Cumartesi, Aralık 25, 2010

Ataşehir İdman Yurdu, Şile maçına hazır


İstanbul 1. Amatör Lig 14. Grup’ta geçen hafta alınan Anafen Koleji galibiyetiyle büyük moral kazanan Ataşehir İdman Yurdu bu hafta oynayacağı Şile maçının hazırlıklarını tamamladı.

Ligde şampiyonluk iddiasını kaybeden ancak play-off’lara kalmak isteyen  Ataşehir temsilcisi, Şile maçından mutlak 3 puanla ayrılma hedefinde. Şile ise ligde rahat bir ve konumda düşme tehlikesi yok. Ligde 9 maçtır yenilmeyen Atasehir İdman Yurdu, Şile maçını alarak bu seriyi 10’a çıkartmak istiyor.

Yeşil-Saiyahlılar’ın teknik direktörü Fevzi Genç, “Tüm planlarımız 3 puan üzerine. Oyuncularımın idmanlardaki morali ve istekli çalışmaları beni sevindiriyor. Allah’ın izniyle bu maçtan da anlımızın akıyla çıkıp play-off yolunda önemli bir adım atacağız. Taraftarlarımızı bu maça bekliyoruz” dedi.

Ataşehir İdman Yurdu-Şilespor karşılaşması Pazar günü Maltepe Başıbüyük Stadı’nda saat 10.45’te.

Yerel Futbol Sitesi

1 yorum:

ata dedi ki...

şiledeki ilk maç 0-0 bitmişti.gerçekten seyir zevki yüksek bir maç olmuştu.ataşehirin tek dezavantajı şile stadının aşırı şekilde kavgan olmasaydı.bu maçta ataşehire başarılar diliyorum.fakat şunu unutmadan şöyleyeyim.şilesporunda hızlı adamları var defansını dikkatli olması gerekir.ben anafen kolji-şile maçınıda izledim.2-0 anafen aldı ama şile maçın başında 2 tane yüzde yüz golden yararlanamadı.ilk yarının uzatma dakiklarında golü yedi.kısacası anafene sıkıntılı anlar yaşattı.onları baya bir yıprattı.

TFF Futsal Ligi Play-off Sonuçları

TFF Futsal Ligi play-off maçları bugün başlıyor.