Perşembe, Aralık 30, 2010

Dodo'dan 10 maç - İstanbul SAL 19. hafta


Sevgili Yerel Futbol ziyaretçileri ve Amatör futbol severler, ligin sonu yaklaştıkça tüm gruplarda ilk ikiye girmenin ve kümede kalmanın mücadelesi tüm hızıyla ve heyecanı ile karşımızda durmaya devam etmektedir. Geçtiğimiz hafta birçok grupta önemli maçlar oynandı ve bu maçlar neticesinde sevinenler, üzülenler, ümidini kaybetmeye başlayanlar ve ümitlerini arttıranlar oluşmaya başladı. Sevinenlerin başında sanırım Sultangazi camiası geldi. Sultangazi takımı bir alt kümeden gelip bir üst kümede lider olarak Deplasmanlı Lig Play Off maçlarına kalması bence takdiri fazlasıyla hak eden bir durumdur. Ben de tüm Sultangazi camiasını cani yürekten kutlarım ve play-off müsabakalarında da üstün başarılar dilerim. Bireysel olarak değinilecek bir takım olmadıklarını hatırlatarak, tüm bireylerin Alaattin ve Erdoğan hoca kadar futbolcuların, bu saydıklarım kadar yönetimin bu takımı bir bütün olarak teşkil etmesi ve sahaya sunması neticesinde bu eser meydana geldi. Sultangazi takımını tekrar kutlayarak anlatacaklarımıza devam edelim.

Sultangazi ilk ikiye lider olarak kalırken Paşabahçe takımı ilk iki dışında kalmanın verdiği üzüntüyü yüreğinde fazlasıyla hissetti. Kocaman bir alkış Paşabahçe seyircisine. Neden diye sormayın çünkü bir takım iç sahada maçı kazanamıyor ve Play-Off’tan oluyor ama seyirci iki takımı da ayakta alkışlıyor. Bence, Paşabahçe seyircisi yılın seyircisi olmuştur bu davranışı ile. Bu arada daha evvelden ilk ikiyi garantileyen Fenerköy, HEASK, Dudullu, Kadırga ve Bayrampaşa Tuna takımlarının da tüm yetkililerini başta teknik kadro ve futbolcular ve daha sonra yöneticileri olmak üzere tüm camialara üstün başarılarından dolayı kocaman "bravo" diyor ve Play Off’ta bol şanslar diliyorum.

Bu saydığım takımların dışında Avcılar Belediyespor ayrıca kaleme alarak sizlere sunmak istedim. Avcılar takımı bu ayrıcalığı da sanırım haketti. Nasıl mı hak etti? Hemen açıklamak isterim; Tüm gruplar içerisinde en çok gol atan takım oldular. Tüm gruplar içerisinde en az gol yiyen takımlardan bir tanesi, tüm gruplar içerisinde en iyi averaja sahipler ve tüm gruplar içerisinde en rahat Play-Off’a kapak atan takımlar. Matematiksel olarak mucize bir durumda çıkmama durumları olmasına rağmen ben olağanüstü bir mucizenin gerçekleşmeyeceği görüşünde olduğumdan dolayı bu satırlarımda Avcılar Belediyespor takımına fazlaca yer ayırdım.

Avcılar Belediyespor’un başarısında yönetim, takım ve teknik ekibin gayret ve çabaları üst safhada ama bir etken var ki o etkeni biraz detaylı olarak sizlere aktarmak istiyorum. Nedir bu etken diyenlere hemen açıklamak istiyorum; bu etkenin adı Onur Atila isimli santrafor. Bu futbolcu kardeşimiz hakkında küçük çaplı bir araştırma yaptığımızda çok önemli ve özel bilgilere ulaştık. Bu, Almanya, 1977 doğumlu kardeşimiz, uzun süren profesyonellik hayatının sonunda amatöre dönüş yapıyor ve sırasıyla Manavgat, Erdek Belediye, Hadımköyspor, Ramispor ve en sonunda Avcılar Belediyespor ile üstün başarılara imza atarak, yıllık gol ortalamasını 20 gol üstüne bu sezon da çıkarak kalitesini bir kere daha İstanbul futboluna sunmaktadır. Demek oluyor ki amatöre dönüş yaptıktan sonra her oynadığı takımda şampiyonluk yaşayan ve 20 gol barajı üzerine çıkan Onur Atila isimli sporcuyu kadroya katmak bir bakıma da şampiyonluğa ulaşmak demektir! Bundan sonraki maçlarında ve Play Off maçlarında Onur Atila kardeşimize aynı başarılarını devam ettirmesini diliyoruz.

Son sözüm de Hakem arkadaşlara ve onları maçlara atayan değerli büyüklerimize. Lütfen daha dikkatli atamalar yapalım ve bu saatten sonra kimsenin canı bir Hakem yüzünden yanmasın. Gelelim bu haftanın birbirinden zor maçlarına.

1 Dikilitaşspor – Öz Karacaahmetspor
Bu maç hem zirve hem de alt sıraları yakından ilgilendiren bir maç. Ben bu zor ve çekişmeli geçmesini beklediğim maçı ev sahibi Dikilitaş takımının kazanacağı görüşündeyim.

2 Kocasinanspor – Beşyüzevlerspor
Gerçekten zor bir müsabaka ve kazanan taraf için çok önemli bir üç puanın alınacağı maç. İlk maç 2-2 sonuçlandığı için bu maçı Kocasinan kazanırsa eksik maçını da aldığı hesaba katıldığında Kırmızı-Siyahlılar ikinci oluyor. Ben bu zor ve gerçekten müthiş bir çekişme içerisinde geçeceğini düşündüğüm müsabakanın banko berabere biteceğini düşünüyorum.

3 Hadımköyspor - Teraziderespor
Alt sıralar için olağanüstü önemli bir maç. Hadımköy lige hükmen mağlubiyet ile girip ve lige girmeme durumunu son anda atlatıp alelacele bir takım kurarak başladı. Terazidere takımı da şanssızlıklar yaşadı ama Hadımköy takımı özellikle lig ilerledikçe geç kurulan takımını oturtmaya başladı, kaybettiği maçları bile son dakikalarda yenen gollerle kaybetti.
Yeşil-Siyahlılar dişine göre olan takımları yenmeyi de ihmal etmeyerek bir anda sonunculuktan kurtulup iki takımı (Tophane Tayfun ve Sultantepe) düşme mücadelesinde saf dışı bıraktı. Terazidere maçını aldığı takdirde yüksek ihtimal kümede kalma yolunda derin bir nefes alacak. Ben Hadımköy takımının bu maçı kazanacağı görüşündeyim. Özellikle sol kenar oynayan Çağatay Kolçak isimli futbolcunun son haftalarda gösterdiği başarılı performans ve attığı gollerin de Hadımköyspor için önemli bir etken olduğunu hatırlatarak bu maç hakkında tahminim banko Hadımköy diyorum. Kolay olur mu, olmaz tabii. Terazidere takımında da tecrübeli Yasin ben bu maçın kader adamı olurum derse şaşırmayın diyorum.

4 Nurtepespor - Merkezefendispor
Haftanın en zor maçlarından.  Alt sıralar için hayati önem taşıyor. Nurtepe içeride başka dışarıda başka oynuyor. Dışarıda kuzu içerde kurt oluyor. Ben bu zor maçta Nurtepe kazanır diyorum.

5 Selimiyespor - Vefaspor
Zirve adına çok ama çok zor bir maç. Selimiye takımı daha evvel de belirttiğim gibi kendi sahasında oynana maçlarda rakip kapalı oynadığında sıkıntı yaşayacak bir takım ama bu hafta vefa takımının kazanma üzerine hücum futbolu oynayacağını varsaydığımızda bizi gollü bir maç bekliyor diyebiliriz. Ben bu zor ve gerçekten izlenmeye değer maçtan daha istekli ve arzulu oynayacağını düşündüğüm Selimiye takımı ile son şansları olduğunu düşündüğüm Vefa takımının maçta kaydedeceği gollerin maç skorunu beraberlikten öteye götürmeyeceği görüşündeyim. Banko beraberlik diyorum.

6 Kağıthanespor - Gazi Mahallesi SK
Bu zor maçı banko Kağıthane kazanır diyorum. Olağanüstü bir seyirci topluluğunun izleyeceği maçta Kağıthane takımının üç puana daha çok ihtiyacı olduğunu düşünüyorum. İki takım da çok formda. İki takımın da yaklaşık iki aydır devam eden bir form grafiği mevcut. Gazi Mahallesi tipik bir deplasman takımı ve savunma ön planda yakalayacağı fırsatlar üzerine oyun kurgusunu düzenliyor. Kağıthane takımının üstüne geleceğini ve güzel kontrataklar ile sonuca gitmeyi planlayacağı düşüncesindeyim. Kağıthane takımının da artık kazanma adına her türlü mücadeleyi göstereceği ve mutlak üç puan almak isteyeceği bir maç. Kağıthane takımı son 8 maçta sadece deplasmanda Yıldırım Bosna’ya kaybetti. Selimiye, Silivri ve Büyükçekmece takımlarına kaybetmedi, Silivri’yi yendi. İki formda takım zevkli bir mücadeleye hazırlanıyorlar ve ben diyorum ki can derdindeki Kağıthanespor Gazi Mahallesi engelini zor da olsa aşar. Maçta tribünleri dolduracak ve müthiş bir atmosfer oluşturacak olan yeşil sarılı taraftarların da centilmence takımlarını destekleyeceklerini düşünüyorum.

7 Alibeyköy Parsellerspor – Çatalcaspor
Gerçekten çok önem taşıyan bir maç. Çatalca artık puan kaybetmemeli, kredisi tükendi. Ligin sonu geliyor, bay haftası var içeride son haftaların belki de tüm gruplardaki en formda lideri HEASK ile maçı var. İlk maçta yaşanan olaylar düşünüldüğünde içeride olmasına rağmen ne kadar zor geçeceği malum. Düşme hattındaki Tuzla’ya son maça gidecekler. Tablo Çatalca’nın artık tek bir puan bile kaybetmemesi gerektiğini fazlasıyla ortaya koyuyor. Parseller takımı Mehmet hoca geldiğinden itibaren adeta şahlandı. Birkaç revizyon, takıma güzel antrene ve deneyimli yaklaşımlar Parseller takımını inceden inceye ilk iki yolunda düşüncelere sevk etti diyebiliriz. Bir maçı eksik Çatalcayı’da yendiğinde arada kalır iki puan derse ve bu maça inanılmaz asılırsa kimse şaşırmasın derim. Gerçekten zor ve izlenmesi gereken bir maç. Şartlar ne kadar zor olsa da ben deplasman takımı Çatalca’nın bu zor maçtan tek farklı bir galibiyet alarak ilçeye döneceği ve bir sonraki yılın derbi maçı olan HEASK müsabakasına en iyi şekilde hazırlanacağı görüşündeyim. Banko Çatalca diyorum.

8 Erokspor – Yenibosnaspor
Alt sıralardan kurtulma adına zor bir maç. Rakibine göre maç eksiği bulunan Erokspor maçı kazanırsa avantaj elde edecek. Ben Erokspor kazanır diyorum.

9 Topkapıspor – Tuzlaspor
Topkapı bu maçı kaybederse resmen düşecek gibi oluyor, kurtulması mucizelere kalıyor. Tuzla kazanırsa kurtulma adına, kümede kalma adına çok önemli bir adım atacak. Topkapı takımının son şansı olmasına rağmen ben deplasman takımı Tuzla kazanır diyorum.

10 Büyükçekmecespor – Bakırköyspor
İki takım izleyenlere bol gol ve keyifli bir müsabaka seyrettirecek gibi geliyor bana. Nedenine gelince; Büyükçekmece zirve adına kazanma arzusunda. Bakırköy’ün dipten kurtulma adına mutlak puan alması lazım. İki tarafın da istekli futbolu izlenmesi gereken bir maç olacağı konusunda bizleri fazlasıyla ümitlendirmekte. Ben bu zor ve gerçekten izlenmesinde fayda gördüğüm maçtan ev sahibi Büyükçekmece kazanan taraf olur diyorum.

YAZI: DODO

42 yorum:

Adsız dedi ki...

Çağatay Kolçak ve Onur Atilla reklamları izlediniz esen kalın:D:D:D

Adsız dedi ki...

DODO YİNE HATA, 1.GRUP YORUMLANMAZ BU GURUPTAKİ TAKIMLARIN SAĞI SOLU BELLİ OLMUYOR..

Adsız dedi ki...

Dodo kağthane-gazi mahallesi maçına bekliyorum kağıthane bankoymus görücezz...

Adsız dedi ki...

dodo sen bu maçları tutturmaya bak oyuncularının reklamını yapacağına 2 maç anca tutturursun bu hafta

Adsız dedi ki...

Sıradaki gelsin,reklaaamlaar, o kadar

Adsız dedi ki...

dodo bey sadece 20 gol atan onur atillamı iyice araştırsanız leventspordan genç forveti canın da şu anda 20 golu var hatırlatmak isterim.saygılar

Adsız dedi ki...

dodo bizide bekle kağıthaneye geliyoruz bakalım nasıl bankomuş

Adsız dedi ki...

kağıthane gazi maçını banko kağıthane demişsin doğru ama sebebi ilk iki için gazinin niyeti yok çünkü 15 maç kaldıramaz para para para

Adsız dedi ki...

bence haftanın en önemli maçı zara ekinli-y.esenyurt maçı olacak zara ekinli gruptan çıkmak için mutlaka kazanmak zorunda,y.esenyurt ise 4 puan gerisinde olduğu rakibini yenerek a.doğuş ve levent maçlarında puan kaybını beklicek.yani belki de son şansı olarak görüyorlar bu maçı.zara ekinli yi devirdikleri halde en rahat takım konumuna geliyor fikstür avantajıyla y.esenyurt.mutlaka izlenmesi gereken bi maç diyorum.

Adsız dedi ki...

Onur atila dediğin oyuncu sayısız prof maçı olan 34 yaşında ve seneye büyük ihtimalle futbolu bırakacak kişi yani reklama ihtiyacı yok...Boş yorumlar yapma
Buradada kendini küçük düşürme:)
Çağatay kolçağı ise tanımıyorum...

kağıthane gençlik dedi ki...

dodo teşekkürederiz harikabir yazı.yanlızbir sorum olacak müsadenle;bizkağıthane taraftarı olarak gizliden gizliye muhteşem bir tribün şovu hazırlıyorduk ve bunu kimsenin bilmediğini sanıyorduk ki bir de baktık sen yazında bahsediyorsun.lütfen bu tüyoyu kimden aldın bize tüyo verirsen sevinirim.kağıthane gençlik

selimiye kışla haydi şampiyonluğa dedi ki...

selam dodo bu hafat selimiye seni hüsrana uğratacak ve vefayı eli boş gönderecek.inanmıyorsan maçımıza bekleriz

Adsız dedi ki...

1.grupta çok ilginç çekişmeli maçlar oluyor.Mesela bi takım var.ÖZKARACAAHMETSPOR,ne zaman ne yapacağı belli olmayan ,ilginç ,ne kazanır diyebilirsiniz,nede kaybeder diyebilirsiniz.Bence bu takımın maçları her sonuca gebe,dikkatli yorum yapmak lazım.Bu arada duyduğum kadarıyla bu takımın ateşli taraftar grubu varmış,deplasmana gelenlere allah kolaylık versin....

Adsız dedi ki...

dodo selimiye maçına (rahat rahat tiyatro kıvamında ,seyircisi olamayan hatta vefa seyircisi mutlak bi şekilde çok olacağını bilerek ,) gitmeni tavsiye ederim.

Adsız dedi ki...

ya biz bu işi bilmiyoruz yada sen bilmiyosun abi 7 macta 6 galibiyet aldık ilk macta kagıthaneye 2 attık nasıl banko kahıthane diyebiliyosun anlamıoyorum seni !

yerelfutbol-dodo dedi ki...

sevgili yerelfutbolseven ve takipisi arkadaşlar.yazımın ana başlığında guruptan çıkan takımlarla ilgili yazılara katabileceğim kenimce doğru olduğuna inandığım bazen bireysel eklemeler yapıyorum.levent takımı ve diğer çıkmayı garantilemyen takımlarda çıktığında izlediğim maçlarda yıllık performansı parmak ısırtan oyunculardan can isimli futbolcudan da tabiki bahsedeceğim ama zamanı gelince.onur atila için de öyle seneye futbolu bırakır gbi falan gelmedi bana izlediğim ve araştırdığım kadarı ile son derece profesyonel bir sporcu gibi yaşıyormuş ki bence en az 3 sezon daha rahat oynar.onur yaşında süper ligimize gelen yabancılar transfer rekorları kırıyor bunuda unutmayın.ayrıca bu hafta2 avrupa 2 de anadolu yakasında maçta olacağım zaten bir sonraki yazımda da biliyorsunuz gittiğim maçlardan bahsediyorum

grup selimiye kışla dedi ki...

selimiye iç sahada büyük maç kazanamaz diyen dodo seni bu hafta maçımıza davet ediyoruz.büyük maç nasıl kazanılır göstereceğiz maça gelen tüm sporseverlere

Burak Kurtuluş dedi ki...

Hocam, kusura bakma ama araya gireceğim; Onur Atila için "son derece profesyonel bir sporcu gibi yaşıyormuş" demişsin ya, evet çok doğru söylemişsin. Ben geçtiğimiz sezonki son maçta bizzat şahit oldum. Kocaeli'de, Beyköy maçında, maç boyunca sahada yürüdüğü halde, top, Rami seyircisinin olduğu tribün tarafından taça çıktığında, o topu almak için öyle bir depar attı ki; millet "helal sana Onur, bir de maçta bu kadar koşsaydın" dedi.

Adsız dedi ki...

selimiye maçı 15 kişiye oynanır 5 i selimiyeli 5 i vefalı 5 i de sade vatandaş olur :):):):)

giziemli futbolcu dedi ki...

kaç yıldır amatör liglerde üst düzey takımlarda oynuyorum.onur atila hadımköydeyken ve bu senede aynı gurpta olmamız sebebiyle toplam dört kez karşı karşıya geldik.samimi görüşüm zor bulunan cinsten farklı bir stili olan santrafor.her takımda iş yapar.

çatalca tayfa dedi ki...

dodo haklısın çatalca kazanır ve yılın derbysini bekelemeye başayacağız.bütün çatalca halide edip takımını bekliyor.o maç çatalca tarihinin en anlamlı maçı.bütün halk bunun bilincinde ve tribün show yapmaya hazırlanıyor 5000 kişi

kağıthane çarşı dedi ki...

banko kağıthane diyorum başka bir şey demiyorum

adıvar cadde dedi ki...

amma salladın be....çatalcanın bütün nüfusunu stadyuma sokacaksınız galiba.ufak atında civcivler yesin.esas siz seyirci göreceksiniz o gün.muhteşem takımımıza yakın muhteşem bir tribün show yaparak 3 puanı alıp çatalcadan güle oynaya evimize döneceğiz.adıvar bak işte taraftarın her zamanki yerinde.hedef deplasmanlı lig

Adsız dedi ki...

Dodo bey övdüğünüz sultangazi ile avcılar bld. futbolclarının ne kadar kazandığını biliyor musunuz?sizden ricam bunu araştırır mısınız?süpr amatörde başarılı olan takımlarda bir araştırma yapın bakalım kim daha başarılı?Ben dudullu takımının bilgilerini söyliyim size.Yaş ortalaması 19 filan kazandıkları para ise yol ücreti ve masraflarını ancak karşılar yani kısacası bu takımın kazandığı parayı öve öve biteremedğiniz sultangazi ve avcılar belediyesinin bir tek futbolcusuyla eş değer olduğunu düşünüyorum lütfen hakedenin hakkını verin saygılarımla

Adsız dedi ki...

benmi yanılıyorum acaba geçen sene 5 veya 6 maç kala hovarda grubu tribünde yerini almıyor o zaman nasıl şov olacak acaba hadi canım sessiz ortamda oynacak kağıthane gazi maçı iyi sanşlar

Adsız dedi ki...

biz gazimahallesi olarak o şunu yapmış bu bunu yapmış kulak asmıyoruz rakip kim olursa olsun o sahaya çıkıp canla başla mücadelemizi yapıyoruz...gazimahallesi rahatmı çok rahat,kağıthaneyede kök söktürecekmi söktürecek olay bundan ibaret kağıthane banko gibi görünüyor.gazimahallesi 7maçta maçta 22 puan aldı hep rakip bankoydu gazinin avantajıda budur.bir arkadaş demişki gazinin 2lik hedefi yok para yok çünkü demiş ewet belkı sultangazi avcılar beledıye kadar para alamıyoruz ama biz futbolcular olarak kendımız için ıstıyoruz gruptan çıkmayı gerekirse yönetimden tek kuruş para istemeyiz.iyi olan kazanacak kağıthaneye bol şans...

genç kağıthaneliler dedi ki...

vallahi helal olsun kardeşim 7 maçın hepsini kazansanız 3 puan çarpı 7 maç 21 puan eder.demekki gazi mahallesine başarılarından dolayı federasyon ekstra 1 puan vermişki senin demene göre 7 maçta 22 puan toplamışsınız.banko kağıthane diyorum geriside yalan olur

Adsız dedi ki...

genç kağıthanelilere katılıyorum kağıthane ezer geçer.

Adsız dedi ki...

kağıthane gazi mahallesi sessiz oynanacak diyenler yer gök gürültüsünü andırn tezahuratlar eliğinde desteği görünce ne yapacak çok merak ediyorum

Adsız dedi ki...

10da 5 yine çuvallamışsın dodo

Adsız dedi ki...

madem 30 yaş üstü profesyonel futbolcuları övüyosun gel Yıldırım Bosna maçına Baha Çörüzü gör 20 yaşındaki futbolculardan daha iyi koşuyo bu haftada boş geçmedi KRAL..

Adsız dedi ki...

dodo niye gelmedin maça gördük kağıthaneyi :):)

Adsız dedi ki...

ya dodo şu 10 maçta bir sefer de 5i bi geç be kardeşim valla ayıp sokaktaki çocuk kafadan atsa senin yorumların kadar tutturur yemin ediyorum:D:D

genç kağıthaneliler dedi ki...

dodo 10 maçın altısını bilmiş.gazimahalleliler boşuna sallamasınlar.hakem sayesinde üç puanı aldınız.bu hakemlerle aldığınız kaçıncı 3 puan allah bilir.

Burak Kurtulus dedi ki...

Gazi Mahallesi takımını, bilim adamları incelemeli. Doktora Yeterlilik konusu olur ya da sağlam bir Tez Bitim Ödevi. Bu özel takıma emegi gecen herkesi kutluyorum.

büyükçekmeceli fanatikler dedi ki...

büyükçekmece bu hafta deplasmanda 3 yapar gaziye gruptanda birinciçıkar demedi demeyim

Adsız dedi ki...

kadrosu dağılmış bakırköyü yendiniz diye hemen havaya girmeyin bugün izledim : )) gruptan birinci çıkmanız çok zor. gazi çok formda kaç maçtır seri yaptılar mağlubiyetleri yok. büyük ihtimal maçı kazanır en az 1 puan alır. hadi onu geçtim gergin olacak maçta vefa zaten sizden en az 1 puan alıcaktır.boşuna kendinizi kandırmayın bunu sizde biliyosunuz :) silivri çok büyük ihtimal grubu 1.bitirir maçları daha kolay.çekmece önündeki gazi ve vefa maçlarını kazanamaz özellikle bu iki maçtan birinde illaki puan kaybeder.bu durumda da silivriye selimiye maçında liderlik için 1 puan bile yetecektir ki o maçı silivri rahat alır kadrosu çok daha iyi. tahminim silivri 1 selimiye 2. olarak gruptan çıkar demedi demeyin..

Adsız dedi ki...

30.12.2010 tarihinde şöyle bi yorum yapmıştım sevgili dodo (DODO YİNE HATA, 1.GRUP YORUMLANMAZ BU GURUPTAKİ TAKIMLARIN SAĞI SOLU BELLİ OLMUYOR....)
dediğim gibi oldu ne yazıkki seni yine yanılttılar bu gruptaki takımlar çok ilginç bi gurup ,aman dodo sen yorum yapma bu gruba istatistiğini düşürüyo....:):):):)
(playof uzun olduğu müddetçe kimse oynamak istemez YEMEN bey )

Adsız dedi ki...

rahat olun bu hafta gazi mah havasını alırız şampıyon b.çekmece bize heryer çekmece !

Adsız dedi ki...

ya benim anlamadıgım sey bu kadar kötü bi takım olan çekmece nasıl lider şaşırtıcıı..

Adsız dedi ki...

şu an çekmece lider ama daha gazi deplasmanı ve vefa deplasmanına gidicekler fikstürleri kötü birinde puan kaybetmeleri halinde silivri maçlarını kazanınca silivri lider olur maçları kolay. bence şu an çekmecenin ilk iki durumu çok kritik silivri 1 selimiye 2. bitircek görürsünüz : )

gazimahallesispor dedi ki...

Burak Kurtulus dedi ki...

Gazi Mahallesi takımını, bilim adamları incelemeli. Doktora Yeterlilik konusu olur ya da sağlam bir Tez Bitim Ödevi. Bu özel takıma emegi gecen herkesi kutluyorum.
02 01 2011 22:04

Sevgili Burak yorumun için teşekkürler.En azından Gazi mahallesinin Özel bir takım olduğunu birilerine okuttuğun için.Bilim adamlarına falan gerek yok formül çok basit birlik,beraberlik emek hepsi bu .Son 2 maçımıza çıkacağız ve 2 sinide alıp ligi layık olduğumuz yerde ONURLU bir şekilde bitireceğiz.

BAL 1. Grup 26 Nisan 2024 Cuma Programı

Bölgesel Amatör Lig'de heyecan tüm hızıyla devam ediyor...