Salı, Haziran 28, 2011

Gazi Mahallesi, Erhan Bal’ı transfer etti

İstanbul Süper Amatör Lig ekiplerinden Sultangazi temsilcisi Gazi Mahallesi Spor Kulübü, geçtiğimiz sezon aynı grupta mücadele ettiği Kağıthanespor’dan Erhan Bal’ı renklerine bağladı

Erhan Bal, Gazi Mahallesi Spor Kulübü tesislerinde, Kulüp As Başkanı Endercan Çiçek ve Alt Yapıdan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Casim Çelik’in de hazır bulunduğu imza töreninde kendisini turuncu siyah’lı ekibe bağlayan imzayı attı.

İmza töreni sonrası bir açıklamada yapan Gazi Mahallesi Spor Kulübü As Başkanı Endercan Çiçek, “transferlerimizde Kulübümüzün prensiplerine uygun düzgün karakterde oyuncuları kazandırmaya devam ediyoruz. Bu sezon takımımızın iskeletini koruyarak, Hocamızın gerekli gördüğü bölgelere oyuncuları almaya devam edeceğiz. Yönetim Kurulumuz ve teknik ekibimizle birlikte sporcularımızın mutlu ve huzurlu bir ortamda çalışabilmeleri için tüm gayretimizi gösteriyoruz. Erhan kardeşimize de aramıza hoş geldin diyerek başarılı bir sezon geçirmesi dileğiyle hayırlı ve uğurlu olsun temennisinde bulunuyorum” dedi.

Erhan Bal ise, Sultangazi temsilcisi ile sözleşme imzalaması ile ilgili olarak yaptığı açıklamada, “hedefleri yüksek bir takıma geldim. Gazi Mahallesi’nin hedefleri doğrultusunda ben ve takım arkadaşlarımla birlikte başarılı işlere imza atacağımıza yürekten inanıyorum. Ayrıca istenildiğim bir takımda oynamakta benim için gurur verici, transferimde emeği geçen bütün yöneticilerime teşekkür ederim dedi.

Biz de Yerel Futbol Sitesi olarak, değerli bir kardeşimiz olan Erhan’ın, Gazi Mahallesi’ne çok faydalı olacağını düşünüyor ve transferin her iki taraf için de hayırlı olmasını diliyoruz.

HABER VE FOTOĞRAF: BOLKAN KARA

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Erhan gecen sene Kagıthanenın en ıyı oyuncularından biriydi Gazi Mahallesi dogru bi transfer yaptı faydalı olucaktır.

Adsız dedi ki...

Hayırlı olsun gazi mah. yönetimi takıma faydalı olucak tecrübeli bi oyuncuyu dahil etti geçen sezon k.hane kaptanlığını yapan erhan kardeşimizede hayırlı olsun başarılarının devamını dilerim.. Sinan

İfa'nın gençleri 8'de 8 yaptı

İstanbul U-17 A Ligi 12. Grup 8. hafta karşılaşmasında İfa Spor, deplasmanda Sultangazi Sultançiftliği’ni 2-0 yendi.