Pazar, Ekim 24, 2010

Leventspor'un spor aşığı başkanı: Mehmet Şenozan


Yazarımız Orhan Budak, Leventspor Kulübü’nün başkanlığını uzun süredir yapmakta olan Mehmet Şenozan’la bir söyleşi gerçekleştirdi…

Levent Spor  Başkanı  sayın Mehmet Şen Ozan ile geçtiğimiz günlerde Beşiktaş Çilekli Tesisleri’nde kısa bir söyleşi yapmak istedim ve ayak üstü yılları konuştuk. Kendisi iş adamı, ailesi Galatasaray sempatizanı, kendisi de kulübün kongre üyesi. 69 yaşında…
Dilerseniz kendisinden dinleyelim…
“Ben 17 mayıs 1980 yılından bu yana Levent Spor Kulübü Başkanlığını severek yapmaktayım. Leventspor sevgisi aşka dönüştükten sonra Galatasaray sevgisi ikinci planda kaldı. Kulüp başkanlığı hem çok kolay bir görev hem de çok zor bir görev. Profesyonel kulüplerde bence daha kolay ama amatör kümelerde çok zor bir görev başkanlık. Maddiyat olmadığı gibi manevi destek bulmak da çok zor. Manevi desteği de idareci arkadaşlar birbirlerimize vermekteyiz. Sporcu kardeşlerimizin yakınları olmasa seyircimiz de olmayacak. Levent semtinin desteği hiç yok. Başarılarımıza heyecan bile duyulmuyor. Semt olarak spora düşkünlük olmadığı için yanımızda kimseler olmamakta. Böyle olunca ne oluyor? Kulübümüzü yaşatacak olan sporcu bulmakta çok zorlanmaktayız. Biz Levent Spor olarak tamamen dışarıdan takviye sporcular ile mücadelelerimizi sürdürmekteyiz.
Ben sporu çok sevmekteyim. Spor aşkı beni mevcut hastalıklarımın üzerinde yaşatmaktadır. Spor ve Levent aşkı ile bu hastalıkları yenmekteyim.

Leventspor’un giderlerini ben kendim karşılamaktayım. Böyle olduğu halde idareci olarak yanımızda beş kişiyi ancak bulabilmekteyiz. Spor aşkı spora hizmet anlayışımız gençlere hizmet öylesine güzel duygular ki bizler bunu verdiğimiz halde bunun karşılığını alamıyoruz. Bu karşılık zaten maddiyat değil almak istediğimiz manevi sevgidir. Bizler zaten maddi hiçbir karşılık beklemeden bu hizmetlerimizi maddi desteklerimizi vermekteyiz ve yaşadığım müddetçe vereceğim.

'Şirketleşme şart' 
Leventspor’umuzu götüreceğimiz en üst liglere taşıyabilmek isterim. Bu başarıları yakalayana kadar görevimin başında olmak isterim, başaracağıma ben, arkadaşlarım ve teknik heyetimiz inanmaktadır. Ben şirket sahibi iş adamıyım, benim en büyük zevkim spora hizmettir. Spor kulüplerimizin yaşamaları için daha iyi şartları yakalamaları için şirketleşmeleri şarttır. Böyle olunca daha başarılı sporcular yetişir, daha güzel imkanlar ile sporun her dalı yapılır ve sporda gelecek daha aydınlık olur.

Beşiktaş Belediyesi destekliyor
Kanun gereğince Amatör Spor Kulüplerine Belediyelerin maddi ve manevi yardımları gerekmektedir. Belediyeler manen yanımızdalar. Beşiktaş Belediyesi bizlere otobüs tedarik etmekte, antreman sahamızı vermekte .Geçen sene başarımızı engelleyen kaos oldu kadro harici kalan sporcularımız oldu biz şimdi geçen sezonu unuttuk ,geleceğe bakıyoruz başarılara odaklandık.

Üç branşta mücadele
Leventspor olarak ve ben Mehmet Şenozan olarak kimse ile bir sorunumuz yok, sporumuzu yapmak istiyoruz. En fanatik taraftarımız benim oğlum.
Şu an üç branşta İstanbul Amatör Liglerinde sporcularımız mücadele etmekteler hedefimiz karakteri düzgün, geleceğin gençlerine ,sporculara kucak açarak onları spor alemine  kazandırmaktır.”

Ben de başkan Mehmet Şen Ozan’a başarılar diliyorum. kendisi bu işe gönül vermiş ne sağlığı nede yaşı önemli kendisi için. Her Levent maçı kendileri için ayrı bir heyecan ,ayrı bir bayram olmakta. Aramızda bulunan nice Mehmet Şenozan’ların sesi oldular. Kendilerine saygı duyup manen yanlarında olmalıyız. Sağ olun başkanım sen ve sizin gibiler desteğinizi esirgemeyin sporumuzdan…

YAZI-FOTOĞRAF: ORHAN BUDAK 

7 yorum:

menejer erol özbek dedi ki...

sevgılı baskanım mehmet senozan beyefendıyı tanımaktan ınanılmaz mutluluk duyuyorum.kendısının leventspor ve turk futboluna daha verecek cok hızmetlerı olduguna ınanıyorum

Adsız dedi ki...

iyi adam da futbolu bilmiyor.

Adsız dedi ki...

amatör piyasadaki sözünün eri nadir başkanlardan biraz geçde olsa verdiği sözü tutar leventsporun piyasada isim sahibi olmasında son 5 6 yıllık periyota dikkat edilmeli futbolu bilmek konusuna gelince adam başkan hoca değil :)

Adsız dedi ki...

2 sezon levente top oynadım allah razı olsun hakkımı yemedi amatörde böyle başkan zordur çoğu parasız pulsuz kıro eğitimsiz reklam seven beş para etmez adamlar.mehmet bey arkadaş gibidir kimseyi ayırmaz.leventspor üstteki arkadaşın dediği gibi son 6 senede İstabulda isim sahibi olmuşsa profesyonel topçu devamlı geliyorsa bu mehmet bey sayesindedir bizim zamanımızda basketbol takımı vardı yaptıklarını anlatsam hayretlere düşersiniz

Adsız dedi ki...

neeeeeee nerdeyse 31 sene olacak yanlış hesaplamıyorum di mi ilhan cavcav gibi:D:D dedeciğim bırak artık bu nasıl bir hırs

Adsız dedi ki...

sağolsun başkan ii insandır..istanbul amatör piyasasında son 5 6 sezondur 100 ün üzerinde futbolcuyla anlaşmış bir kaç oyuncu haricinde her sene yeni bi ekip kurmuştur ama malesef şampiyonluğa ulaşamamıştır ...istikrarı birazda futbolculardan yana kullansa başarı gelicek ama malesef suçlu futbolcular hep..

Adsız dedi ki...

suçlu hep topçu değil mi başkan?kaç sene oldu bir ton topçu geldi geçti bir türlü 3.lige çıkamadın suçlu hep topçu değil mi?!

İzzettinspor'da Ferudun Şallı dönemi

İstanbul 2. Amatör Lig ekiplerinden İzzettinspor'da teknik direktörlük görevine Ferudun Şallı getirildi.