Salı, Şubat 22, 2011

İbrahim Mertel'den buraya kadar

İstanbul 1. Amatör Lig takımlarından Kestanelikspor’da Başkan İbrahim Mertel dönemi sona eriyor. İşlerinin yoğunluğundan ve spora fazla vakit ayıramadığından mart ayında yapılacak olan genel kurulda aday olmayacağını açıklayan Başkan Mertel, “Benden buraya kadar” dedi. 


'Yıprandım ve yoruldum'
Kulübe sahiplenme adına bu zamana kadar elinden geleni fazlasıyla yaptığına inandığını belirten Mertel, artık yorulduğunu, bu bayrak yarışında başkalarının ön planda bulunması gerektiğini ifade etti. Mart ayında yapılacak olan genel kurulda aday olmayacağını üstüne basa basa söyleyen Mertel, “Mart ayında yapılacak oylan genel kurulda aday olmayacağım. İnanın uzun yıllardan beri burada yıprandım ve yoruldum. Artık bu yarışta başkaları başrol oynasın. Ben yoruldum ve kendi işlerime bakmak istiyorum. Yeni seçilecek olan yönetime elimden geldiğince destek olmaya devam edeceğim” dedi.


HABER-FOTOĞRAF: İBRAHİM KESKİN

Hiç yorum yok:

Feriköy Kullar'dan üzgün döndü

Bölgesel Amatör Lig 2. Grup'ta Feriköyspor kendisi adına son derece kritik maçta deplasmanda Kullar 1975 Spor'a 1-0 mağlup oldu.