Salı, Ağustos 30, 2011

B.Paşa Teknikspor’lular iftarda buluştular


Ramazanın sonuna geldiğimiz günlerde bereket ayını uğurlamak için Bayrampaşa Teknikspor Kulübü tüm sevenleri için bir iftar yemeği tertipledi. Tuna Sosyal Tesisleri'nde düzenlenen iftar yemeğinde Bayrampaşa'nın önde gelen siyasileri ve spor insanları bir araya geldi.

300'e yakın sporseverin buluştuğu iftar yemeğine Bayrampaşa Belediye Başkanı Sayın Atilla Aydıner, AK Parti Bayrampaşa İlçe Başkanı Sayın Cemil Yıldız, Bayrampaşa Teknikspor Kulüp Başkanı Sayın Mustafa Aydıner, Çorlu Cumhuriyet Savcısı Sayın Yiğit Çakmaktaş, Bakırköy Adliyesi Hakimlerinden Sayın Atilla Tanrıvermiş, eski yönetim kadrosu, yeni yönetim kurulu üyeleri ve daha birçok kişi katıldı. İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Sayın Kadir Topbaş ve AK Parti İstanbul İl Başkanı Sayın Aziz Babuşçu ise programlarının yoğun olması nedeniyle yemekte bulunamadıklarını belirten birer telgraf gönderdi.

Dualar eşliğinde açılan iftar yemeği sonrası Bayrampaşa Teknikspor’lulara ve protokole seslenen Kulüp Başkanı Mustafa Aydemir konuşmasında: “Davetimize katılan siz değerli konuklarımıza hoş geldiniz” diyerek hepinizi saygıyla selamlıyorum. İftar sofralarının etrafında inşa edilen manevi köprüde kalplerimize huzur, yüreklerimize sıcaklık ve bakışlarımıza umut hakim olan bu güzel akşamda sizleri aramızda görmek beni ve yönetim kurulumu çok mutlu etti. Ramazan bizlere aile sevgisi topluma bağlılık ve nimetlere şükretmemiz gerektiğini hatırlatır. Gençlerin spor yapması için canla başla çalışan ve spor yapmalarına imkan veren bir yönetim olarak amacımız; gençlerimizi kötü alışkanlıklardan uzak tutmak, onlara spor yapmalarına imkan sağlayarak futbol alanında gelişmelerine, sosyal ilişkilerini arttırarak birlik, beraberlik, paylaşma duygularını aşılamak. Bu iş sevgi ile olur. Spor da bir sevgidir. Bu sevginin içini hep birlikte dolduracağız. Bayrampaşa Teknikspor Kulübü her zaman altyapıya önem veren, kendi öz kaynaklarıyla ayakta duran, Türk futboluna Necip Uysal gibi yetenekleri kazandıran ve kazandırmaya devam edecek, geçmişi başarılarla dolu bir kulüptür. Bu gücü sizlerden almaktayız. Kulübümüze hiçbir zaman desteğini esirgemeyen başta Belediye Başkanımız Sayın Atilla Aydıner'e ve tüm Bayrampaşalılara teşekkür ediyorum. Bu akşamı bizle paylaştığınız için hepinize teşekkür ediyorum”  ifadelerini kullandı.

YEREL FUTBOL SİTESİ  

Hiç yorum yok:

Esenkentspor'dan güç gösterisi

İstanbul U17B Ligi 31. Grup'ta şampiyonluğu hedefleyen ve ilk iki maçlarını kazanan iki takımın maçında Esenkentspor sahasında Çekmeköy ...