Salı, Mayıs 31, 2011

Silivrispor’da ilk imza atıldı



Bölgesel Amatör Lig'in yeni ekiplerinden Silivrispor yeni sezon öncesi haftalardır merak edilen hocasını buldu. Mesut Tonta ile tam yetkili olarak anlaşma sağlayan Silivrispor 8 Haziran gecesi yapacağı muhteşem gecenin ardından oyuncu transferlerini de gerçekleştirecek. 


Silivrispor Kulüp Binasında gerçekleştirilen imza töreninde konuşan Silivrispor Kulüp Başkanı Mustafa Saral; “Geçtiğimiz sezon iyi mücadele ederek BAL’a çıkmış bulunmaktayız. Şimdi önümüzde yepyeni bir lig var. Bu ligin ardından da bizi profesyonel lig bekliyor. Yaşadığımız şampiyonluk zaferinin ardından 8 Haziran gecesi yapacağımız kutlamalarla bu durumu pekiştirip şampiyonluğumuzu kutlayacağız. Bu süreç devam ederken bizde takımla ilgili çalışmalar yapmaya aralıksız devam etti. Sonuç olarak Mesut Tonta isminde karar verdik. Sezon bitiminden bu zamana kadar 4-5 hoca ile görüştük. Onlara gerçekten çok teşekkür ediyorum. Futbolda yeni bir dönem başladı büyük kulüplerde aynı şeyleri geçte olsa yapmaya başladılar. Bizde küçük kulüpler olarak böyle bir karar aldık. Bu konuda hocamıza güveniyoruz. Camiamızı iyi bilen bir hocamızdır" dedi. 


'Hedef yoksa ben de yokum'
Başkan Saral şöyle devam etti: "Yönetim kurulu olarak hedefi olan kulübümüzün başına başarılı bir hocamızı getirdik. Camiamıza hayırlı olsun. Biz yönetin kurulu olarak kendisinin sonuna kadar yanındayız. İç ve dış transfer konusunda çalışmalara başlayacaktır. Yapacağımız şampiyonluk gecesinden sonra da çalışmalarımıza hızlı bir şekilde başlayacağız. Biz 'tesisleşelim' dediğimiz de birileri hep hedef küçültüyorlar anlıyorlar. Buna da anlam veremiyorum. Unutulmasın ki hedef yoksa ben de yokum. Hedeflerin olmadığı yerde asla ve katta Mustafa Saral da olmaz.” 


Memiş: Silivrispor demek şampiyonluk demek
İmza töreninde konuşan As Başkan Mutlu Memiş Silivrispor’un kesinlikle hedefi olduğunu belirterek kesinlikle 3. Lig hedefi ile yola çıktıklarını, bu konuda Mesut Tonta’nın kendilerine büyük kazanç olduğunu dile getirdi.Mutlu Memiş “Kulübün iç bünyesini, amatör camiayı en iyi bilen hocalarımızdandır. Bizim geçen sezon istemediğimiz olaylar oldu. Bu olaylardan ders aldık. Sezon başında birçok hoca ile görüştük. En iyisini bulduğumuzu inanıyorum. Silivrispor’a Mesut Tonta’nın iyi bir ivme kazandırdığını inanıyorum. Daha önce Silivrispor’da başarılar kazanmış bir hocamız. Bu sezonda BAL liginden 3. Lige çıkmasını hocamızla başaracağız. Süper amatör kümeye benzemeyen bir lig olacak. Silivrispor’un hak ettiği yer 3. Lig olduğunu söylüyorum. Silivrispor’un isminin olduğu yerde her yerde hedef her zaman şampiyonluktur. Silivrispor amatör kümede olmaması gereken bir kulüp. Bu iş hoca ile futbolcu ile olacak iş değil. Camianın yanımızda olması gerekiyor. Bu zamana kadar oldular, bundan sonra da yanımızda olsunlar bu şekilde başarıyı kazanacağımıza inanıyorum” dedi.


Tonta: Hedefe ulaşacağız 
Silivrispor’un yeni teknik patronu Mesut Tonta imza töreninden sonra yaptığı açıklamada Silivrispor’un kesinlikle büyük hedefleri olduğunu belirterek bu hedefe mutlaka ulaşacaklarını söyledi. Bölgeye, Amatör’e ve Silivrispor camiasına yabancı olmadığını ifade eden Tonta yeni sezonla ilgili umutlu konuştu. Hedef doğrultusunda bir ekip oluşturarak, sezon sonunda mutlaka bu hedefe ulaşacaklarını sözlerine ekleyen teknik adam tecrübeli çalıştırıcı bu yönetim kurulu ve Silivrispor’un bu başarıya layık olduğunu söyledi. Teknik direktör Mesut Tonta, “Daha önce de Silivrispor’da kulüpte belli sezonlarda teknik direktörlük yaptık. Geçen sezonda idare bazda kulüp yapılanmasında bulundum. Bunun sonucunda aynı zamanda sportif direktör anlamında yönetim kurulunun almış olduğu kararla başkanımız ve yönetim kurulu bizimle birlikte çalışmayı sundular. Bende kulübün ve Silivri’nin yapısını yönetim kurulu ve başkanımızla daha önce çalıştığım için düşünmeden bu teklifi kabul ettim. Kendi bilgi birikimlerimizi bu yılda teknik adam olarak iyi bir oluşum içerisinde hayırlısı ile BAL ligine başlamamış olacağız. Değişik kulüplerde teknik adam olarak görev aldım. Bölge olarak yabancı bir isim değilim Amatör’e. bu doğrultuda iç ve dış transfer çalışmalarımıza en kısa zamanda başlayıp. Takımımızı oluşturup kendi plan ve programımızı hayata geçireceğiz. Silivri halkının şunu iyi bilmesi gerekir Silivrispor hiçbir zaman hedefsiz olmamıştır. Bir ilk olarak Silivrispor’u en iyi şekilde yapılandırarak hedefli bir ekip haline getireceğiz" diye konuştu.


Yardımcılar belli olacak
Yeni sezon öncesi Mesut Tonta’nın yardımcılarını birkaç gün içinde belirleyeceğini belirten Teknik Adam Mesut Tonta “Yardımcıların da bir iki gün içinde belli olacak. Daha önce birlikte çalıştığım kişiler var. Bunu da yönetim kurulu ile paylaşarak teknik heyet kadromu oluşturacağım" dedi.


Silivrispor teknik patronu Mesut Tonta sezon öncesi yardımcılarını belirledikten sonra iç transfer çalışmalarına başlayacaklarını söyledi. Bu konuda geçtiğimiz sezonda takımla birlikte çalıştığı için raporunun hazır olduğunu belirterek yönetim kurulu ile yapılacak toplantıda raporu sunacaklarını söyledi. 


'Bu güveni boşa çıkarmayacağım'
Mesut Tonta Silivrispor kulübü Başkanı Mustafa Saral ve yönetim kuruluna teşekkür ediyorum diyerek kesinlikle bu güvenlerini boşa çıkartmayacaklarını söyledi. Yeni sezonda en iyisini yapacaklarını belirterek Silivri’ye yakışır bir takım yapacaklarını söyledi. 
Tonta, yeni sezon öncesi alt yapıda ve üst yapıda da genel anlamda bir yapılandırma yapacaklarını; yeni sezonda BAL liginde herkese ihtiyaçları olacaklarını söyleyerek bu yapılandırmada ene iyisi neyse onu yapacaklarını söyledi. Tonta “ Bu ekip çalışmasıdır biz elimizden gelini yapacağız. Bu yapılandırma ile önümüzdeki sezon başarılı olacağız” diye konuştu.


Uzaklardan oyuncu olmayacak
Başarılı teknik adam Yeni sezon öncesi transfer komitesi ile yapılacak olan toplantı ile İstanbul ve Trakya bölgesinin oyuncularından faydalanacaklarını söyledi. Mesut Tonta  “Yeni sezonda İstanbul ve Trakya bölgesinden oyuncuları almayı hedefliyoruz, Bölge dışından oyuncu getirmeyi düşünmüyoruz. Silivri’yi sahiplenecek formasını kaldırabilecek oyuncuları kadromuza katmak istiyoruz” dedi.


HABER-FOTOĞRAF: ENGİN AKIN

2 yorum:

Adsız dedi ki...

yakışır:)

ibrahimhoca cengelköy dedi ki...

hayırlı olsun mesutabi

BAL 1. Grup 26 Nisan 2024 Cuma Programı

Bölgesel Amatör Lig'de heyecan tüm hızıyla devam ediyor...