Çarşamba, Ocak 26, 2011

Yeşilovaspor'da Ahmet Ulaş dönemi


İstanbul ve Küçükçekmece’nin köklü kulüplerinden olan Yeşilovaspor’da (Eski ismiyle Esnafspor) yapılan genel kurulda başkanlığa Ahmet Ulaş getirildi. Eski başkan Zafer Köprü’nün tekrar aday olmadığı kurulda Ulaş delegelerin tümünün oyunu alarak seçildi.

Küçükçekmece Yeşilovaspor Kulüp Lokali’nde gerçekleşen genel kurulda
faaliyet raporu, denetim raporlarının ve tahmini bütçenin okunması ve ibrasının gerçekleşmesinin ardından yeni yönetim kurulunun seçimine geçildi. Zafer köprü önceden açıkladığı gibi aday olmazken, döneminde yardımcılığını yapan Ahmet Ulaş, tek aday olarak girdiği seçimde kulübün başına getirildi.

Seçimin ardından dilek ve temenniler bölümünde bazı üyeler söz alarak eski başkanların ve üyelerin üyeliklerden düşürülmesi ile ilgili düşüncelerini ifade ettiler.

Köprü: Kalıcı bir şeyler bıraktığıma inanıyorum
Eski başkan Zafer Körü yaptığı veda konuşmasında, “Küçükçekmece Yeşilovaspor Kulübü’nde 18 yıl çeşitli kademelerde yöneticilik ve başkanlık yaptım. Bu süre içinde kulübümüze elimden geldiğince hizmet etmeye çalıştım. Görevim süresince de layığı ile yaptığıma inanıyorum. Temenniler bölümünde çok değerli üyelerimizden bazıları üyeliklerin silinmesi ile ilgili konuştular. Onlara hak veriyorum ama Dernekler Kanunu ve tüzüğümüzün gereği aidatlarını ödemeyenler kongreye katılamazlar ve bir zaman sonra da üyelikleri düşer. Biz de tüzüğümüzdeki maddeyi uygulayarak bazı arkadaşların üyeliğini düşürdük çünkü burası spor kulübü derneğidir. Üyeleri vardır, üyelerin yani sizleri aidatları ile kulübümüzün bir nebze olsa da ihtiyaçlarını karşılıyoruz. Aidatlarını ödemeyen  bazı üyelerimiz öncelikle sorumluluklarını yerine getirip sonra da hesap sorsunlar. Bunda yanlış bir şey yok, gereğini yaptık” dedi.

Köprü şöyle devam etti: “Hepinizin bildiği gibi Yeşilovaspor yıllarca hep başarıdan başarıya koşmuş ve ismini duyurmayı başarmıştır ancak bu süre içinde hiç Yeşilovaspor’un geleceği düşünülmemiştir. Üç yıldır Küçükçekmece Kulüpler Birliği Başkanımız ve meclis üyesi olan Seymen Gençtürk başkanla sahamızın yeri için büyük mücadele verdik. Stadımız yaklaşık 700 bin lira karşılığında ihaleye çıkartılarak nizami suni çim ve kapalı Protokol tribünü olacak bir şekilde yakın bir zaman süre içinde hizmete girecektir.
Yine yıllardan beri tüm spor kulüplerinin kanayan yarası olan ecimisil borçları ve şu anda faaliyetlerimizi sürdüğümüz kulüp binamızın da borcu bulunmakta. Bu borçtan kurtulmak için yakın bir zamanda çıkmasını beklediğimiz yasa ile taksitlendirerek ödemeyi arzuladık. Sayın Kaymakamız, Belediye Başkanımız ve Kulüpler Birliği başkanımızın yardım ve destekleri ile 29 yıllığına kiralamak için müracaatta bulunduk inşallah yeni yönetici arkadaşlarımız bu konuyu takip eder ve sorununda ortadan kaldırmış olurlar.

Hepinizin de bildiği gibi önceki kongrede son kez görev yapacağımı söylemiştim. Bugün de o söz üzerine aday değilim. Yeni seçilecek yönetici arkadaşlara şimdiden başarılara dilerken bir ağabeyleri bir büyükleri olarak her zaman yardımcı olmaya da hazır olduğumu bilmelerini isterim.”

Ulaş: Yeşilovaspor’u daha iyi yere taşıyacağız
Küçükçekmece Yeşilovaspor kulübünün çiçeği burnunda yeni başkanı Ahmet Ulaş da yaptığı konuşmada “Küçükçekmece ilçesinin çok köklü bir kulübü olan Yeşilovaspor’da başkanlık yapmak benim için onur ve gurur verici bir şey. Geçmişte Esnafspor’a ve Yeşilovaspor’da hizmette bulunan herkese çok teşekkür ederim. Ben ve yönetici arkadaşlarım almış olduğumuz bu bayrağı daha iyi yerlere taşımak için elimizden geleni yapacağız” dedi.

Yeni yönetim Kurulu: Başkan Ahmet Ulaş, Cemal Kenar, Salih Yetik, Cengiz Genç, Fehmi Kazan, Numan Koçman, Hüseyin Balaban, Selahattin Korkmaz, Sebahattin Ölçer, Veysel Kahraman, Selami Geze, Kadir Küçükbektaşoğlu
Denetim Kurulu Asil üyeler: Nüsret Çetinkaya, Recep Kenar, Ertuğrul Önder
Denetim Yedek üyeler: Sadık Köse, Mehmet Bahattin Keskin, Selim Gün.

HABER-FOTOĞRAF: YILMAZ AKTEPE

1 yorum:

zazadayı dedi ki...

ahhh bee nerdee ooooo eskı esnafspor guruplara düşen takımlar hep korku içindeydı demir gibi gençlerden olusur ist sampiyonası katılır her gurup dan ordan türkiye sampiyonasında kademelere yükselirdi ama o artık esnafspor takımı mazi oldu bitmiş bu takım bence k çekmece yeşilova yerine eski ismi daha iyidi sankı neyse allah gönlünüze göre verisn ahmet baskana basarılar en iyi yerde görmek isteriz yenıden bu takımı esnaf k çekmecenın gözbebehi olan bir takımdır basarılarr esnafsporr

İzzettinspor'da Ferudun Şallı dönemi

İstanbul 2. Amatör Lig ekiplerinden İzzettinspor'da teknik direktörlük görevine Ferudun Şallı getirildi.