Perşembe, Ağustos 26, 2010

Çeliktepe'de gol sesi yok


ÇELİKTEPESPOR: 0 KUŞTEPESPOR: 0

İstanbul Süper Amatör Lig ekiplerinden Çeliktepespor ve 1. Amatör Lig takımlarından Kuştepespor karşı karşıya geldi. Geçen sezon 1. Amatör Lig'de aynı grupta yer alan iki ekibin mücadelesinde gol sesi çıkmadı. Gol olmamasına rağmen karşılaşma çekişmeli ve bol gol pozisyonluydu.

Bu arada maçın ikinci yarısında sakatlanan Kuştepesporlu Ömer herkesin yüreğini ağzına getirdi. Yarım saat sahada kıpırdamadan yatırılan ve ilk tıbbi müdahalesi yapılan genç oyuncu daha sonra özel bir araçla hastaneye kaldırıldı. Oyuncunun durumunun iyi olduğu açıklandı.

Uğur Temel-Metin Boğa-Alper Yolcu üçlüsü güzel bir yönetim ortaya koydu. Ömer'in sakatlığı sırasında ortda hakem Uğur Temel'in çabaları takdire şayandı.


HABER-FOTOĞRAF: ORHAN BUDAK

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Çeliktepe bu sene küme düşer.

Adsız dedi ki...

Metin hocam yakışıklı çıkmışsın,emekli, çavuşum benim

Adsız dedi ki...

çeliktepenin işi çok zor! allah hocalarına yardım etsin! kuştepe maçındaki çeliktepe ise eğer ligde kalmaları mucize olur! mutlaka takviye yapmaları gerekir!

Adsız dedi ki...

ulan ne kadar atip tutuyorsunuz şu takıma be kardeşim ne alıp veremediğiniz var adamlar 6 hazırlık maçında 5 galibiyet 1 mağlubiyet aldı hala sallıyorsunuz siz kesin geçen seneden yarası olan bir takım bedavacılarsınız güldürmeyin milleti boş yere kendize :)

Adsız dedi ki...

çeliktepe takımının başında herşeyden önce işi bilen iyi bir hocaları var! genç çok koşan bir takım oluşturmuşlar arada bi kaç tane de tecrübeli oyuncuları var! süprize açık heyecanı bol olan ne yapacağı belli olmayan değişik bi takım izleyelim görelim bence! bu arada eleştirilerde açık olmak gerekir!

Adsız dedi ki...

Çeliktepenin hazırlık maçlarına baktım,Bir tek adam gibi Selimiye ile oynamışlar ve ona,da yenilmişler,diğerleri,Gümüşhane,Bayburtspor,Esamesi okunmayan Kuştepe,,le oynamış yani hedefi bütçesi olmayan takımlarla oynamışlar,eleştirilere açık olmak gerekli,ama görünen o çeliktepe bir kaç takviye yapmaz ise çok ama çok zorlanır,gençler iyi,de süper amatörün yaşlı ve tecrübeli abileri ile zor mücadele ederler.Saha,da hocalar mücadele etmiyor,futbolcular mücadele ediyor.

Adsız dedi ki...

ben klavye başından yazanları çok gördüm! dediğin gibi futbol sahada oyananıyor bir tek hazırlık maçı alamayıp 3.lige çıkan takımlarda gördüm! bayrampaşa gibi! beş para almadan şampiyon olanları dünya kadar para alıpta dağılan abileride gördüm!

Adsız dedi ki...

Mourinho Metin hocama saygılar

BAL 1. Grup 19 Nisan Cuma Programı

BAL 1. Grup'ta 27. hafta karşılaşmaları 18 Nisan Cuma günü oynanacak.