Çarşamba, Aralık 24, 2008

'Küçükköy Derbisi' Güzelcespor'un

ALBAYRAKSPOR: 0 GÜZELCESPOR: 2

HABER-FOTO: BURAK KURTULUŞ
İstanbul Süper Amatör Küme 6. Grup’ta Albayrak Tesislerinde oynanan maçta, deplasman takımı Güzelcespor, Albayrakspor’u 0-2 mağlup ederek, lige yeniden ağırlığını koydu.
Öncelikle Albayrak Tesislerinde maç izlemek hiç de keyifli olmadığı belirtmek istiyorum, hatta bu sahada maç izlemek tam anlamıyla ıstırap halini alıyor. Tribünleri yok, sahaya bakış açısı iyi değil, seyirciler için hiçbir düzenleme yok, zaten Albayrak’ın seyircisi de yok!

Maça Güzelce çok etkili başladı, akıllı, sağlam ve ne yaptığını bilen bir takım görüntüsü henüz maçın başında kendini belli etmeye başladı, özellikle ben Güzelce’yi sürekli takip eden birisi olarak, defansta Yılmaz’ın, orta sahada ise Gökhan’ın yokluğuna rağmen maçın ilk 10 dakikasında skor ve sonuç tahmini yapmaya başladım. Şu anda kadar da yanıldığım maç olmadı diyebilirim. Sağ tarafta Tekin Adar, sol tarafta ise Cengiz Sarımaden ile iyice bunaltmaya başlamışlardı ki Albayrak’ı… Tekin Adar sağ taraftan 2 rakip futbolcuyu geçip, ceza alanına girerken, Yardımcı Hakem’in çok gereksiz ve yanlış bir bayrağına rağmen, maçın Hakemi öyle güzel ve akıllı bir şekilde oynattı ki pozisyonu, kendi topuna giden Tekin Adar’ı ceza alanında Albayrak kalecisi Ahmet düşürünce de penaltı kararı verildi. Dakikalar henüz ilk çeyreği gösterirken, perfonması hep beğendiğim Ali Sarıkaya, soğuk havada içimizi de ısıtan gölü atarak deplasman takımını önce geçirdi: 0-1

İlk yarıda Güzelce her yönüyle çok üstündü, fakat sahanın ağırlaşması ve Albayrak takımının defans oyuncularının özverili ve uyumlu hali deplasman takımına ikinci gol izni vermedi, hatta Albayrak 1-2 net pozisyona girdi fakat sonuç alamadılar.
İkinci yarıya hem takımlar hem de hakemler forma değiştirerek başladılar, bizim imkanımız olsa, biz de ıslanan giysilerimizi değiştirecektik. İkinci yarı dengeli bir oyun vardı ancak Albayrak, skora katkı yapacak oyuncularının azlığı nedeniyle rakibinin etkili oyununa çare bulamadı.

Çabuk ve patlama gücü yüksek oyuncuları bulunan Güzelce ikinci yarıda da istediği pozisyonları buldu. Cengiz’in direklere takılması, Albayrak kalecisi Ahmet’in gününde olması, Tekin’in de oyundan çıkması nedeniyle, beklediğimiz gölü atmak da ikinci yarıda oyuna giren, Güzelce’nin Çaykurspor’dan sene başı transferi Mithat’a nasip oldu. Tekin’in çok güzel pasında Mithat Güzelce’nin 2. golünü atarken, babası da yanımızda tebrikleri kabul ediyordu: 0-2


MAÇIN YORUMU
* Güzelce’de yedek kulübesi zengin değil, eğer Gruptan çıkarlarda bu kadro ile zorlanırlar.
* Konuk takımda üst düzey oyuncular var, (Tekin Adar, Ali Sarıkaya, Cengiz Sarımaden, İlyas Serraç, Gökhan Gedik ve İrfan Bekar gibi) bunlar kesinlikle Profesyonel Liglerde oynayabilecek seviyede oyuncular.
* Güzelce’de kaleci Yasin’in yedek bırakılması da tam isabet olmuş gibi gözüküyor, gerçi Mustafa Hoca gibi Bulgaristan 1. Ligi’nde yıllarca kalecilik yapmış bir kaleci antrenörünün olduğu kulüpte kaleci sorunu da olmaz diye düşünüyorum.
* Albayrak’ta ise 2 çok kıymetli antrenör var, bunlar Vehbi Cevher ile Mümin Topçu, fakat kadro daha üst seviyeye oynamaya müsait değil gibi geldi bana. Bu sezon Albayrak’ın 4 defa maçını seyrettim, bu karara vardım, zaten sene başı yaptığım lig değerlendirmesinde Albayrak için, “ne çıkar, ne düşer” demiştim.
* Güzelce’de ise saha içinde Adnan Toros, saha dışında da (bunu yazmayacaktım ama artık yazmakta sakınca olmadığını düşünüyorum) Mehmet Çelik Hoca var. Özellikle Mehmet Çelik Hoca saha dışından da olsa futbolculara öyle güzel uyarılarda bulunuyor ki, Futbol Antrenörü olacak insan gelsin, Hocanın yanında dursun, maçın hangi dakikasında maça ve futbolcuya nasıl müdahale edilir görsün. (ben 2 yıl önce Antrenör Diplomasını aldım fakat Antrenörlük bana göre iş olmadığı için, Mehmet Çelik’in yanında değil de, genellikle geyik muhabbeti yapabileceğim yerlerde duruyorum)

* Albayrak takımında ise defansı çok beğendim, önümüzdeki sezon bu kadroyu bozmazlarsa hatta üstüne de birkaç kaliteli oyuncu alırlarsa, çok para harcamadan bile Türkiye Finallerine giderler.
* Güzelce’nin sol tarafında oynayan 2 oyuncuya dikkat çekmek istiyorum, bunların birisi İlyas Serraç (geçtiğimiz sezon İstanbul Bayburt’u 1. Amatör’de şampiyon yapan kadroda, orta sahanın sağında oynuyordu, Güzelce’de ise defansın solunda. Çok başarılı bir futbolcu, alt yapısı da sağlam, Galatasaray’lı eski futbolcu Ergün Pembe gibi, soğukkanlı, rahat, enerjisini 90 dakikaya yaymasını biliyor. Diğeri ise Cengiz Sarımaden, bu maçta çok beğendim, santrafor olarak başladı, defansı yıprattı, defansına kadar gelerek top çıkarttı, ikinci yarıda Mithat oyuna girince defansın solunda oynadı, atakları kesti, ileri çıktı, bir güzel aşırtma vuruşunda top 2 direğin birleştiği yerden geri geldi, bir ara sağ tarafta atak başlatırken gördüm o’nu. Yani çok beğendim Cengiz’i. Yanımda duran Amcası, gol atarsan, 200, gol pası verirsen 250 YTL prim var demiş, olmadı, yapamadı ama Amcası galibiyet primi olarak 450 YTL vereceğini söylüyordu :)


HAKEMLER
* Süleyman Yavaşoğlu, Habib Tiryaki ve Mehmet Ergin Triosu’nu beğendim. Özellikle Hakem Süleyman Yavaşoğlu (üstteki fotoğraf) çok güzel bir maç yönetti, maça hakim, yardımcıları ile uyum içerisinde, futbolcularla diyalogu yerinde, çok koşuyor, Yardımcı Hakemlerin hatalı kararlarında re-sen karar verme yeteneğine sahip, (Güzelce’nin ilk gölünde 2 numaralı Yardımcı Mehmet Ergin (alttaki fotoğraf) çok yanlış bir bayrak kaldırdı, bekle-gör yapmadı, kendi topuna giden Tekin’e bayrağı kaldırdı) ancak tecrübeli Süleyman Yavaşoğlu oynatarak, penaltı ve golün oluşmasına katkıda bulundu, kendisini kutluyorum. Güzelce’nin 2. golünde Albayrak yedek kulübesinin ofsayt beklentisi yanlıştı, Tekin’in pasında Mithat en az 1 metre gerideydi, bu pozisyon için de 1. numaralı Yardımcı Habib Tiryaki’yi tebrik ediyorum, kendisi zaten daha önce defalarca izlediğim bir hakem, bu performansı ile Alt Klasman Yardımcı Hakemliğine göz kırpıyor.
* Ayrıca Hakemlerin devre arasında forma değiştirmesi de maçı ne kadar ciddiye aldıklarının bir göstergesidir, zaten Hakemler iyi olunca, futbolcular da işini yapıyorlar. Süleyman Yavaşoğlu geçtiğimiz sezon Klasman Hakemiydi, bu sezon bir Kategori düşerek, Alt Klasman Yardımcı Hakemliğine indi fakat işini çok severek yaptığı için tekrar yükselirse hiç şaşırmam, zaten takip ettiğim kadarıyla, Alt Klasman Yardımcı Hakemliği’nde bir Süleyman Yavaşoğlu var, bir de 2-3 yıl sonra Süper Lig Hakemi olmasını beklediğim Fahri Var isimli Hakem var. Kendilerine başarılar diliyorum.


* Yazımızın başlığında Küçükköy Derbisi demiştik, evet Güzelce Büyükçekmece’nin takımı fakat, kadrosunun % 90’ı Küçükköy kökenli, hatta GOP ve Küçükköy’de alt yapı eğitimi almış, 12 futbolcu var, Yardımcı Hocaları bile Küçükköy’den, bir de Mehmet Çelik Hoca var, o da Küçükköy’den.
* Ben sürekli Güzelce’yi yazıyorum diye bazı yorumlarda “Hep aynı takımların haberi yapılıyor” şeklinde serzenişte bulunanlar oluyor. İşin aslı ben Güzelce’li değilim, birkaç futbolcu için, vaktim olursa bu takımı izliyorum, Kağıthane Güllüoğlu Amatör Kümede benim tuttuğum takımdır.

18 yorum:

Adsız dedi ki...

çok güzel bir yorum olmuş, keyif alarak okudum.

Adsız dedi ki...

evet şimdi güzelceli futbolcular hakkında yapılan reklamları izliyoruz:)reklamlar

Adsız dedi ki...

sabah sabah içimizi ısıttın ağbi. helal sana yine döktürmüşsün.

Adsız dedi ki...

reklam diyen kardeşimize de sevgiler.

Adsız dedi ki...

Sn.Efkan Bucak, Gerçekten objektif ve çok güzel yorumların bzileri fazlası ile mutlu etti, Amatörlere katkın çok fazla, bu emeğini birilerinin görüpte görememeleri çom ilginç! gittiğin yolda yanınızdayız....

Adsız dedi ki...

fahri var mı:) saka gibi....

Adsız dedi ki...

hak ederek kazandgmız macdı albayrak macı...bu haftada bakırkoy macımız war ıns bu macıda alarak hakettgmız yere ulasıcas....

Adsız dedi ki...

BURAK SEN KİMSİN KARDEŞİM,SANA MI DÜŞMÜŞ AMATÖR FUTBOLA YORUM YAPMAK
SEN KENDİNİ NE ZANNEDİYORSUN Kİ ROBİN HOOD'MU ?
OTURSANA SICACIK EVİNDE.
HAFTA SONLARI KALKIYORSUN 08:00 DE
KAHVALTIYDI DERKEN DÜŞÜYORSUN YOLLARA YOL PARASIYDI YEMEKTİ STADA GİRİŞ DERKEN BİR MEBLAĞ ÖDÜYORSUN MUHAKKAK AMA EVDEN PARA BIRAK DEDİLER Mİ ?VERİP VERMEME ARASINDA BOCALIYORUZ.MAÇ PROGRAMINA
BAKTIĞINDA GİDECEĞİN MAÇIN SAHASI UZAKSA HİÇ DERT YOK DEĞİLMİ?
SEVE SEVE VARMAK İSTEDİĞİN YERE SENİ ZATEN GÖTÜRÜYOR GÖNLÜN.
BU HAREKETTEN DOLAYI HEYKELİNİN DİKİLECEĞİNİ BİLİYORSUN YA.
AMA AİLEN HADİ BİZİ DOLAŞTIR BU HAFTA SONU DESELER BİNBİR DEREDEN
SU GETİRİLİR DEĞİL Mİ?
2.YORUMU YAZAN ADSIZ NE GÜZEL DE DEMİŞ REKLEMLARI İZLİYORUZ DİYE.
BENİM AĞRIMA GİTMEDİ KALDIKİ,
GÜZELCE SPOR DA BİZİ EVİMİZDE 4-1 YENDİ NİYE AĞRIMA GİTSİN.
VE SENİDE TANIMIYORUM.
AYNI SİTEDE NACİZANE BİRDE YAZI YAZDIM."KALBİM ACIYOR DİYE"
EFKAN BUCAK BEYDE YAŞIMIZ İTİBARİYLE BUGÜN VAR YARIN YOKLAR DİYE BELKİDE SİTESİNDE YAYINLADI.
KARDEŞİME TEŞEKKÜR EDİYORUM.
REKLAMLAR DİYEN ARKADAŞIM YORUMUMDAN SONRADA BANA NE DİYECEĞENİ BİLEMİYORUM.
ÇOKTA MERAK ETMİYORUM DOĞRUSU
BAŞINI KUMA SOKAN İNSANLARI.

BURAK KARDEŞ;
YORUMLARIN İÇİN BEYNİNE YÜREĞİNE VE KALEMİNE SAĞLIK HANİ DERLER YA
HİÇ BİR ZAFERE ÇİÇEKLİ YOLLARDAN GİDİLMEZ DİYE AMATÖR FUTBOLUMUZ ADINA YOLUMUZA DEVAM,AMA BEN ÇOK YORULDUM.
SEVGİ İLE KAL.

BARBAROS AKKOYUNLU

Adsız dedi ki...

yorumda güzelceli değilim diyor yorumcu arkadaş bir yada 2 futbolcu için maçlarına gidiyorum diyor maşallah ilk 11 i sayıyor ben emeğe saygı duyanlardan biriyim tabiki emeğe saygımız var bu haberleri gözümüze getiriyolar ellerine sağlık ama tarafsız yorum benim için güzel olanı maçı izlersin analizini yaparsın bizde güzel güzel okuruz ama bu haber öyle bi haber değilki resmen güzelce spor oyuncularını pazarlama kurumu gibi bişey olmamış ki bu haber güzelceli futboculardan çok kalite topçu olursa zaten onları bulurlar böyle şeye gerek yok ki bizimde bir çok maçımız yerel futbol sitesinde yayınlandı ama böyle değil bu arkadaş güzelcenin maçına gitsin ve güzelce mağlup olsun yorumlarını çok merak ediyorum yorumda şunları söylemez işte sol tarafta bi oyuncu vardı çok iyidi ortada bi topçu vardı mükemmeldi demez emin olun yada çok berbat oynarlar bu futbolcu çok kötüydü demez ve kötülemez emin olun yorum aynen bu olur maç ortada geçti karşılıklı ataklar vardı hep böyle ortada yazılar olur emin olun böyle olur yapmayın lütfen saygılar efkan abiyede çok teşekkür ederim emeğenine,ellerine sağlık soğal efkan abi

Adsız dedi ki...

tşk ederim barboros kardeş:)

Adsız dedi ki...

Barbaros ağbi, seni çok seviyorum bunu bilmelisin, benim kim olduğunu bilmediğini söylemen de çok garibime gitti doğrusu! Ahmet Kula'ya sor, "kim bu Burak Kurtuluş de" Ahmet ağbi sana söyler. Canım Barbaros ağbim benim. Senin gibi değerli büyüklerimizin yazımızı okuyup da yorumlaması beni ayrıca mutlu etti. Tüm Kağıthane'lilere selamlar.

Adsız dedi ki...

Güzelce'nin Cumartesi günü olan tüm maçlara münkün olduğunca gitmeye çalışıyorum, ALLAh nasip ederse 2 hafta sonra Cumartesi-Pazar ayrımı yapmadan tüm maçlara gideceğim. Siz bırakın Güzelce'nin ilk 11'ini; İstanbul Amatör'de hangi takım olursa olsun, (Anadolu Yakası hariç) rengini, kuruluşunu, kadrosundan tanıdığım isimleri, geçmiş maçlarını, Hocalarını ve hatta bir çok Kulüp Yöneticisinin bile bilmediği Kulüp kodunu bile verebilirim size...ben bu işi sırf Amatör Futbol sevdamız nedeniyle yağtığımı söylemiştim, benim yorumlarımda ayrıcalık, iltimas gibi şeyler olmaz. Mesela Güzelce'nin Erokspor'u yendiği maçta ya da Güzelce'nin Samandıra ile berabere kaldıkları maçta da yorum yapmıştım. Erokpor'un haksız mağlup olduğunu, Samandıra'nın ise hak ederecek puan aldığını belirtmiştim. Yine söylüyorum ben Güzelce'li değilim, ne Başkanı'nı tanırım, ne de diğer Yöneticilerini ancak kadrosunu gözümü kapatır sayarım, Kağıthane sevgisini ise değerli büyüklerim Ahmet Kula ve Barbaros Akkoyunlu aşıladılar, ve hatta Cemil ağbi, Turan ağbi vb. ismini şimdi bir çıpıda sayamacağım diğer büyüklerim.

emre dedi ki...

bence cumartesi sabah 8:0 den itibaren bakırköy belediye stadına gitseler süper maçlar izlersiniz

Adsız dedi ki...

ya arkadaşım beni burda konuşturuyosun biraz gerçekçi ol güzelcenin eroksporu yendiği maçın yorumunuda okudum ben orda yazdığın tek şey izleyici tarafından yapılan kötü sözler ve oraya gelen misafirler,güzelcenin başkanı vs ben hiç hatırlamıyorum erokspor haksız yenildi diye kurduğun bi cümleyi tabikide bende inanıyorum amatör futbola verdiğin değeri emeğinizede saygı duyuyorum ama yorumlarda bilhassa bu yorumunuzda biraz reklam kokuyo ben kimseyi haksız yere eleştirmem öncede söylediğim gibi emeğinize her zaman saygı duyuyorum sonuçta bu haberleri bi şekilde vaktinizi ayırp gözümüzün önüne koyuyorsunuz ama yalış bişey olursada eleştirimi yaparım iyi günler..

Adsız dedi ki...

Erokspor maçı ile ilgili yorumları okumanız yetmezdi. başlığını hatırlıyor musunuz? "Tepecik'de Ali Cengiz Oyunu" şeklinde başlık atmıştım. Bu kelime sizin için ne anlama geliyor. yapmayın Hocam, ben tarafsız yorum yapıyorum, hatta Erokspor'u da çok sevidiğimi ve Hocası Abdullah Kuce'nin benim eski Antrenörüm olduğumu söylesem, Güzelce'li değil de tarafsız birisi olduğuma belki inanırsınız. yine de yorum içim teşekkür ederim, hatalı yazılarımız da mutlaka oluyor, bunları zaman içerinde kendimizi de geliştirerek düzelteceğiz.

Adsız dedi ki...

nuri senmisin len yoksa bu abuk sabuk msjları atan.. olum bırak herkes yorumunu yapsın. erokspor isini.. neden erokspru bu islerin icine katıyorsun.. biz sahada isimizi yapalım yorumcularda yorumunu yapsın.. sen bu haftaki samandıra macına odaklan artık.. isyerinde canın sıkılıyor galiba!!!!

Adsız dedi ki...

BURDAN YORUM YAZMAK KOLAY HATTA YAPILAN YAZILARA OLMADIK REKLAM KOKUYOR DEMEK GÜZEL SİZDE BİR MAÇA GİDİN SİZDE MAÇ HAKKINDA YORUM YAPI ONDAN SONRA YAZILAN YORUMLARA YORUM YAPIN İNASNALARIN ÖZVERİ İLE YAPMIŞ OLDUKALRI YAZILARA YORUM YAPIYORSUNUZ AMATÖR FUTBOL BÖYLE BİR YERLERE GELMEZ HER KEZ YAPILANLARA SAYGILI OLMAK ZORUNDA YAZIYI BEĞENMEDİĞİNİ DİYEBİLİRSİN AMA REKLAM KOKUYOR DEMEK YAKIŞMIYOR BEN AO YAZIYI YAZAN ARKADAŞI GAYET YAKINDAN TANIRIM VE TARAFSIZLIĞINA SONUNA KADAR KEFİLİM. SAYGILARIMLA,A.K.

tayfun dedi ki...

arkadaşlar ben tekirdağ 2.amatör de oynayan futbolcuyum mevkim oyun kurucu yanı orta saha kendime alex örnek alıyorum ama bunun için çok çalışıyorum bence sizlerde en iyisi olmak için çalışmalısınız ben biliyor ve inanıyorum ki albayrak spor en iyi takımlardan birisi çünkü sahada çalışan koşan bi şeyler yapmaya çalışan bir takım bence albayrak sporlu olmak ayrıcalık bunun kıyme tini bilmenizi tavsiye ederim..en büyük albayrak spor....

İzzettinspor'da Ferudun Şallı dönemi

İstanbul 2. Amatör Lig ekiplerinden İzzettinspor'da teknik direktörlük görevine Ferudun Şallı getirildi.