Cuma, Şubat 18, 2011

Örnektepespor'da öncelik tesisleşme


Bu sezon İstanbul 2. Amatör Lig’de mücadele etmeye hazırlanan Örnektepespor öncelikli olarak tesisleşmeyi hedefliyor. Kağıthane temsilcisi bu sezon gençlerden kurulu bir kadroyla mücadele edecek.

Bir başkan ve yönetim kurulu düşünün önce tesis desinler. Bir yönetim kurulu düşünün öncelikle toprak olan futbol sahalarını suni çim yaptırmak için, kendi gençlerinin önünü açmak için radikal kararlar alsınlar. Önce tesisleşme ve semtin gençlerine hizmet parolası onların kuruldukları tarihten beri şiarları olmuş bu yönde çalışmalar yaparak birlik olmuşlar, beraber olmuşlar. Bu spor kulübü Kağıthane ilçesinin mütevazi semtinin güzel kulübü, adını da semtlerinden almışlar: Örnektepespor

Yeni başkan seçilen Bekir Tarı, bakın nasıl anlatıyor yapacakları çalışmaları: “Bizim kuruluşumuz 1965 yılına rastlar. Kurucularımız mavi -beyaz renkleri seçmişler formamızın rengi olarak. İlk başkanımız Cezmi Özçelik ve arkadaşları tarafından bizlere aşılanan sevgi ve terbiye ile bu günlere geldik. Onlardan devraldığımız bayrağımızı bizler de gelecek nesillere taşıyacağız.

Hilmi Öztürk yönetimi zamanında yapılan kongre ile başkanlığa ben seçildim ama bizim camiamızda her zaman birlik ve beraberlik olduğundan daima her zaman beraberiz. Ben ve yönetim kurulu arkadaşlarım kulübümüz adına aldığımız radikal kararlar ile geleceğe yatırım yapmak istemekteyiz.

'Toprak sahamızı suni çim yapmak istiyoruz'
Bizlerin birinci hedefi tesisleşmektir. Tesisimizi yenilemek mevcut tesisimizin üzerine bir kat çıkmak ve toprak sahamızı suni çim yapmak istemekteyiz. Hedeflerimiz arasında dün olduğu gibi gelecekte de semtimizin gençlerine hizmettir. Kendilerine spor sevgisini aşılamak, onları spor sahalarına çekebilmektir. Biz iddialı A takım kurmak istedik fakat yapılacak olan transferlerin bize maddi yönden kulübümüzün bütçesini aştığını gördük ve bu durumun bizlerin gelecekte yapılacak olan hedeflerimize engel olacağına karar vererek düşündük bu transferlerden vaz geçerek mevcut gençlerimizle yolumuza devam kararı aldık.
Benim gençlerimizden istediğim toplumumuza faydalı birer birey olmalarıdır. Bir gencimiz sahada sakatlandığı zaman ben sakatlanan gencimizin forma rengine bakmam ve o an ne lazımsa yardımına koşarım.
Bence önce insana değer verilmelidir. Hedefimiz sağlıklı bir gençlik ve güzel tesislerimize sahip olmaktır. Biz Örnektepespor olarak bunu başarmak istemekteyiz.”

HABER-FOTOĞRAF: ORHAN BUDAK

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Örnektepe spor kulübünü almış olduğu bu karardan dolayı tebrik ediyorum. Bekir Tarı Başkan ekibiyle bir bütün.kendini kulübüne adayan başkan. yolunuz açık olsun.

Adsız dedi ki...

tebrikler Bekir Başkan.

BAL 1. Grup 26 Nisan 2024 Cuma Programı

Bölgesel Amatör Lig'de heyecan tüm hızıyla devam ediyor...