Cumartesi, Aralık 27, 2008

İstanbul SAL'da cumartesinin ardından

HAZIRLAYAN: BENAN DİKER


20 yorum:

Adsız dedi ki...

hürrüyet gücünün savunmasına bi haller olmuş özellikle 5 numara 1 amatörde bile oynıyamaz göze batan sadece kaptanları vardı..toparlamazlarsa düşmemeye oynarlar..

Adsız dedi ki...

5.Grupta Silivri,1.Grupta Levent sezonun en büyük hayal kırıklığı oldular bu sene.Herkesin bu sene para yok kesin düşer dediği Bayrampaşa bu işlerin para işi olmadığını kanıtladı.Beylikdüzü ise beşinciliğe kadar çıktı.SİLİVRİ VE LEVENT ÖLDÜ CENAZEYİ BAYRAMPAŞA VE BEYLİKDÜZÜ KALDIRIYOR:)

Adsız dedi ki...

çok güzel yazmışsın be arkadaşım gerçekten ligin başında konuşanlaR şuanda susmuş beklüiyorlar shirli bir güç fakat bu sihirli güç unutulmamalıki futbolcuların yüreğidir.para ,pul hikaye onurunu ortaya koyanlar başarılarıda hak ediyorlar.

Adsız dedi ki...

evet bende katılıyorum levent sezon başı cok atıp tutuyordu ne oldu dua etsinler az mac kaldı yoksa dusmeye ılk aday takımdı burhan hocayla olmaz bu iş.silivriye gelincede sezon basından berı karısıktı bence normal sonuc.bayrampasadakı arkdaslarada tebrıkler aynen katılıyorum hersey para degıl huzur olmalı arkdaslık olmalı bı takımda saygılar iyi yayınlar

Adsız dedi ki...

ben artık konuşmuyorum bir sultanbeyli.bld.spor taraftarı olarak artık şampiyonluk şarkılarını söylemeye başladıkta ondan burda konuşan yorum yapan arkadaşlar wardı artık söyleyin çeliktepeli weya lewentli ne oldu hürriyetgücü yener diyordunuz hani ne oldu fark 12 oldu güle güle lewent = hürriyetgücü= hasköy= 1. grubun sultanı şampiyonu SULTANBEYLİ.BLD SPOR TÜM TAKIMI KUTLUYORUM BAŞKANINDAN YÖNETİMİNİNE FUTBOLCUSUNDAN ANTRENÖRÜNE MALZEMECİSİNE YEMEKLERİNİ SAĞLAYAN AŞÇIYA TEŞEKKÜRLER BU SEWİNCİ BİZE YAŞŞATTIĞINIZ İÇİN .....

Adsız dedi ki...

TEK KELİME BÜKEMEDİĞİN BİLEĞİ ÖPÜCEKSİN ..... ŞAMPİYON SULTANBEYLİ.BLD.SPOR ben böyle derkenn gülüyordunuz şimdi ağlamak waktidir =(lewentspor we çeliktepesporlu arkadaş :D:D:D:)=

Adsız dedi ki...

değerli arkadaşım hayırlı olsun ama hasköy ü azına alırken besmele çektinmi bizle ne işin varya biz ne dedikki bizim atmosferimizi yükseltiyosun hele sen şu sütlüceye gelde bi tanışalım senle hadi bakalım ismail yaşaroğlu şunu unutma müslüman mahallesinde salyangoz satılmaz eğer satarlarsa adamın kafasını k e s e r l errrrr

Adsız dedi ki...

biz bu yolda çok kafir kellesi kestik kardeş bu arada sana lafım yok sen nerden çıktın ki ben hasköye birşey demedim sadede diyenler wardı bu gruptann hasköy lewent weya ayazağa çıkar diyenelere sözüm wardı biizm sizle bir alıp weremediğimiz yok lafı sen yanlış anladın birader ben öyle yorum yapanlara söyledim emin ol elimde imkan olsa gelirdim sütlüceye hatta tanışırdık seninle bu arada rzieli rıfata selam söylersin .... sultanbeyli ooo leyyy şampiyon

Adsız dedi ki...

ne ooo elmamı kesiyon yoksa birader söylediğin kelimelere dikkat et olurmu terbiyesliğin lüzümü değil sağoslasın tebirk etmişsin sizin içinde play off sansı sürüyor hadi ii siniz yine yenin birer birer tabi biz hariç :D:D:D:D

Adsız dedi ki...

Bence bosuna tartışıyorsunuz. Sultanbeylili arkadaş kötü bir şey yazmamış ki.

Adsız dedi ki...

ayazağanın maç eksiği var bikere izlediğim takımlar arasında en iyisi ayazağa sultanbeyli ikinci olacak görürsünüz bak buraya yazıyorum..

Adsız dedi ki...

yaaa sen kimsin ismail yaşaroğlu ne yapmaya çalışıyosun amacın ne derdin ne hangi yolda kafir kellesi kestin sen nesin yaa camiaları birbirinemi düşürmeye çalışıyosun paraylamı tutuldun kardeşim sen sakın HASKÖY le alakalı bi şey deme rica ediyorum ya nolursun ya hasköy taraftarı geldi sultanbeyliye takımını destekledi 1 puanı aldı gitti sende gel sütlüceye takımını destekle kaç puan lazımsa al git kimsin nesin bilmiyorum ama çok canımızı sıktın bizi çok gerdin bizi sıkıntıya sokma yaa

Adsız dedi ki...

kardeşim sıkıntıya kendiniz giriyorsunuz yazdıkları oku sonra konuş ortamı geren sizsiniz yok kafa keserler filan adam gibi konuşun birader emin ol elimde imkan olsa gelirdim

yasar dedi ki...

İDEALTEPEYİ İZLEMEYE DEVAM EDİN FUTBOL ZEVKİ ALMAK İSTEYENLER MACLARA GELİN TOP NASIL OYNANIR GÖRÜN .BU HAFTAKİ MAC SONUCU AYAZA 0 İDEALTEPE 2,,,,,,,,,,,,,

Adsız dedi ki...

nasıl imkanın yok ya sen çok önemli birisimisin takımını yanlız bırakacak kadar sen mi yönetiyosun bu ülkeyi yok sa çok para kazanıpta onlaramı kıyamıyosun sultanbeyli li sadece sultan beylindemi olur gel kardeşim kafa mafa keseceğimiz yok oo söz için özür dilerim oldu mu? Beni affettin mi?? şimdi lütfen lütfen sütlüceye gel de seni koro halinde slm lıyalım hatrını soralım ozaman daha yakından tanırsın HASKÖY ü hadi hoşçakal sayın İSMAİL YAŞAR OĞLU....

Adsız dedi ki...

Koca adamlarsiniz
Bu ne sacma muhabbet yok keserim asarim
En nihayetinde bi mac.
İzleyin ya da oynayın ama zevk alin.
Liseli cocuk muhabbeti yapmayinda büyüyün biraz.

Adsız dedi ki...

aslında hiç bulaşmak istemiyodum bu yazılanlara ama ismail yaşaroğlu denilen arkadaş malesef levent için hürriyetgücü için ve hasköy için güle güle yazmış bu sözler aşağılayıcı sözler değilmi daha liğ bitmemiş takımların onuruyla oynuyo diğer arkadaşta haklı olarak benim takımımdan bahsetme kardeşim demiş bence normal sanırım hasköy geçen hafta yenildi adamlar burnundan soluyo sen şimdi ona güle güle dersen oda kızmakta haklı ama ne olursa olsun burdan herkese sesleniyorum ve rica ediyorum lütfen bu kavgalar inatlaşmalar artık son bulsun altı üstü bi spor ya değermi hiç böle şeylere nedir neyi paylaşamıyosunuz yapmayın arkadaşlar lütfen lütfen biz herşeyden evvel büyük türk milletiyiz kardeş kardeşi vurmaz kim şampiyon olursa olsun ama şiddet olmasın kötülük olmasın küfür olmasın hepimiz kardeşiz bu öfke ne diye okuyan herkese tşk ederim kalın sağlıcakla

Adsız dedi ki...

BAYRAMPAŞALILAR GENÇ TAKIMIMIZ GRUPTA 2 MAÇTA 7 GOL ATTI VE 2 MAÇTA 2 GALIBİYETLE LİDER. AMA TARAFTARLARIMIZ SADECE A TAKIM MACINA GELİYOR . GENÇLERİMİZE DE DESTEK...

Adsız dedi ki...

ısmaıl yasaroğlumusun nesın senn gecen orhanlıyda laf solemıssınn bak kardes duzgun konus takımlar hakkında sampıyon oldysan kutla ama mıllete satasma takımını8 dusun bak daha cok deplasman macınız varr bu dedıklerın onları yakar bıde bız orhanlı olarak gelıcez maca anladın gonlun rahat olsunn senınn

ismail yaşaroğlu dedi ki...

lan ne oldu hani gelmediniz maça orhanlılı trawestiler

İstanbul 2. Amatör Lig 25 Nisan 2024 Perşembe Programı

İstanbul 2. Amatör Lig'de heyecan bitmek bilmiyor. Her gün maç her gün heyecan...