyım dedım saygılarımla

BAL 1. Grup 19 Nisan Cuma Sonuçları

BAL 1. Grup'ta 27. hafta karşılaşmaları 18 Nisan Cuma günü oynandı.