Cuma, Temmuz 22, 2011

Uşak Belediyespor’da Gürsoy Turan dönemi

Bölgesel Amatör Ligde (BAL)  mücadele eden ve yeni sezonda şampiyonluğu hedefleyen Uşak Belediyespor, Teknik Direktörlük görevine Gürsoy Turan’ı getirdi.

Geçen yıl Uşak İl Özel İdaresispor ve Hatayspor’u çalıştıran Gürsoy Turan; “Uşak benim ikinci memleketim, hedefleri olan bir takıma geldim” dedi. Gürsoy Turan, “Kulüp Başkanımız Bedi Beşkazalıoğlu’nun şampiyonluk konusundaki kararlılığı bana güven verdi. Bu hafta içersinde iç transfer çalışmalarımızı tamamlayıp, önümüzdeki hafta'da dış transfer çalışmalarımıza başlayarak, en kısa sürede transferleri tamamlamayı hedefliyoruz” dedi.

Kulüp Başkanı Bedi Beşkazalıoğlu,”Gürsoy Turan Hocamız, Uşakspor’da emek vermiş, ter dökmüş, şehrin futbol sevgisini en iyi anlayan, bilen bir hocamız. Teklifimizi maddiyat gözetmeden kabul etti. Kendisi, hedefleri olan bir Teknik Adam. Biz de hedefleri olan bir takımız. Kendisine gerekli her türlü desteği vererek, el birliği içerisinde Uşak Belediyespor’u şampiyonluğa taşıyacağına inanıyorum” dedi.

HABER-FOTOĞRAF: SERVET SARUN

Hiç yorum yok:

Şile Yıldızspor nefes aldı

Bölgesel Amatör Lig 1. Grup'ta Şile Yıldızspor deplasmanda, düşmesi kesinleşen Vefa Spor Kulübü'nü 1-0 yenerek bitime 3 hafta kala d...