GuidePedia

3

ALTINTEPSİSPOR: 4 YEDİKULESPOR: 1 (AG)

HABER-FOTO: KAAN BULUT
İstanbul A Gençler Ligi 6. Grup'ta mücadele eden Altıntepsispor takımı yoluna devam ediyor. Oynadığı beş müsabakanın son dördünü kazanarak 'şampiyonluk yarışında biz de varız' diyen Yeşil-Beyazlılar, bu hafta oynadıkları grubun güçlü takımlarından Yedikule'yi 4 -1 yendiler.

Maçın 5. dakikasında Anıl'ın frikikten attığı golle öne geçen Altıntepsi 35 dakikada yandan kullanılan serbest atıştan gelen gole engel olamadı: 1-1.
İkinci yarı seyirci desteğiyle moral bulan Altıntepsi 55'te tekrar öne geçti: Emre'nin kullandığı korner atışına Uğur çok iyi yükseldi ve durumu 2-1 yaptı. Bu golden sonra Bayrampaşa temsilcisi oyun kontrolünü eline aldı ve 70. dakikada sahanın yıldızı Salih bütün Yedikule defansını geçerek durumu 3-1 yaptı.
85. dakikada defansın arkasına atılan topla buluşan Anıl, meşin yuvarlağı kalecinin yanından bıraktı ve durum 4-1 oldu. Maç bu skorla tamamlandı.

Maçtan sonra bir açıklama yapan Altıntepsispor Antrenörü Davut Bulut, "Takımımız B Genç takımının devamı. Sadece bir futbolcumuz 1990 doğumlu, kalan futbolcularımız 92-93 doğumlular. Bu futbolcu kardeşlerimle mücadeleye devam ediyorum ve onlarla gurur duyuyorum" dedi.

Yorum Gönder

Adsız dedi ki... 23 01 2009 00:25

ALTINTEPSİ MÜKEMMEL BİR TAKIM. KARTALTEPEDEKİ BÜTÜN MAÇLARINI SEYRETTİM.TAKIM OYUNU OYNUYORLAR.
TEBRİK EDİYORUM.BUNDAN SONRAKİ MAÇLARINDA BAŞARILAR DİLİYORUM.B.PAŞALI

Adsız dedi ki... 23 01 2009 22:55

ben bir bayrampaşalı olarak tüm semt takımlarımıza başarılar diliyorum.özellikle gol averajıyla ikinci olan altıntepsi 14-16 yaş grubunu kutluyorum onlar gönlümüzün şampiyonlarıdır inşallah gençler şampiyon olarak bizleri sevindirir.

Adsız dedi ki... 23 01 2009 23:57

ben bir ALTINTEPSİ sporcusu olarak bütün takım arkadaşlarıma tşk ediyom biz bizim gibi gençlerimiz ALTINTEPSİYİ çok iyi yerlere getireceklerinden eminim...

 
Yukarı