Perşembe, Ocak 22, 2009

Altıntepsispor 'dört köşe'


ALTINTEPSİSPOR: 4 YEDİKULESPOR: 1 (AG)

HABER-FOTO: KAAN BULUT
İstanbul A Gençler Ligi 6. Grup'ta mücadele eden Altıntepsispor takımı yoluna devam ediyor. Oynadığı beş müsabakanın son dördünü kazanarak 'şampiyonluk yarışında biz de varız' diyen Yeşil-Beyazlılar, bu hafta oynadıkları grubun güçlü takımlarından Yedikule'yi 4 -1 yendiler.

Maçın 5. dakikasında Anıl'ın frikikten attığı golle öne geçen Altıntepsi 35 dakikada yandan kullanılan serbest atıştan gelen gole engel olamadı: 1-1.
İkinci yarı seyirci desteğiyle moral bulan Altıntepsi 55'te tekrar öne geçti: Emre'nin kullandığı korner atışına Uğur çok iyi yükseldi ve durumu 2-1 yaptı. Bu golden sonra Bayrampaşa temsilcisi oyun kontrolünü eline aldı ve 70. dakikada sahanın yıldızı Salih bütün Yedikule defansını geçerek durumu 3-1 yaptı.
85. dakikada defansın arkasına atılan topla buluşan Anıl, meşin yuvarlağı kalecinin yanından bıraktı ve durum 4-1 oldu. Maç bu skorla tamamlandı.

Maçtan sonra bir açıklama yapan Altıntepsispor Antrenörü Davut Bulut, "Takımımız B Genç takımının devamı. Sadece bir futbolcumuz 1990 doğumlu, kalan futbolcularımız 92-93 doğumlular. Bu futbolcu kardeşlerimle mücadeleye devam ediyorum ve onlarla gurur duyuyorum" dedi.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

ALTINTEPSİ MÜKEMMEL BİR TAKIM. KARTALTEPEDEKİ BÜTÜN MAÇLARINI SEYRETTİM.TAKIM OYUNU OYNUYORLAR.
TEBRİK EDİYORUM.BUNDAN SONRAKİ MAÇLARINDA BAŞARILAR DİLİYORUM.B.PAŞALI

Adsız dedi ki...

ben bir bayrampaşalı olarak tüm semt takımlarımıza başarılar diliyorum.özellikle gol averajıyla ikinci olan altıntepsi 14-16 yaş grubunu kutluyorum onlar gönlümüzün şampiyonlarıdır inşallah gençler şampiyon olarak bizleri sevindirir.

Adsız dedi ki...

ben bir ALTINTEPSİ sporcusu olarak bütün takım arkadaşlarıma tşk ediyom biz bizim gibi gençlerimiz ALTINTEPSİYİ çok iyi yerlere getireceklerinden eminim...

Genç Kartaltepeliler depremzedeleri unutmadı

Genç Kartaltepeliler taraftar grubu, bu bayramda da deprem bölgesini unutmadı.