Çarşamba, Ağustos 24, 2011

Duru Başkandan Silivrispor’a iftar

Girdiği durağan dönemden çıkışa geçen bir Silivrispor oluşturan efsanevi Başkanlarından Akgün Duru, önceki akşam futbol takımı ve Yönetim Kurulu Üyelerinin onuruna iftar programı düzenledi.

Silivri’de bir restoranda verilen iftar yemeğine Silivrispor Asbaşkanı Mutlu Memiş, Genel Kaptan Aşkın Koç, Teknik Direktör Mesut Tonta, yardımcı hoca Yusuf Çubukçu ve A takım kadrosu eksiksiz katıldı. Kulüp yönetim kurulu üyeleri eski başkanlardan spor ve sporcunun dostu Akgün Duru’nun düzenlediği bu organizasyon için teşekkür etti.

Silivrispor Kulübü eski Başkanlarından Akgün Duru gece ile ilgili açıklamasında; “Silivrispor bizim kulübümüz, bizim olana da sahip çıkıp gözetmek asli görevlerimiz arasındadır. Bir Silivrili olarak, ilçemin adını taşıyan bir kulübe iftar programı dahilinde bir yemek vermek sahip çıkıp gözetmek kadar önemlidir. İlerleyen günlerde daha fazla yardım ve destekte bulunup takımızı desteklemek gerekmektedir. Tüm Silivri esnafının bu konuda hassas olması gerekir ki bir Silivrili olarak kazanılan başarılarda da payımız ve hakkımız olsun. Silivrispor iyi bir ivme yakaladı ve bu ivme ile de ilk kez katılacağı bir ligde başarılı olup profesyonel lige tekrar merhaba diyecektir. Ben başarılı olacaklarına inanıyorum, gönülden destekliyorum” dedi.


HABER-FOTOĞRAF: ENGİN AKIN

Hiç yorum yok:

İzzettinspor'da Ferudun Şallı dönemi

İstanbul 2. Amatör Lig ekiplerinden İzzettinspor'da teknik direktörlük görevine Ferudun Şallı getirildi.