Çarşamba, Nisan 27, 2011

Hasip Dinçsoy İlköğretim Okulu farklı kazandı

HASİP DİNÇSOY İ.Ö.O: 6 ESENLER KENTYILDIZ: 1

Esenler Belediye sahasındaki program nedeniyle Yıldıztabya Stadında oynanan Sırma U-13 Ligi 9. grup karşılaşmasında Hasip Dinçsoy İlköğretim Okulu ile Esenler Kentyıldız takımları arasında oynanan, maçı zevkli ve bol gollü geçti.


Maç boyunca daha organize olan ve kazanmayı isteyen Hasip Dinçsoy İlköğretim Okulu minik takımı maçı 6-1 gibi farklı bir skor ile kazandı.

Sergiledikleri oyun ile ilerisi için iyi sinyaller veren Hasip Dinçsoy İlköğretim Okulu minik takımını kutlarız.

Hasip Dinçsoy İlköğretim Okulu takımının gollerini, Ümit 2, Muhammet 2, Ömer ve İshan kaydetti. Esenler Kentyıldız takımının tek golünü ise Fatih kaydetti.


Not: Hasip Dinçsoy; 1927 yılında İstanbul’da Maarif (Milli Eğitim) Müdürlüğü görevinde bulunmuş olup, 1971–72 Eğitim Öğretim yılında eğitime açılarak, Esenler’in ilk yapılan öğretim kurumlarından birisidir.

HABER-FOTOĞRAF: OGÜN KOCA


Hiç yorum yok:

İstanbul 2. Amatör Lig 25 Nisan 2024 Perşembe Programı

İstanbul 2. Amatör Lig'de heyecan bitmek bilmiyor. Her gün maç her gün heyecan...