Perşembe, Kasım 25, 2010

Feriköyspor'da Metin Kaygın dönemi



Bölgesel Amatör Lig 10. Grup takımlarından Feriköyspor’da geçen hafta görevinden istifa eden Erdoğan Beysüngü’nün yerine Metin Kaygın göreve getirildi.


Yerel futbol ziyaretçileri için Feriköyspor’un yeni Teknik Direkötörü’nü kısaca tanıtalım: Metin Kaygın, 7 yıl Galatasaray alt yapısında futbol oynadıktan sonra, ilaveten 10 yıllık profesyonel futbol yaşantısında, İstanbulspor, Eyüpspor, Göztepe ve Beykozspor kulüplerinde başarı ile görev yapmıştır.  Dürüstlüğü ve uyumlu kişiliği ile bilinen Metin Hoca, futbolculuk yıllarında stoper olarak görev yaptı.


Metin Kaygın Hoca, futbolu bıraktıktan hemen sonra, 2000 yılında Beykoz Spor Kulübü'nde Mehmet Şansal Hoca’nın Yardımcısı olarak Antrenörlük hayatına başlamış ve sırası ile Darıca Gençlerbirliği, Kartalspor ve Eyüpspor’da görev yapmıştır. Ardında 2 yıla yakın bir süre Yeniköy ve yarım sezon İstinyespor Teknik Direktörlük deneyimimin ardından Nisan 2010'da UEFA A Diplomasını almıştır ve 18.10.2010 tarihinden itibaren de Feriköyspor Teknik Direktörlüğü’ne getirilmiştir.


HABER: BURAK KURTULUŞ

12 yorum:

Adsız dedi ki...

hocam yenı gorevın hayırlı ugurlu olsun ferıkoyu o zor gurupta basarılara tasıyacagına canı gonulden ınanıyorum bunu gecen hafta 9 kısıyle zorlu edremıt deplasmanında puanla donerek ıspatladın zaten yenıkoylu denız

Adsız dedi ki...

yeniköylü deniz feriköy macı seyretmiş komiğime gitti.hocam başarılar giden hocayla konuştunuzmu.saygılar

Adsız dedi ki...

feriköyde futbolculara para ödenmiyor herkes 5 parasız hocanında işi zor feriköy 7 de 7 yapamadıysa bunu futbolcularda değil yöneticilerde aranmalı

Adsız dedi ki...

kardes komıgıne gıden ne anlamadım ayrıca ferıkoy macını seyrettım demedım 9 kısı kalmasına ragmen edremıt gıbı bır deplasmandan puan almasını tebrık ettım ayrıca bu hafta cumartesı bursa zaferle oynuyormusunuz gelıp seyredecemde tabı ferıkoylu oldugumuzdan degıl metın hocan arkadasımız oldugundan

Adsız dedi ki...

hayırlı olsun hocam siz bunu ve daha iyisin hak ediyordunuz zaten istinyede sizinle calısmaktan buyuk keyif alıyordum zaten inş orda daha guzel seyler imza atarsınız :)ozan

Adsız dedi ki...

bırader sana kım dedı benım macı seyrettıgımı orada macı seyrettımı yazıyor 9 kısı kalmasına ragmen edremıt gıbı zor bır deplasmandan puanla donmesı basarı yazıyor komık olan ne anlayamadım ayrıca ferıkoyun macına sadece ferıkoylulermı gelıyor sanıyorsun ayrıca bu hafta cumartesıymıs macınız hocanız dottum dıye bu haftakı macınızada gelıcem kardes

Adsız dedi ki...

metin kaygın istinyesporda bizim hocamızdı 2008-2009 sezonunda.Geçen sezon takım çalıştıramadı boş geçirdi.gençtir dinamiktir 42 yaşındadır çok iyi bir abidir başarılar onunla olur umarım.

Adsız dedi ki...

yeni görevinizde inşallah başarılı olursunuz feriköyümüzü hakettiği yerlere taşırsınız. HOŞGELDİNİZ. köyümüze

Adsız dedi ki...

kulübün spor okulundan 3 5 milyar geliri var halısahadan 20 milyar dükkan kiralarından 8 10 mılyar sözde belediyede yardım ediyor kına gecesi sünnet vesaire yan gelirler 1 2 milyar bu paraların hiç biri futbolculara ödenmiyor bu paralar nereye gidiyor derseniz havaya feriköyspor küme düşer diğer 3 istanbul takımı futbolcusunun peşinatını aylıgını primini öderken feriköylü kardeşlerimize hep boş vaadler bunları sen nerden biliyosan dersen çok yakın arkadaşlarım bu takımın futbolcularıdır onların söyleyemediklerini ben bir köylü aşığı olarak dile getiriyorum yönetim istifa...
feriköylü salim

Adsız dedi ki...

istifa yönetim istifa zaten beleşten çıktık geçen sene leventin ikramıyla bu yönetimle bu iş olmaz

Adsız dedi ki...

Son hoca,ve Sabahattin hocanın gidişlerinin sebebini sorabilirmiyim,? 3 Tahmin şansınız var.Oldu ben söyleyeyim.Bu yönetim adamları,bugün yarın diye oyalıyıp paralarını vermiyor,yani antrenörleri TOKATA getiriyor.Bana inanmazsanız EROL abiye sorun o söylesin size bu yeni hocayada acıyorum.onada tokat atacaklar.Paralar cuuup nereye.bilmem.

feriköylu mehmet dedi ki...

katılıyorum kardeşim sana herkes birşeyler dior ama gercekten bu hacayada yazık olacak bu kadar gelir var nereye gidiyor bunlar herkes cebine atıyor topculara para veren yok sonra topcularda başarı bekle once sen işini yapıp cebininize indirmeyi bırakıp topcuların parasını vereceksin sonrada topcularda başarı bekleyeceksin yoksa bu iş gitmez koymuşsun gürseli oraya başkanında ne yaptıgı beli degil feriköyümüze yazık bittiyor feriköy be yazıklar olsun sizin gibi yönetime erol kardeşim sende en kısa zamanda istifanı ver sana üzülüyoruz
feriköylu mehmet

İstanbul 2. Amatör Lig 25 Nisan 2024 Perşembe Programı

İstanbul 2. Amatör Lig'de heyecan bitmek bilmiyor. Her gün maç her gün heyecan...