Salı, Kasım 29, 2011

Göksu: TFF Şişli Yaylaspor'a da plaket versin(!)


Şişli Yaylaspor-Sakarya İMÇ maçı sonrası konuk ekibin tedbirli bir futbolcu oynatması üzerine Yaylaspor TFF İl Temsilciliği’ne itirazda bulunmuştu. Sakarya İMÇ Teknik Direktörü Hasan Göksu konuyla ilgili bir açıklama yaparken Futbol Federasyonu'nu gerekli bilgilendirmeyi yapmadığı, Şişli Yaylaspor'uysa fair-play dışı davranışları nedeniyle eleştirdi.
 Hasan Göksu’nun yazılı açıklamasında şu ifadeler yer aldı:

'Hep mi bizim başımıza geliyor?'
“25 yıldır futbol camiasının içinde bulunan biri olarak bu durumdan dolayı büyük üzüntü duymaktayım. Burada bizim kadar birilerinin de suçlu olduğunu düşünüyorum. İstanbul Futbol İl Temsilciliği'nin ne iş yaptığını merak ediyorum yoksa bu işler hep mi bizim başımıza geliyor. Bundan 5 yıl önce daha vahim bir olayla karşılaşmıştım. Zeytinburnu Yeşiltepespor-Bayrampaşa Sinopspor maçında Zeytinburnu ekibinde 3 futbolcu cezalı durumdaydı. Takım listeleri oyundan önce elimize geçtiğinde o üç futbolcudan birinin oynadığını gördük. Maç sonunda itirazda bulunduk. O zamanlar İl Temsilciliği'nde bulunan isimleri bende saklı olan iki federasyon görevlisinin söylediklerini aynen aktarıyorum: 'Biz bir hata yaptık, itiraz etme. Bu işten ber şey çıkmaz'. 'Nasıl olur?' dedim. ‘Bizim hatamız Sizin itiraz ettiğiniz oyuncu maçtan sonra hakem tarafından rapor edilmiş ancak bizim disiplin kurulundaki arkadaşlarımız kulübüne bilgi vermediği için oynatmışlar.’ Daha sonra da bu oyuncunun cezası bir hafta kaydırılmıştı. Bunu da kamuoyuyla paylaşmak istedim.

'Yaylasporlular dalga geçer gibi konuştular' 
Şişli Yaylasporlu idarecilere de şunu söylemek istiyorum. ‘Biz hocalarına Ömer Cengiz’n cezalı olduğunu maçtan önce söylemiştik’ demişler. Bunu onlara hiç yakıştıramadım. Böyle bir şeyin söylenmesini bırakın maçtan sonra adeta dalga geçer gibi ‘Siz bu maçı kazandınız ama maç bizim lehimize sonuçlanacak’ diyecek kadar fair play yoksunu insanlarmış.

'Yaylaspor'a da plaket versinler(!)' 
TFF İstanbul İl Başkanı Yemen Ekşioğlu, geçen sezon rakibi sezalı oyuncu oynatmaması konusunda maçtan önce uyaran Kadırgaspor Teknik Direktörü İrfan Köklü hocamıza bu güzel davranışından dolayı, haklı olarak, bir plaket vermişti. Bence Şişli Yaylaspor Kulübü’ne de bir plaket yaptırsın.

'Maç yeniden oynansın' 
İl Temsilciliği’ne de nacizane bir fikir sunmak istiyorum. Kimsenin mağdur olmasını istemiyorsanız bu maçı yeniden oynatın, kimse zan altında kalmasın.”

Yerel Futbol Sitesi

Hiç yorum yok:

U17'deki Beykoz derbisinde puanlar paylaşıldı

İstanbul Amatör Ligleri U17 Yaş A Kategorisi 17.Grubunda ilk yarının son hafta karşılaşmalarından birinin adresi de Çavuşbaşı M.Hanefi Dilma...