Çarşamba, Şubat 23, 2011

Tahminatörün maç yorumları


Çok değerli yerel futbol ailesi; hepinize selamlar, saygılar diliyorum. Geçtiğimiz hafta başladığım yorumlarıma kısa, kısa değinmek ve kendime öz eleştiri, sizlere de neden sonuçlarda başarılı ya da başarısız olduğumuzun hesabını da vermek istiyorum. Çünkü çok özel ve elit olduğuna inandığım bu sitenin en başındakinden, tüm çalışanlarına ve siz yerel futbol izleyicisi ve vazgeçilmeyenlerin de çok elit bir topluluk olduğunu düşündüğüm için böyle bir ihtiyaç hissettim. Ben şahsım adına konuşuyorum, yorumlarımı yaparken lig içinde ve devam eden form durumlarını hesaba katarak tahmin yapmak istiyorum ama öyle enteresan durumlarla karşılaşabiliyorum ki, tahminlerimde yanılmam çok normal oluyor. Mesela, ben Halide Edip Adıvar, “İstanbulspor karşısında mutlak kazanır diye” düşünüp, yazımda da size, Halide Edip Adıvar kazanır dedim biliyorsunuz. Ama maça geldiğimde Halide Edip Adıvar’ın iki forvetinin de yedek kulübesinde oturması ve oynayamayacak durumda olmasını, defansın, forvete en fazla katkı sağlayan oyuncularından olan H. Doğan’ın sakat olması ve yine oynamayacak olması durumu karşısında bir anda Halide Edip Adıvar kazanamaz düşüncesi hemen gözlerimin önüne geldi ama ben yorumumu birkaç gün evvelden yaptığım için değiştirme şansım yoktu. Maçta atak gibi görünmesine rağmen çok net pozisyonlar yakalayamayan Halide Edip Adıvar takımı etkisiz ataklarında da oluşabilecek tehlikelere İstanbulspor kalecisi başarı ile set çekince İstanbulspor bu maçtan kazançlı çıktı. Sözün özü hafta içinde beklediğimiz takımlar hafta sonunda hiç ummadığımız bir kadro yapısı ile de karşımıza çıkıp bizleri yanıltabiliyor. Bu tip enteresan gelişmeleri de hesaba katarak başarısız tahminlerimizde sağduyulu olmanızı rica ediyorum ve bu haftaki tahminlerime geçiyorum.

B. Paşa Tuna-Dudullu: Selimiye Stadındaki bu maç ideal bir beraberlik maçı. Çalışkan ve mücadele gücü yüksek oyunculardan kurulu iki takımın müsabakası beraberlikten öte geçmez diyorum.

Silivripor-Ataşehir Doğuş: Yıldıztabya Stadındaki bu maç, Silivri takımı için tekrar Bölgesel Amatör Lige çıkma adına dönüm maçı olabilecek bir maç. Silivri takımı geçen yazımda da belirttiğim gibi düşüşe geçtiği zaman, başarısız sonuçlar almaya başladığı zaman, galibiyetler serisine tekrar dönüş yapması çok zor oluyor. Ben bu maçı kazanan Silivri takımının galibiyetler serisine dönüş yapacağını düşünüyorum. Silivri kazanır.

Kadırga-İMES: Marmara Üniversitesi Spor Akademisi Stadındaki bu maçta iki takım da haftalardır puana hasret. Sultangazi maçında görüldüğü üzere konuşuyorum; sakat ve cezalı oyuncuları yavaş, yavaş takıma döndü ve artık İMES takımı puanla tanışmaya çok yakın. Bakmayın siz Sultangazi maçını farklı kaybetmiş gibi göründüklerine. Maçı çıplak gözle izledim. İMES takımı hiç umulmadık bir takımı sahadan sürklase edebilir ve bu hafta Kadırga maçından üç puanla ayrılan İMES olur diyorum.

Leventspor-Beşyüzevler: Leventspor takımı play-off müsabakalarının sanırım en fazla beraberlik alan takımı olmaya en baş adayı bir takım. Defans canla başla mücadele ediyor. Orta saha elinden geldiği kadarı ile mücadelesini yapıyor. Forvet ne yapıp, yapıp bir gol sıkıştırıyor. Ama gel gelelim, sezon boyu yedikleri aynı tarz, uzak mesafeden atılan şutlardaki yenen gol serisine geçtiğimiz haftada bir yenisi eklenince beraberlik kaçınılmaz oluyor. Ben çok koşan ve mücadele eden Beşyüzevler takımı ile Levent arasında oynanacak olan maçtan kazanan çıkmaz diyorum ve maç beraberlikle sonuçlanır diyorum. Maç Selimiye Stadında.

Sultangazi-Halide Edip Adıvar: Yıldıztabya Stadındaki bu maç çok önemli. İki takımda hücum düşünen bir takım. Oyunu güzelleştirme adına çaba gösteren bir takım. İki takımın da sakat futbolcu sayısı bir hayli fazla. Maça daha iyi olan konsantre olan ve sakat oyuncularını bu maça çıkartma başarısını gösteren takım bir adım önde olur diyorum. Normal sonuç beraberlik gibi görünse de, sakat oyuncularından arınmış bir Halide Edip Adıvar takımı bu maçı alır diyorum. Ayrıca iki takım taraftarlarına da bir çift dostane sözüm olacak. Övünülecek takım yaratılmış iki takım adına da. Her türlü sonuca hazırlıklı olun ve daha önünüzde birçok maç var. Ne galibiyet ne de mağlubiyet çok şeyi değiştirmez. Centilmence izlenecek ve takımına yapılacak destek, hoşgörü ve anlayış çok şeyi değiştirir

Avcılar Belediye-İdealtepe: Avcılar Belediye takımı geçen hafta defansta Kıvanç ve forvette Onur eksik olunca bocaladı ve umulmadık bir kayıp yaşadı. Bu hafta Kıvanç dönüyor, Onur ise sakat ve bu hafta büyük olasılıkla oynamayacak. İdealtepe takımı gerçekten sürpriz sonuçlar almaya başladı ve ligin gidişatını ve atmosferini değiştirdi. Avcılar Belediye takımı zor olan ve gerçekten mücadele gücü yüksek tempoda geçeceğine inandığım bu maçtan galibiyetle ayrılan taraf olur diyorum. Maç Paşabahçe Stadında.

İstanbulspor-Büyükçekmece: Bayrampaşa Belediye Stadındaki bu maç çok zor geçecek diye bekliyorum. Geçtiğimiz hafta Halide Edip Adıvar maçında seyrettiğim, İstanbulspor her takıma zorluk çıkartabilecek bir takım. Takımın iyi bir kimyası var ama futbolcularının gereksiz yere kırmızı kart görme olasılıkları da bir hayli fazla. Oğuz hoca gereken uyarıları yapmaz ise defansta her an kart görmeye müsait oyuncular var. Beraberliğe yakın bir maç olan bu maç karşılıklı atılan gollerle sonuçlanır diyorum.

Fenerköyü-Çatalca: Esenyurt Stadındaki bu müsabaka da, zor geçmeye aday. İki takım da çok koşuyor ve çok mücadele ediyorlar. Çatalca defansı bu maçta bir golden fazla yemez diyorum. Hatta hiç yemez demek daha doğru olabilir. Çatalca takımı ne yapıp, yapıp bir gol bulan bir takım. Fenerköyü takımı ise, koşup, mücadele eden yapısına bir gol sıkıştırsa maçtan puanla ayrılır. Gol atamayan bir Fenerköyü maçtan puansız ayrılır. Tahminime gelince Çatalca ağırlıklı hislerime rağmen beraberlik normal sonuç olur diyorum.

YAZI: Tahminatör

4 yorum:

turgut reis dedi ki...

ben şahsen yaptığınız tahminlerin birçoğuna katılıyorum fakat sultangazi halide edip adıvar tahmininize katılmıyorum sultangazi çok tecrübeli bir takım henüz kendine gelmeye başladı bundan sonra sultangaziyi yenmek çok zor bana göre kiminle oynarsa oynasın hiç fark etmez çok zor yenilir defansı çok tecrübeli ve sağlam orta sahasıda aynı forvette duran topları çok iyi kullanan 10 numara muhammed var geçen hafta 2 tane frikik attı ikiside direkten döndü heran gol atabilir üstelik çok sert şutlarıda var asistleride var emre'de çok seri ve hırslı oynuyor orta sahadaki alper gününde olursa onuda sultangaziyide kimse tutamaz

kalaladze dedi ki...

ama bu tff yazıklar olsunya heask geçen hafta 11:30 oynadı bütün takımlar 14:45 oynarken bu haftada bütün takımlar 15:00 oynuyor heask gene 12:15 te nedir bunun nedeni arkadaş hepsi aynı saatte başlasın bir yerlerde birşeyler dönüyor ama hayırlısı olsun

Unknown dedi ki...

yıldıztabya bu hafta şenlik var desene güzel bir hafta sonu geçiririz umarım

silivrispor dedi ki...

bu kadar iğrenç bi stada maç veriyolr yazık en dandik stad

Reha Rakıcı'dan Anadolu Üsküdar'a veda

Anadolu Üsküdar Spor Kulübü'nün başarılı Teknik Direktörü Reha Rakıcı, kulüple karşılıklı anlaşarak ayrıldı. Rakıcı'nın kulüpteki pe...