Çarşamba, Temmuz 27, 2011

Ersin Yüksel'in büyük başarısı



Genç teknik direktör Ersin Yüksel, Şehzadebaşıspor’la ilk sezonunda takımı 2. Amatör Lig grup şampiyonu yaparak büyük bir başarıya imza attı.

Futbol hayatını boyunca Güngören Belediyespor, Merterspor,THY (9 sezon) ve Fatih Yaylaspor’da forma giyen Ersin Yüksel, 4 sezon önce Fatih Yaylaspor’da futbolu bıraktı. Merter ve Bağcılar’da Trabzonspor futbol okullarında koordinatörlük yapan Yüksel, Fatih hocanın ısrarları sonrası Şehzadebaşıspor’un başına geldi. Genç çalıştırıcı, imkansızlıklara rağmen takımı şampiyon yaptı.

Bu başarıda  en büyük payın önce Fatih hoca, Murat hoca ve yüreklerini ortaya koyan futbolcuların olduğunu söyleyen Ersin Yüksel, “Önümüzdeki sezon için daha kararını vermedim. 2-3 kulüpten teklif aldım bakalım hayırlısı” dedi.
Yüksel, “Çalıştığım süre içersinde hiç kimsenin hakkını yemeden görevimi yaptığımı ve bundan sonrada aynı çizgide devam etmek istiyorum. Kesinlikle disiplinden vazgeçmeyeceğim” diye konuştu.
3 yıllıkevli olan Ersin Yüksel’in bir de çocuğu var.

HABER-FOTOĞRAF: ALPER KADEROĞLU

7 yorum:

Adsız dedi ki...

alper kaderoğlu yazılanların çoğu yanlış.Muharrem Ersin Yüksel 4 sezon önce bırakmamış.2009 mayısına kadar fatih yaylada oynamış,yani bırakalı oynamayalı 2 sezon oluyor.güngören belediyede hiç oynamamış.Merterde 2 sezon,THYde beşi üstüste toplam altı,Irmaksporda 1 fatih yaylada da aralıklarla 2 sezon oynamış.

Adsız dedi ki...

ersin abimi yakından tanıyan birisi oalrak kendi zmanından ve ailsen öden vererek bu işi canı gönülden maddiyatı 2 ci planda tutarak yapan bir abimdir ben kendisin,i hem kişilik hemde hocalık oalrak çok takdir edioyorum ersin abimi en i yerlerde görmek istuyorum umut çelik

serkan dedi ki...

yorum yapan arkadaşa bravo her kimsen ama biraz eksik bilgi almışsın.çünkü güngören belediyespor ilk olarak haznedar güven spordu,kapalıçarşıyı satın aldı ve 3. lige çıktı daha sonra güngören belediye spor oldu.bende yıllarca kendisiyle top oynadım alt yapıdan beri.ben prof oldum ama o olamadı çok iyi bir kişilik ve süper solaktı başarılarının devamını dilerim.serkan demir

Adsız dedi ki...

hocammm tbrıkler ve basarılarr ınsallg gtcegınz kluptede basarılı olursnzz.. kı bn olcagınıza yuzde yuz ınanıormm .. gıtcegınz takım cok sansslı kesın SAMPIYONLARRR...her zmn enn ıı yerlere layıksnzz hocamm vee o da yakında oluckk ınsss...

Adsız dedi ki...

hocam sizee çok emek borculuyum sizn bana katıklarnızı hiç untmyacagımmm ...

Adsız dedi ki...

Tarihi olmayan Güngören belediyespor önce çok köklü bir takım olan Haznedar Güvenspor'u daha sonrada Kapalıçarşı'yı satın alarak bu iki kulübü tarihin tozlu sayfalarına gömdü...


Diğer Güngörenspor ise bir zamanlar bugünkü ismi BAL olan ligde mücadele etmişti...

FATİH dedi ki...

Şehzadebaşı spor kulübü olarak ersin hocamıza kulübümüze verdiği hizmetten dolayı kendi adıma ve kulübümünün adına teşekkur ederiz. İnşallah yeni sezonda yeni kulübünde başarılar dileriz.Hayırlı olsun
Şehzadebaşı spor kulübü FATİH ÜNAL

BAL 1. Grup 26 Nisan 2024 Cuma Programı

Bölgesel Amatör Lig'de heyecan tüm hızıyla devam ediyor...