Pazartesi, Eylül 27, 2010

Galataspor ilk galibiyetini aldı


GALATASPOR: 5 PAZARİÇİ KÖPRÜLÜSPOR: 2
İstanbul Süper Amatör Lig 8. Grup’ta şampiyonluğun favorilerinden Galataspor, Pazariçi Köprülüspor’u 5-2 mağlup ederek ilk galibiyetini aldı.

Bu maçın favorisini sorsalar daha başlamadan Galata denirdi zaten.
Geçen hafta Bağlarbaşı ile berabere kalsa da Galata takımı genç ve çok koşan takım olduğundan Pazariçi Köprülü takımına göre önde duruyordu.

Pazariçi Köprülüspor kaptan Ercüment’in önderliğinde maça iyi başladı ve 7. dakikada Faruk’la öne geçti. Galata takımı bu gol ile şoke oldu ve oyunda 10-15 dakika bocaladı.
Maçın 10. dakikasında 18 içerisinde bir yan topta kendi arkadaşı ile havada çarpışan Pazariçi Köprülü kalecisi Eyüp yere ters düşerek omzundan sakatlandı ve oyuna devam edemedi.
Kendini toparlayan Galata güzel bir yan topta golü Faruk ile durumu 1-1 yaptı. Kronometreler 40. dakikayı gösterirken Galata Mustafa ile üstünlük golünü bularak durumu 2-1 yaptı ve ilk yarı bu sonuçla bitti.

İkinci yarıda Galata üstünlüğü ele aldı. 55. dakikada, geri pas cezası nedeni ile 18 içerisinde kazanılan serbest vuruşu kullanan kaptan Gökhan durumu 3-1 yaptı.
65. dakikada Pazariçi Köprülü’den Ozan takımı adına durumu 3-2 yapan golü attı.
73. dakikada, Galata’da ikinci yarı oyuna giren Umut durumu 4-2 yapan golü attı.
78. dakikada, yine ikinci yarı oyuna giren Gökhan golü bularak durumu, maçın da sonucu olan 5-2’ye getirdi.

Affınıza sığınarak önemli 2 not ileteceğim;
1- Maçın bitiminde Pazariçi Köprülüspor’dan bir yönetici bana “Kaleci Eyüp'e sallamayın” dedi. Ben bu sitede yayınlanan hiçbir haberimde kimseye sallamam ve ne gördüysem onu yazarım, ki bunu beni tanıyanlar bilir zaten (Okuyucu yorumlarıyla yazarların yazdıkları karıştırılmasın).

2 - Kaleci Eyüp sakatlandığında kendisini hastaneye götürülmesi konusunda Galataspor Masörü Mustafa Bey gerektiğinden fazla ilgi gösterdi. Ben de yapabileceğim bir yardım konusunda elimden geleni yapmaya çalıştım ve yaptığımı da tahmin ediyorum. Öncelikle Eyüp'e büyük geçmiş olsun dileklerimi gönderiyorum, İnşallah çok önemli bir şey yoktur ve tekrar sahalara döner.
Buradan kendisini tanımadığım Pazariçi Köprülü yöneticisine bir mesajım olacak. Oyuncunuzun yaklaşık 30 dakika Yıldıztabya Sahası’nın otoparkında beklediğini görünce ben de ilgi gösteren diğer görevlinize "Eğer araç sorunu var ise ben götüreyim hastaneye" diyerek, tamamen iyi niyetimle yaklaşımda bulundum: Kaldı ki ben de Eyüp’te ikamet eden ve bu civarda olan her takıma aynı düşüncede iletişim kuran biriyim.
Ama siz bana “Sen işine bak, biz gerekeni yaparız” demekle durumdan farklı bir ortam yarattınız.
Takımınız tabii ki sizin adınıza üzücü bir durumda, ancak yine de bu gibi durumlarda biraz daha duyarlı olmakta fayda olacağını bilmek gerekmektedir.

HABER-FOTOĞRAF: OGÜN KOCA

7 yorum:

Adsız dedi ki...

galata abartmasın,amatör kümenin en kötü takımını yendiler.

Ogün hocaya yapılanlar ise entresan,

Eyüp,e geçmiş olsun,en azından böyle büyük değerli ve ünlü bir kaleciyi(efgan sayesinde tanıdık,bugüne kadar tanıyamamış olmamız büyük eksiklik))))))))

Adsız dedi ki...

Eyüp yine beşlenmiş:))

Adsız dedi ki...

arkadaşım yazıyı iyi okumadın sanırım 0-0'ken eyüp sakatlanmış

Adsız dedi ki...

Farketmez Eyüp olsaydı 10 falan olurdu.

Adsız dedi ki...

yaaa kardeş pazariçinde yönetici olduğunumu sanıyorsun elini cebine atmayan sadece laftaa konusan futbolcusana küfür eden insanlar topluluğu ne bekliyorsun ii eyübü niye sakatlandın diye dövmemişler 10 puan alamadan düşer bu takımm ayıp ayıp

Adsız dedi ki...

ucuz kurtulmus pazar içi,eyüp oynasa en az 8'i vardı :D

Adsız dedi ki...

ÇEKİN LAN TAKIMI LİĞDEN ELE GÜNE REZİL ETTİNİZ BİZİ.

Galataspor Bölgesel Amatör Lig'de

İstanbul SAL Klasman A Grubu lideri Galata Spor Kulübü bugün takipçisi Küçükçekmece İdman Yurdu'nu 3-1 yenerek tarihinde ilk kez BAL'...