Perşembe, Kasım 25, 2010

Kaynarca'da Fikret Kavak dönemi sona erdi


İstanbul Süper Amatör Lig’in en istikrarlı teknik direktörlerinden olan Fikret Kavak, Kaynarcaspor’daki görevinden istifa etti.

Son 4.5 sezondur Mavi-Beyazlılar’ı çalıştıran, daha önce de 1992-2002 yılları arasında Pendik ekibinde görev alan ve bu takımı 3. Lig terfi maçlarına da götüren tecrübeli teknik adam, yönetim kuruluyla yaşadıkları fikir ayrılıkları nedeniyle böyle bir karar aldıklarını söyledi.

Fazla transfer yapamadan başladıkları sezon ilk yarısında şanssızlıkların peşlerini bırakmadığını dile getiren Fikret Kavak, Kaynarcaspor’a kalan maçlarında başarılar diler.

HABER-FOTOĞRAF: EFKAN BUCAK

9 yorum:

Adsız dedi ki...

Maalesef hocaların kaderi bu!Büyük hizmetler eden Fikret hocanın da sonu böle oldu..

Adsız dedi ki...

ohhh bee sonunda bıraktı.hoca falan diyorsunuz ama kondisyondan başka hiç ama hiç bişey bilmeyen bir hocadır.teknikmiş taktikmiş hiç bilmez.çoğu topçu bu hoca yüzünden sakatlıklar yaşamıştır.kaynarca için hayırlı olmuş.padişah koltuğu gibiydi yönetim giderdi ama hoca gitmezdi asla.zaten kaynarcaspor bu hoca yüzünden hep aynı yerde kaldı.sezon başı tek hedef her zaman düşmemek olmuştu.yönetiminede gelince futbolcuların parasını çok iyi yemesini bilen yönetimler hep baştaydı.umarım futbolcularda yönetim gibi çakal olurlar.

Adsız dedi ki...

fikret hocadan önce kaynarcaspor spr amtr de 3 sezon oynadı puanlarına bakabilirsiniz aynı zamanda yüz milyarın üzerinde bütcelerle.

Adsız dedi ki...

Bu yorumdan önce yorum yazanları tanımıyorum ama yazdıklarına kısmen katılıyorum.Süper amatör kümede ligde kalmak kolay değil, fikret hocanın hangi bütçede ve ne şartlarla çalıştığını bilmeniz gerekir ve 5 sezonda kısıtlı imkanlarla çalışmıştır. Genç bir kadro ile süper amatör kümede mücadele etme cesaretini ilk o göstermiştir. Takım geneli altyapıdan oluşan oyuncularla kuruludur. Bu sezon başı toplam 10 ve sezon devam ederken de 4 oyuncusu (geneli eski oyuncular) ayrılan kulübün bu günkü durumu ortadır.Giden oyuncuların yerlerine yönetim tarafından yapılan yanlış transferler kendini göstermektedir.Süper amatörde hiç küme düşmemiş olan Kaynarca Spor'un bu sezon kümede kalması ki özellikle bugünkü maçtan sonra kesinlikle çok zor görünüyor.Küme düşmemesine bu saatten sonra da kimse engel olamaz.Ama o başkan o külüpteyken daha çok futbolcunun parası kalacaktır.Başkan artık gitmenin zamanı geldi, takımın bu duruma düşmesinin en büyük sebebi sensin...

Adsız dedi ki...

fikret kavak istifadeğil yönetim göndermiştir.nedeni ise başarısız oluşudur transferi kendi istediği futbolcuları yönetimde almıştır kulüpte ikilik yapıp yönetimi bölmüştür bilgilrinize

Adsız dedi ki...

iyi halt etmişsiniz şimdi kaynarcaspor çokmu iyi oldu bir zamanlar birileri oyun masalarinda hava atiyordu transferi ben yapiyorum şimdi hocaya mı kaldı ihale zaten biraz onurunuz varsa kendinizde gidersiniz neyi bekliyorsunuz tabi hoca göndermek kolay amagitmek bir erdemliktir hayatlarında hiç doğru söylemeyen insanların gıtmeyi düşünmesi bile erdemli insanlara saygısızlıktır

Adsız dedi ki...

ya kardeşim takım küme düşüyor bunlar utanmadan hoca gitti biz gönderdik ya ne fark eder siz ortadaki cenazeyi kaldırın kim gider veya gönderir göndersin takımın ne olacağından haber verin hocayı kovdunuz aferin takımımı kurtardınız sizondan haber verin birde çıkmış yorum yazıyorsunuz ya insanda biraz haya olur vallahi bu yöneticilere pes diyorum

Adsız dedi ki...

ben kaynarcasporda 6 yıl oynadım. fikret hocayı çok iyi tanıyorum. futbol başarılı olunur olunmaz değinmeyeceğim. ama kendisinden insanlık olarak çok şey öğrendim. kendisi adam gibi adamdır. kesinlikle fikret hocanın akrabası yada arkadaşı değilim. eski bir talebesiyim. bana kızdığı, bağırdığı zamanlar oldu. ama şimdi anlıyorum ki egosunu tatmin etmek için yapmadı onları. Allah yolunu açık etsin hocam.

Unknown dedi ki...

Fikret hocam Nasılsıniz

Çatalzeytin Zümrütspor gol yağdırdı

İstanbul 2. Amatör Lig 14. Grup'ta lider Çatalzeytin Zümrütspor deplasmanda Yavuz Sultan Selimspor'u 11-0 gibi farklı bir skorla yendi.