Cumartesi, Ocak 24, 2009

İstanbul SAL'da cumartesinin ardından

HAZIRLAYAN: BENAN DİKER





23 yorum:

Adsız dedi ki...

bugün ki çirkeflikleri yüzünden karadeniz kümeye diyorum. pazariçi 1 saat sahadan çıkamadı maçta hiç polis yoktu devre arası takviye istendi 2 tane polis geldi ancak. insanların ölmesi mi gerekiyor ? pazariçili oyuncular uzaylı mı bu kin neden ?
karadeniz kümeye.

Adsız dedi ki...

yeniköy tebrikler be 9 da da yaptın ümraniyeyide hadımköyü de oynadığın oyunla perişan ettin.ilk yarı nerdeydin diyesi geliyo insanın..

Adsız dedi ki...

Yeniköy de diğer gruptaki Levent gibi aynı kaderi paylaşıyorlar ikisi de.Üçüncü bitirirler.ikinci olabilmek için bu iki takımın da mucizeye ihtiyacı var ama kesin 3.bitireceklerdir ikisi de.

Adsız dedi ki...

ne oldu gurpınar düsmez diyodunuz yönet,m istifa

Adsız dedi ki...

SÜPER AMATÖRDE HAFTALAR ÖNCE ŞAMPİYONLUĞUNU GARANTİLİYEN BAYRAMPAŞAYI TEBRİK EDERİZ.BU GÜZEL TAKIMA HELAL OLSUN LİGİN İLK MAÇINDAN SON MAÇINA KADAR YARIŞTAN KOPMAYARAK HEDEFLERİNE ULAŞTILAR.HEPİNİZİ AYAKTA ALKIŞLIYORUM.TERLERİNİZİ ŞAMPİYONLUKLA SÜSLEDİNİZ SİZLERE ARTIK 3.LİG YAKIŞIR.HEDEFİ OLAN HEDEFE ULAŞIR.SİZLERİNDE HEDEFİ ARTIK 3.LİG OLSUN.ŞİMDİDEN YOLUNUZ AÇIK OLSUN.BAYRAMPAŞALILAR.

Adsız dedi ki...

BAĞCILARIN BAYBURTU 5-0 YENMESI
5.GRUBU KARISTIRDI LIG SON HAFTAYA KADAR HEYCANINI SURDURCEK...

Adsız dedi ki...

bu hafta sinop sporu izlemenizi isterdim vallaa bıravo çocuklar hepsii harikaydıı hepsini kutluyorum hocayıdaa güzel bir takım yaratmışş bu takımm bencee ilk 2 de olmalıı çok iyi topcular var takımda kılas oyuncular var en az 2 lig ayarındaa tebrikler

Adsız dedi ki...

Hiç bir takımı tutmuyorum ancak objektif olarak bakınca Koskoca 73 takımlı Süper Amatörde camia olarak gerçekten 3.Lige çıkmayı hakeden Bayrampaşa ve Feriköy var tabii Feriköy camiası 3.lig için müsait ama taraftarı önünde büyük bir engel seneyede SAL ligindeler gidişhat onu gösteriyor...Bayrampaşayı canı gönülden kutluyorm umarım İstanbul bölgesini 3. ligde temsil ederler herkese başarılar...

Adsız dedi ki...

leventin ikincilik sansı %55e cıkmış haberiniz olsun:)) haberiniz olsun ayazağalılar. bu grupta düşecek olan 3, takım için 9 tane aday var ayazağa ve sultnbeyli hariç bakalım kim düşecek benim favorim hasköy ve karadeniz bakalım kim düşecek

Adsız dedi ki...

Haliç in Yıldıztabyaya maçı vereceği dedikodusu herkezin kulağında.Haliç yıldıztabyayı yenmezse skandal olur.onurlu bir takımsa haliç yıldıztabyaya maç vermez haliçli topçular delikanlıdır böle şeylere alet olmaz,haliçimiz kume düşmeyi yakından ilgilendiren maçlarda kimsenin günahını almamak için onuru ile mücadele eder
HALİÇLİLER

Adsız dedi ki...

katılıyorum halic yenemezse eger yıldıztabyayı cok bariz skandal olur buda halice yakısmaz

Adsız dedi ki...

Ben bir yıldıztabya taraftarı olarak bu olayı biliyorum hatta haliçli oyuncuların bazılarının yıldıztabya maçı için iyi teklifler aldıklarını duydum.
Fakat biz bu şekilde gelecek galibiyeti istemiyoruz zaten lig başından beri potadayız üzülerek söylüyorum biz bu sene kümede kalmayı haketmiyoruz,,,

Adsız dedi ki...

geçen sene istanbul şampıyonasında mücadele veren gürpınara ne oldu ? duyumlara göre gürpınar maddi kısıtlamaya gitti geçen sene seçmelerde ellerıne düşen bırçok kalıtelı futbolcuları istemedıler ve öncekı sene şampıayonluk yaşatan futbolcularla yollarını ayırdılar alt yapı agırlıklı takım kurmak ıstedıler amaç gurpınar beledıyesının fazla göze çarpmaması sayın başkanın burada futbolun sıyasete karıştırmak istedıgıne ınananlar var ayrıca hasan hoca tecrübesız bır hoca herşey seçilmiş herşeyın hesabı yapılmış yazıklar olsun türk futbolunu kırletenlere

Adsız dedi ki...

.....BAYRAMPAŞA SEN ÇOK YAŞA......

500.000 NÜFUSLU İLÇE HALKINA BU ŞAMPİYONLUĞU TATTIRAN BAŞTA PAŞA COCUĞU SARI MURAT HACAYI VE FUTBOLCULARIMIZI CANI GÖNÜLDEN TEBİK EDİYORUM.

İNŞALLAH BU SENE 15 YILLIK ÖZLEM BİTECEK.3.LİGE ÇIKINCA BAYRAMPAŞAM ŞENLENECEK.

PAŞALI ŞENOL

Adsız dedi ki...

4sene sonra gurpinar super amatorden dustu..gercekten uzucu bir durum.gecen sene terfilere giden takim bu sene kume dustu.saoru isaretleri ile olan bir durum,,

Adsız dedi ki...

biz maç falan vermiyoruz biz takımımızda maç satmak yoktur bu bize yakışmaz.BALATLILAR

Adsız dedi ki...

balatlı arkadaşım senin demenle olmuyor o iş kusura bakma ama bu işler böyle yıldıztabya gol yemeden alacak o maçı buraya yazıyorum

Adsız dedi ki...

efkan abi yazdıklarımı felan yanlış anlamanı istemem ama yerel futbola da sitem etmeden geçemiycem berki gereksiz yere ediyormuşum gelebilir size.bir yeniköy sporcusu olarak bunu size iletmek istedim.biz hiç bir iddamız kalmadığı halde buyük bir azimle maçlarımıza çıkıp elimizden gelenin en iyisini yapmaya çalışırken,güzel futbolla taraftarlarımıza zevk vermeye ve kendimizinde zevk aldığı maçlar oynamaya çalışıyoruz ve bunun neticesin de 2. yarı itibarı ile 9 da 9 yapmış bir takımız.gurubumuzda lider olan hadımköyü ve ümraniyeyi yenmemize rağmen yerel futbol sitesinde yer almayışımız beni ve takım arkadaşlarımı düşündürüyo.berki bu yazdıklarımda haksız da olabilirim başta dediğim gibi... ama bu düşüncelerimi sizle paylaşmak istedim şimdiden teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

yıldıztabya 3-0 haliç skor bellidir ugrasmayın

Adsız dedi ki...

AMATÖR FUTBOLU SEVEN BİZ TARAFTARLAR ŞİKESİZ VE EMEĞE SAYGI İSTİYORUZ FUTBOLCU ARKADAŞLARIMIZIN ALIN TERLERİNİ SATMAMALARI DİLİYORUM HALİÇ-YILDIZTABYA MAÇINA DİKKAT ŞİKE SÖYLENTİLERİ VAR.

Adsız dedi ki...

cıksalın 150 mılyar harcamıs et burdaysa kedı nerde kedı burdaysa et nerde.semtte insanlar yokluk icindeyken bu krallıga kımse bırsey demıyo bırakın bu işlerı bılenlere.

Adsız dedi ki...

pardon 250 mıs

Adsız dedi ki...

ben bir sultanbeyli taraftarı olarak biizm grubumuzdan orhanlı sporun düşmesini istiyorum wede düşeceğine de inanıyorum bu arada bu hafta karadeniz maçındada karadenizi tehlike bölgesibe atacağımız içinde üzüntülüyüm biizm içinde önemli olan maç onlar içinde önemli amabizi kimse ilgilendirmöez niz şampiyonluk için yenmeliyiz yeniceğizde inşallah amin şampiyon sultanbeylispor...

BAL 1. Grup 19 Nisan Cuma Sonuçları

BAL 1. Grup'ta 27. hafta karşılaşmaları 18 Nisan Cuma günü oynandı.