Perşembe, Temmuz 21, 2011

Köşe: Teşekkürler Yemen Ekşioğlu


Şimdi neden bahsediyor diyeceksiniz. Ya da bayram değil seyran değil eniştem beni niye öptü diyenleriniz bile olacaktır. Hele az bir sabredin anlayacaksınız. Kimsenin hatırına gelmeyen galiba benim aklıma geldi. Tekrardan teşekkürler Sayın Yemen Ekşioğlu…

Bilindiği üzere yaklaşık üç yılı aşkın bir süredir İASKF adli süreçten dolayı işlerinden el çektirilmiş ve akabinde de tüm işler TFF İstanbul İl Başkanlığının üzerine yıkılmıştı. Evet, üç yıl. Koskocaman üç yıl boyunca hiçbir aksaklık olmadan amatörlerin tüm işleri tıkır, tıkır işleyen bir saat gibi dakika sekmeden yürüdü. Bir takım aksilikler olduysa da kadı kızı misali olur dedik ve kapattık konuları.

Yemen Ekşioğlu, bu ismi ilk duyduğumda kendisini tanımadan inanın ki ısınamamıştım. Son zamanlara kadar da hep uzak durdum. Bende mi sorun yoksa kendisinde mi bilmiyorum ama ilk başlarda insanı kendisine çeken biri değil. Fakat zaman ilerledikçe muhabbeti de arttırınca kendisini tanıma imkânı buldukça insanın kanı ısınıyor hatta bazıların ki de kaynıyor. Ben burada kanı ısınan taraftayım. Kaynamaya yüz tutmadı kanım. Özellikle bir Silivrili olarak geçtiğimiz sezon Bakırköy deplasmanından sonra ben bile tribünlere uyarak hem Federasyona hem de Hakemlerle akraba olmuştum (!) . Doksan dakika içinde verilmeyen 4 net penaltının ardından akraba olmak normal oluyor. Her ne kadar muhabirsem de tuttuğum bir takım var yani bizimde…
Son olarak geçtiğimiz günlerde oturup iki kelam etme imkânım oldu. Kendisini üzgün gördüm. Nedenini sordum “boş ver” dedi, “iş güç yoruldum” dedi. Normaldir. Normaldir yorulmaları tüm İstanbul İl Başkanlığı üç yıl boyunca sorunsuz bir şekilde işlerini yaptı. Dile kolay bir hafta da yüzlerce maçın saha, saha ataması… Neyse lafı fazla dolandırmadan Yemen Ekşioğlu ve ekibi insanüstü bir çalışma içinde görevlerini ifa ettiler teşekkürler. Bu teşekkürü ben neden ediyorum biliyor musunuz? Bende kendileri gibi amatörlerin bir neferiyim. Dedim ya ilk başlarda kanım ısınmadı diye bunda riyâkar davranmayacağım şimdilerde kendisini daha iyi anlıyor gibiyim. Geç de olsa anladım ya bu da bana yeter. Teşekkürler Yemen Ekşioğlu ve takım arkadaşları. Aslında yazacak o kadar çok şey var ki yalakalık yapıyorum sanmayın isterim ve burada keserim. Son olarak yiğidi öldür ama hakkını ver. Desem anlayan anlar sanırım… Saygılarımla.


YAZI: ENGİN AKIN

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Teşekkürler Yemen Bey! 27 yaşından sonra insanların amatör futbol oynamasına engel olduğun için.O kadar insanın ahını aldığın için.Keşke birileri de 27 yaşından büyüklerin tff ve istfitte çalışmasına engel olsa.o zaman dahada iyi anlardınız bizi...Üstteki fotoğrafta görüldüğü gibi istfit sizin çiftliğiniz zaten,istediğiniz gibi at koşturun bakalım Yemen Bey!!!

Adsız dedi ki...

27 yaş kararı henüz netleşmedi. ilginç birşeye tanık oldum.tff sayfasında bal genel esaslarında dün 1982 ve üstü 6 oyuncu oynayabilceği yönünde madde vardı bugün aynı habere girdiğimde sadece o maddenin kaldırılmış olduğunu gördüm. birşeyler dönüyor ama bu konunun sorumlusu olarak Yemen beyi hedef tahtası yapmakta bence yanlıştır.kendi ağzında bu konuda bir açıklama yaparsa ancak o zaman sorumlu tutulabilir. her konuda özgürlüklerin yaşanması için mücadele verildiği 2011 türkiyesinde insanları yaşından dolayı spor yapmaktan men etmek tabiki kabul edilemez ama baştada yazdığım gibi bu konuda alınmış kesin bir karar yok federasyon yetkilileride oturup bu konuyu görüştüklerinde hepimiz için olumlu bir karar alacaklarını umuyorum inşallah umduğum gibi olur.

Adsız dedi ki...

Türkiye'de kader kararlarını alacak futbolu yöneten insanların birçoğu üzülerek söylememiz gerekirki 27+ (4+2)yaş sınırlamasına sıcak bakıyor.Amatörde 27 yaş üstü 4 oyuncu ve parası olan kulüplerin + 2 oyuncu (geçen sezon adam başı 3 milyar toplam 6 milyar maliyeti vardı)taslağının geçme ihtimali çok yüksek.Maalesef futbolda yaş sınırlamasını getiren anlayış ,nedendir bilinmez bu kararları alan ülke futbolunu yöneten arkadaşların yaşına hiç bakmaz...

Adsız dedi ki...

hayrola metin şimdide ademcimi oldun onlar daha seni tanıyamadımı

Adsız dedi ki...

agzından küfür eksik olmayan ,insanlarla konuşurken saygısız ve futursuzca hareketlerde bulunan yemen denen şahıs ,tam bu topluma yakışan ,adam kayırıcı,ahbap çavuş ilişkisinden asla vazgeçmeyen feodal bir derebeyidir.hizmet etmek degil ,show yapmaktır niyeti..yalakalık yapıyorsunuz sanmıyoruz,yalakalıgın agababasını yapıyorsunuz..

Adsız dedi ki...

ya allahınız yokmu sizin neden ekmeğimizle oynuyorsunuz allah sizi bildiği gibi yapsın kontenjan sınırlaması gibi çağ dışı bi zihniyeti nasıl onaylarsınız.elinizi vicdanınıza koyun bu işten ekmek yiyen binlerce sporcu var kimsenin ekmeğiyle oynamaya hakkınız yok

akıllı adam dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
akıllı adam dedi ki...

ya bu yemen denen adamı kimse sevmezmi kardeşim nerde antika kararlar var bu kuş beyinliden çıkıyo bide çıkıp bu işin mantığını anlatsa son 8 yılda kaç tane genç futbolcu çıkardığınıda söylesede kendide rahatlasa millette rahatlasa dünya 3.lüğünden sonra hangi başarı var onuda düşünsün ama bir gün bunu bina köşesinde simit satarken görmek isterim

İzzettinspor'da Ferudun Şallı dönemi

İstanbul 2. Amatör Lig ekiplerinden İzzettinspor'da teknik direktörlük görevine Ferudun Şallı getirildi.