Perşembe, Aralık 11, 2008

Karadenizsporlu taraftarlar isyan etti


Bir dönem İstanbul’u 3. Lig terfi maçlarında temsil eden, bu organizasyonda finale kadar yükselme başarısı gösteren Karadenizspor, tarihinin en zor dönemlerinden birini yaşıyor.
Bordo-mavili Gaziosmanpaşa temsilcisi dün oynadığı maçta sahasında kendisi gibi sıkıntılı günler geçiren Leventspor’a ikinci yarıda yediği gollerle 3-1 mağlup olunca taraftarlar kazan kaldırdı. Karadeniz Mahallesi Taraftar Grubu (KAMA), kulüp yönetimini istifaya davet etti.

KAMA’dan yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi: “Karadenizspor tarihinde ilk defa küme düşme potasına girdi.Üç yıl öncesine kadar her sene finallere giden, 2004-2005 sezonunda finalde 3. Lig kapısından dönen Karadenizspor, yanlış yönetim sonucu şu anda küme düşme potasına girmiştir.Bunun büyük payı yönetim kurulundadır. Hiç bir maçta takımın yanında bulunmayan, taraftarın yanında olmayan bir yönetim daha önce bu kulübe hiç gelmemiştir. Sorulduğu zaman ‘ben yöneticiyim’ diyen kişiler hiç bir maçta takımın yanında olmamıştır. Bırakın artık bu koltuk sevdasını, bırakın ki yapabilecek kişiler varsa onlar yapsınlar. Kimsenin Karadenizspor’u bu hallere düşürmeye hakkı yoktur. Biz Karadeniz Mahallesi Taraftar gurubu olarak yönetimi istifaya çağırıyoruz.”

http://www.karadenizspor.tr.cx/

5 yorum:

Adsız dedi ki...

evet bende bu gurup tarfatarı olarak yönetimi istifaya davet ediyorum. artık geçtıi bu devirler yapamıyorsanız bırakın yapanlar gelsin
koltuk sevdasından vazgeçin yönetim
kama gurubu

Adsız dedi ki...

Karadeniz inşallah en kısa zamanda bu zor günlerden kurtulup eski günlerine döner...Beşyüzevlerspor

Adsız dedi ki...

Kusura bakmayında Şenyurt o takımda oldugu sürece o takımda karışıklıklar huzursuzluklar devam eder

Adsız dedi ki...

futbolcusuna bakmayan yonetecıden ne hayır cıkar be kendı cıkarının pesınde kosan yonetıcelr yzıklar olsun sıze beeeeeee o futbolcunun hakkını vermeyenlere seslenıyorum sızın yuzunuz guler mı he soylesyın bana be takımı ne hale dusurdunuz o rası babanızın cıflıgımı zannettınız sız sıze kalacagınızımı zannettınız sızde bıraz yuz varsa bırakır gıdersınız... karedenız genclık..

Adsız dedi ki...

herkes ahkam kesip duruyor kimse de elini taşın altına koymuyor yönetime sallıyor çok konuşanlar ortaya çıkıp bir şeyler üretsinler o zaman konuşmaya sahipler yönetimin neler çektigin bilmeyenler konuşuyor başarı sadece yönetim ve 2.3 kişi ile. olmuyor birlik beraberlikle oluyor biz yönetim olarak herkesin fikrine saygılıyız varsa projeleri gelsinler oturup konuşalım öyle boşyere kimse sallamasın maddi olarak da kimseyi magdur etmemeye çalışıyoruz.

İstanbul 2. Amatör Lig 25 Nisan 2024 Perşembe Programı

İstanbul 2. Amatör Lig'de heyecan bitmek bilmiyor. Her gün maç her gün heyecan...