Cuma, Haziran 24, 2011

Lider Nilüfer Gökay'a GOP Yeniköy çelmesi


GOP YENİKÖYSPOR: 1 NİLÜFER GÖKAY İÖOSK: 1
İstanbul 2. Amatör Lig 5. Grup 17. hafta karşılaşmasında lider Nilüfer Gökay İlköğretim Okulu Spor Kulübü, Arnavutköy Hasan Doğan Stadı’nda, GOP Yeniköy ile karşılaştı. Lider, 60. dakikada Onur’un kafa golüyle 1-0 öne geçmesine karşılık, 89.dakikada penaltıdan Servet ile golü bulan GOP Yeniköy, karşılaşmanın skorunu tescil etti.

Mücadelenin henüz başından itibaren tribünlerden sahaya adeta küfür ve torpil yağmaya başladı. Tribünlerden koro halinde edilen küfürlerden maçın Hakemi de sık sık nasibini aldı. İlk yarı boyunca oynanan futbol değil tribünlerden gelen ağır tahrikler maçın önüne geçti. İlk yarı golsüz eşitlikle sonuçlandı.

İkinci yarıya Nilüfer Gökay takımı, Yalçın-Ferdi değişikliğiyle başladı. İlk yarıya göre daha organize ataklarla rakip kaleye yüklenen Nilüfer Gökay, eksik oyuncularını da maç içerisinde sık sık aradığı gözlendi. Dakikalar 60’ı gösterdiğinde, sağ kanattan Veysel’in serbest  vuruşunda topa iyi yükselen Onur, topu ağlara gönderdi ve takımını 1-0 öne geçiren golü kaydetti. 65’de Erhan’ın uzaklardan şutunu kaleci topu kornere tokatladı ve bu pozisyon sonrası Erhan yerini Serkan’a bıraktı. GOP Yeniköy'lü savunma oyuncusu topsuz alanda Serkan’a dirsek atınca saha içi bir anda karıştı ve oyun bir müddet durdu.

Skorun avantajını elinde bulunduran Ayazağa ekibi, rakip kalede ataklar geliştirse de, GOP Yeniköy takımı da karşı ataklarla yanıt veriyordu. Beyhan bu maçta alışılagelmiş sağ açık pozisyonda değil orta alanda mücadele etti ve görevini tam anlamıyla yerine getirdi. Maç tam bu skorla bitecek derken 89. dakikada Aşkın’ın uzaklaştıramadığı topta Hüseyin ceza sahasına girerken Ozan’ın müdahalesiyle yerde kaldı ve maçın hakemi penaltı noktasını gösterdi.Topun başına Servet geçti ve topu filelerle buluşturdu. Maç da 1-1’lik skorla sona ermiş oldu.



Maç sonu olay 
Karşılaşma sonrası saha içi yine bir anda karıştı. Kontrolsüz bir şekilde seyirciler sahaya dahil oldu ve futbolcular, taraftarlar, Nilüfer Gökay kulübesi önüne gelerek ağza alınmayacak küfürler yağdırdılar.

Hasan Tanış: GOP Yeniköyspor Başkanını kınıyorum
Nilüfer Gökay İlköğretim Okulu Spor Kulübü Teknik Sorumlusu Hasan Tanış, maç sonrası Yerel Futbol Sitesi’ne yaptığı açıklamada, “Şampiyonluk yolunda ilerlediğimiz bu haftada GOP Yeniköy deplasmanına çıktık. 7 oyuncumdan eksik olmamıza rağmen sahada ter akıtan bütün futbolcularımı kutlarım” dedi.

Maç içinde ve sonrasında yaşanan olaylara da değinen Tanış, şunları söyledi: “Öncelikli kendi evimizde oynadığımız 5-0 üstün bitirdiğimiz maç esnasında rakip futbolcuyla girilen ikili mücadelede tribünden küfür oldu, o da rakip takım futbolcusunun etkisiyle gerçekleşti. Bizler, kulübüm ve şahsım adına bir tane  dahi küfür olsa dahi tasvip etmediğimizi söylemiş ve kendilerinden özür dilemiştik. Buna nazaran kendileri de bana teşekkür etmişlerdi.
Dünkü karşılaşmada başta Başkanları Gökmen Altınbaş olmak üzere maçın başından sonuna kadar Kulübümüze, semtimize ve sahada mücadele eden 15-16 yaşındaki gençlere de küfür ettiren bir Başkanı protesto ediyorum. Futbolda puan kaybı olur. Bizler her skora hazırız ama maalesef maç boyunca ve maç sonunda bizlere küfür eden rakibe ve özelliklede başkana ilk defa rastladık. Bir Başkan ortalığı yatıştırması gerekirken tam aksine ortalığın alevlenmesi için çaba sarf etmemeli. Kendilerine bizlere gösterdikleri misafirperverlik ve küfürler için teşekkürlerimizi sunarken, bu tip insanların futboldan el çekmelerini ya da eğitilmelerini umuyurom. Özellikle de centilmenlik için mücadele eden şahsım ve kulüp başkanımıza dahil küfürler eden GOP Yeniköy takımını da kınıyorum” dedi.

Tanış, “Biz Nilüfer Gökay İlköğretim Okulu Spor Kulübü olarak bir okulu temsil etmekle beraber dün ki maçta anladık ki eğitim programımızı rakiplerimize ve özellikle de Gökmen Altınbaş gibi Başkan olduğunu sanan etiğime muhtaç insanları kazanmanın ya da kinin spora sadece çirkinlik katacağını vurgulamak istiyorum” ifadelerini kullandı.

Genç çalıştırıcı, “Her şeye rağmen 6 maç kala şampiyonluğun en büyük adayıyız ve elde edeceğiz” diyerek sözlerini noktaladı.


Yerel Futbol Sitesi

15 yorum:

Adsız dedi ki...

Ne ekersen onu biçersin. Haftaya sarıyere geliceksiniz unutmayın arkadaşlar.

Adsız dedi ki...

hasan tanış sen düne kadar futbolcuydun kaleciydin şimdi başkanları kınamaya mı başladın size fark atmaya geliyoruz

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR MAÇ SARIYERDE DEGİL GÖKTÜRKTE YANLIŞ YERE GİTMEYTİN GOP.YENİKÖYSPOR HER ZAMAN HERYERE GİRMİŞ VE ANLININ AKIYLADA CIKMISTIR PAZAR GÜNÜ SAAT 16:00DA GÖKTÜRK STADINA GELMENİZİ BEKLERİZ AMA İLK MAÇTAKİ SERTLİK YAPAN TERBİYESİZLİK YAPAN OYUNCULARI DÜN GETİRMEDİĞİNİZ GİBİ GENCECİK ÇOCUKLARI ATEŞE ATTIGINIZ GİBİ YAPMAYIN MUHAKKAK GELİN GÖKTÜRKE

Adsız dedi ki...

ne gerek var bunlara işiniz gucunuz yokmu kargasadan baska bişey yok ayıp iki tarafın yaptıgı hiç yakısmıyor hele ıkı kulube belkide en son amatorde kavga etcek ıkı taraf

Adsız dedi ki...

Yeniköylüyüz lan varmı ötesi ... bize her yer yeniköy ...

Adsız dedi ki...

Gop Yeniköy ilk defa adınızı duydum vallahi :)

Ayazağanın adını duymayan kalmamıştır :) Göktürk' e gelin demişsiniz ya sizle ne işimiz olur bizim. Siz başkanından kadar belli aettiniz durumunuzu. Bu arada kaptanınız bütün bunların dışında beyefendi bir kişiliğe sahip. Size o kaptan yakışmıyor.

XABİ dedi ki...

Sevgili arkadaşlar ben gop.yeniköysporun 26 numaralı oyuncusuyum hasan hoca abdullah abi veysel abi diyorum çünkü saygım var ama ilk maçta takımımıza yapılanları unutmak mümkün değildi maçta tribünden küfür oldu devre arasında abdullah abi beni çagırdı ve tribünleri sustur cok küfür ediyorlar dedi bende gidip kufuru durdurdum ve ikinci yarı küfür olmadı oyundada sertlik normal bir maçta seyrettiği gibi gidiyordu taki serkan isimli oyuncu girene kadar her pozisyonun içindeydi serkan oyunun son 20 dakıkası işkence gibiydi maçın hakemini tebrik ediyorum cok iyi maç yönettiği.bU TAKIMDA BEN OLMASAYDIM COK DAHA FARKLI OLAYLAR OLACAKTI.İki tane 90 dakika oynandı neler olduysa bu 90 dakıka sonunda bırakmak gerekir bu tarz karalamalar yapmak olyları uzatmak kımseye fayda sağlamaz saygılarımla...

Adsız dedi ki...

GOP.YENİKÖY 1976 YILINDA KURULMUŞ VE 1992 YILINDAN BERİ AMATÖR KÜMEDE MÜCADELE ETMEKTEDİR İLGİLİLERE DUYURULUR..
PEKİ N.GÖKAY NEZAMAN KURULDU BEYLER BİLEN VAR MI?
DÜN YASANAN OLAYLAR DENİLDİĞİ GİBİ NE EKERSEN ONU BİÇERSİN DAVASIDIR.

kamikaze1 dedi ki...

ŞABAN EFENDİ SEN ÖNCE KENDİ TAKIMINA ÇEKİ DÜZEN VER BİZİM ÇOLUK ÇOCUKLA İŞİMİZ OLMAZ SENİN 44 NUMARALI OYUNCUN ADAM OLSAYDI O HAREKETİ YAPMAZDI İRDE BANA SERKAN OYUNA GİRENE KADAR DİYORSUN BEYHAN ARKADAŞIMIZA YAPILAN FOULLERİ NE ZAMAN UNUTTUN DAHA MÇ BAŞLAMADAN ARKADAŞLARINIZ 4 NUMARA NEREDE DİYE BİRBİRLERİNE SORUYORLAR HERKES BİZİM İÇİN HEPSİ 4 NUMARA DİYORDU MAÇIN BAŞINDA SİZİN NE YAPMAK İSTEDİĞİNİZ ORTADAYDI 99 NUMARALI ADAMINA GELİNCE BEN MAÇ SONUCU CENTİLMENCE ELİMİ UZATTIM SENİN ADAMIN BAN KRAMPONUN ALTIYLA BALDIRIMA SERT ŞEKİLDE VURDU. O ARKADAŞ DUA ETSİN BU HAREKETİ KENDİ SAHANIZDA YAPTI BENCE SEN ÖNCE TAKIMINA VE KENDİNİ BAŞKAN OLARAK İLAN EDEN ARKADAŞ İLET BİR BAŞKAN HİÇBİR ZAMAN TRİBÜNLERİ RAKİBE KARŞI KIŞKIRTMAZ BEN SENİN BAŞKANININ TRİBÜNDEKİ ARKADAŞLARA NE DEDİĞİNİ ÇOK İYİ BİLİYORUM VE BAŞKANINI KINIYORUM .NİLÜFER GÖKAY KULÜBÜNE GELİNCE NE ZAMAN KURULDUĞU DEĞİL KISACIK BİR DÖNEMDE ELDE ETTİĞİ BAŞARI KONUŞULMALIDIR.SİZE GELDİĞİNİZDE ARKADAŞLARIMIZDAN VEYSEL VE APO HOŞGELDİNİZ DEDİ VE BİR SÜRE MUHABBET ETTİ.AMA SİZİNKİLERE GELİNCE YOK KİMSE HOŞGELDİN DEMEMİŞ.İGRUPTAKİ TAKIMLARA SOR BAKALIM NASIL KARŞILANMIŞTIR AYAZAĞADA.SON CÜMLEM MADEM NE EKERSİN ONU BİÇERSEN NASIL OLSA UZUN BİR MARATON BAKALIM SİZ EKTİĞİNİZİ NASIL BİÇECEKSİNİZ.ŞUNUDA UNUTMA SEN OLMASANDA BİZ ORADAN ÇIKARDIK BURASI DAĞ BAŞI DEĞİL ARKADAŞIM.HERKESİN KENDİNE GÖRE GÜCÜ VARDIR BUNU DA UNUTMA.....

şaban(26) dedi ki...

serkan efendi bak sen dünkü olaylardan hala beni suçluyorsun benim yaptıklarımı hiçe sayıyorsun ayazağadaki maçtan sonra tüm takım bu maça bilenmişti ben her defasında her konuşmada bu olayların hos olmayacagını soyledim nitekim mactada hıc bır yanlısım olmadı aksı ıdda edene yazıklar olsun derim.peki efendi oyuna sen girdikten sonra olmadımı hersey butun olayların içinde sen yokmuydun.lütfen artık bu olayları daha fazla uzatmayalım benım spora bakış acım bu degıl sadece ılk maçta ve dunku maçta olanları bızım sıtede eksıksız yazdım.2 tane90 dakıkada bıtmıs benım içim cok rahat hasan hocayada dedım benım olduğum surece olay olmayacak olursada ben olmam dedım nıtekımde kufurlerı yatıstırdım maç sonu sakınlestırmeye calıştım lutfen daha fazla olayları uzatmayalım.İLK MACAN ÖNCEDE HASAN HOCAYA DEDIM KI İKİNCİ MAÇI TERKOS STADINA VERIRLERSE 2 TAKIM KAHVALTI YAPARIZ DEDIM AMA ERTESİ GÜN 2 ADAMIMIZ MAÇTA HASTANELİK OLDU.BEN HEPİNİZE SAYGI DUYUYORUM .daha fazla bu konuları uzatmayalım sadece 4 numaraya cok üzüldüm onada sevgilerimi yolluyorum bu son yorumun tüm n.g.s.k dekı arkadaslara saygılar iyi geceler....

seyfettin dedi ki...

evet cok iyi biliyoruz geçen hafta y.d.güneş macında bize yaptıklarınızı.1-0 öndeyken döve döve maç aldınız daha anlatayım mıııı??

Adsız dedi ki...

önemli olan 35 senelik takım olmak degıl 35 senede ne yaptığındır kardeş kurulduğundan bu yana daha bir kez bile 1,amatör yüzü görmemişsin konuşuyorsun..

mulemo dedi ki...

sevgili dostum adınla konusma cesaretin yoksa ortaya laf atma bu takım 1000 kışılık bır koy takımı ve bugune kadar bu takımı kımse bu kadar tahrık etmemıstı hıc boyle olaylara katılmamıstır.1.amatore cıkmak kulfet ister maddıyat ıster bilmemm anlayabıldın mı

Adsız dedi ki...

maddiyat herşey değil bu takım 3 yıllık takım ama inanmışlık var sevgi var saygı var birlik beraberlik var para yok demekki herşey parayla olmuyormuş 1000 kişilik köy takımı derken karşı tarafa ne demek istedin anlamadım bizim takım 18000 nüfuslu bir takımdır buda bilinsin o zaman.bizim maksatımız kimseyi tahrik etmek değil sporun güzelliklerini yaşamak herşey centilmenlik içerisinde sürmesi dileğiyle.

kamikaze1 dedi ki...

şaban arkadaşım benim senin şahsına söylediğim bir laf yok,ben başkanınızı kınıyorum.tribündeki gençleri kışkırtıp torpil aldırıp sahaya atın ama buradan atmayın tele takılır kalecinin oradann atın,küfür edin ama aile geçince susun demesi sence etikmidir.bence başkan dediğin ağır olmalıdır.olayları kışkıtmak değil yatıştırmaktır görevi.ama sizin başkan maçtan sonra bile arabasına gidene kadar 44 numaralı arkadaş (MURAT)kendini bilmez arkadaş bize halen ağza alınmayacak küfürler ediyordu bir futbolcu nasıl oluyorda başkanının yanında böyle küfür edebiliyor.eee balık baştan kokarmış siz bu şekilde başarı elde edemezsiniz,ben her zaman dostane davranmışımdır misafirlerime her zamanda kapım açık mekanım ÇIKSALIN isteyen gelir her zaman beni bulur misafirim olur .sizler biz nilüfer gökaya misafirperverlik nedir göstereceğiz dediniz bizde gördük bunun için ayrıca teşekkür ederim.seyfettin arkadaş size gelince zeytin burnunda yaptıklarınızı çabucak unutmuş olmalısının ki bize çamur atıyorsun bize ne yaptınız ki ne bekliyorsunuz?oradaki maçta etmediğiniz küfür kalmadı.başkanınıza ve hocanıza çok saygım var çok iyi insanlar.her şey bir yana önce dostluk her zaman kapımız açık gelebilirsiniz.2 takımada bundan sonraki maçlarında başarılar.Saygılarımla.

BAL 1. Grup 26 Nisan 2024 Cuma Programı

Bölgesel Amatör Lig'de heyecan tüm hızıyla devam ediyor...