Pazartesi, Mart 16, 2009

Özalibeyköy şampiyonluğa doymuyor


2008-2009 sezonunda u-14 ve u-15 kategorilerinde grup şampiyonu olan Özalibeyköyspor, ligin bitimine 1 hafta kala A gençlerde de mutlu sona ulaştı. Esenler Belediye Stadı’nda oynanan maçta Üçyüzlüspor’u yenen Turuncu-Mavililer mutlu sona ulaştı. Eyüp temsilcisi Küçükçekmece, İFA, Feriköy, Yeşilova Esnaf, İstinye gibi alt yapıda marka olmuş kulüplerin takımlarını geride bırakmanın gururunu yaşadı.

Özalibeyköyspor’da tüm kategorilerin teknik sorumluluğunu yürüten genç antrenör Erdinç Palas; Özalibeyköyspor’un başarılı bir sezon geçirdiğini dile getirerek, u-14 ve u-15 takımlarının şampiyonluğundan sonra A genç takımlarının da şampiyon olmasının camiada büyük sevinç yarattığını dile getirdi.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

ilk yarıdaki feriköy öz alibeyköy maçını izleyenlerde anladıki grubun en iyi takımı biziz feriköy.. ama elimizde olmayan sebeblerden dolayı şampiyonluk şansımızı erken btrdk başarılsrr hepinize

Adsız dedi ki...

öncelikle öz alibeyköyü tebrik etmek istiyorum.üst düzey futbolcularının bulunmamasına ragmen şampiyon olmayı bildiler biz bu grupta çekmece şampiyon olur diyorduk ancak ö.alibeyköy bizi yanılttı. futbolcularda birlik beraberlik var herkes kendini diger arkadaşıyla eşit gördügü için emin olun bu sebebten şampiyon oldular. vede en çok büyük hakka sahip olan hocalarını tebrik etmek istiyorum. bizim gruptan şampiyon olarak çıkan bi takım istanbul şampiyonasında takılmaz diye düşünüyorum ve öz alibeyköye TÜRKİYE şampiyonasında başarılar diyorum . . .

İSTİNYE SPOR KULÜBÜ...

Adsız dedi ki...

bu grupta çekmece şampiyon olur diyordum ama yanıldım açıkçası başarılar dilerim

özdemir dedi ki...

ben feriköy a genç takım kaptanıyım öz a.köy ü kutlarım ama 3yüzlü maçında biz oynasaydık bu hafta kıran kırana bi maç bizi bekliyodu öz a.köy le ama olmadı şunu söylemek istiyorum ki grubun en iyi takımıyız ve en iyi futbol oynayan takımıyız bu hafta feriköy stadında kim daha iyi takım ortaya çıkacak öz a.köyü tkrar kutlarım

Adsız dedi ki...

türkiye şampiyonasına giden kadroda 54gol atan recebi görememek biz öz alibeyköy taraftarlarini üzdü.sırf bu nedenle başarili olacagınızı düşünmüyoruz...

İstanbul 2. Amatör Lig 25 Nisan 2024 Perşembe Programı

İstanbul 2. Amatör Lig'de heyecan bitmek bilmiyor. Her gün maç her gün heyecan...