Pazartesi, Kasım 28, 2011

Feriköy Stadı dökülüyor


Türk futbolunun köklü kulüplerinden olan ve son iki sezondur Bölgesel Amatör Lig’de mücadele eden Feriköyspor’un tesisleri adeta dökülüyor. Taraftarlar bu duruma tepkili.


Feriköy Stadı’nın tribünlerinin bakımsızlığı dikkat çekerken, tesisler de kötü durumda. Özellikle tuvaletlerin ve yedek kulübelerinin durumu çok kötü... Bir dönem ‘üç büyükler’i ağırlayan stat şimdilerde acilen bakıma ihtiyaç duyulduğunu gözler önüne seriyor. Kırmızı-Beyazlı taraftarlar da yetkililerden bu duruma el atmalarını istiyor.

Kaynak: ferikoy1927.blogspot.com

3 yorum:

Adsız dedi ki...

hep bana hep bana yapanlar, bunları görmüyor yerel futbolu yakından takip eden feriköy yöneticileri haberi görmezden gelmişlerdir.
federasyon içinde her fırsatta taraftarı örnek göstererek ceza veren kişilerin bu stada maç vermesini de kınıyorum zemin bitmiş suni çim artık suni halı oldu yazıklar olsun ......

Adsız dedi ki...

feriköy tribünlerinin berbat olmasını neye bağlarlar bu yönetim onuda taraftarlara atarlar güzel izlesin derler bağırmasın çağırmasın protesto olmasın destek olmasın biz yolumuzda gidelim karışan olmasın sizlerden ricam buhaberi yenileyip tekrar başlara koymanız gerçekten denildiği gibi yine görmezden gelirler ama olursa iyi olur allah bu kişlerden feriköyü kurtarsın

Adsız dedi ki...

hakem güvenliğini ve rakip takım güvenliğini düşünen federasyon bu stada maç veriyor feriköy taraftar güvenliğini ne zaman düşünmüyor biz bu işi fazla anlamayız ama gönder temsilcini baksın ligin başından katılım parası alınıyor ceza olunca onlardan düşülüyor herade o temsilci filelere bakıyor okadar koltuklara bakılmıyor sonra feriköy taraftarı onlara göre herşeyi hakediyor yaaa bu haberi yayınlıyan kişiye sevgilerimi sunuyorum bu haberin üstüne gidilmesini rica ediyorum

SAL Klasman 3. hafta maç programı

İstanbul Süper Amatör Lig Klasman Grubu'nda 3. hafta maç programı ektedir...