Pazar, Mart 20, 2011

Çıksalın Spor'da Fikret Sivri Güven Tazeledi.

Çıksalın Spor Külübü Olağan Kongresi Çıksalın Spor Külübü Tesislerinde yapıldı. Olağan kongrede tek aday olarak katılan  Fikret Sivri tekrardan Çıksalın Spor Külübü başkanlığına şeçildi.

Kongreye saygı duruşu ve İstiklal Marşı okunarak başlanırken, kongrenin açılışını Divan Başkanı Asım Özdemir,Divan Başkan Yardımcı Ali Bican ve Divan Katibi Halil Dönmez yaptı.

Kongrede Gündem Şöyle oluştu,
1-Açılış ve Yoklama
2-Kongre Başakanlık Divan seçimi
3-Saygı duruşu ve İstiklal Marşının Okunması
4-Yönetim Kurulu Faaliyet Raporu ve Denetim Kurulu Raporlarının Okunması
5-Yönetim Kurulu Faaliyet Raporu ve Denetim Kurulu Raporlarının ayrı ayrı ibra edilmesi
6-Tahmini Bütçenin görüşülerek onaylanması
7-Yeni Yönetim Kurulu Listesinin Asıl ve Yedek Üyerinin Seçilmesi
8-Dilek ve Temenniler
9-Kapanış

Fikret Sivri’nin Yönetim listesi şöyle oluştu,

Yönetim Kurulu Asıl Üyeleri

  1. Fikret Sivri
  2. Mustafa Aydın
  3. Recep Dönmez
  4. Türkay Dinç
  5. Mithat Akdoğan
  6. Sinan Yağcı
  7. Ümit Bayrakçı
  8. Raşit Aygün
  9. Yılmaz Dayanan
Yönetim Kurulu Yedek Üyeler
   1.Harun Üstün
   2.Furkan Sivri
   3.Mustafa Doğan
   4.Alattin Kurt
   5.Hakan Uslu
   6.Serkan Erdem
   7.Yakup Ertürk
   8.İlhami Palut
   9.Osman Ergüven

Denetleme Kurulu Asil Üyeler

1.Asım Özdemir
2.Yakup  Kıran
3.Semih Kale

Denetleme Kurulu Yedek Üyeler
1.Halil İbrahim Dönmez
2.Serkan Atgün
3.İsmail Erdem

HABER VE FOTO: ÖNER YIĞRIK

Hiç yorum yok:

Şile Yıldızspor nefes aldı

Bölgesel Amatör Lig 1. Grup'ta Şile Yıldızspor deplasmanda, düşmesi kesinleşen Vefa Spor Kulübü'nü 1-0 yenerek bitime 3 hafta kala d...