Perşembe, Ekim 30, 2008

Mat: Tahrik ettiğim iddiaları doğru değil


HABER: EFKAN BUCAK
İstanbul Futbol İl Temsilci Yardımcısı Adem Mat, bazı yayın organlarında çıkan ve Türkiye Amatör Spor Kulüpleri Konfederasyonu (TASKK) seçimleri sonrasında İstanbul delegelerini tahrik ettiği ve sonrasında bu nedenle arbede çıktığı yönündeki haberlerin gerçeği yansıtmadığını söyledi.
Yerel Futbol Sitesi’ne özel açıklamalarda bulunan Mat, TASKK kongresine Ali Tanrıyaşükür ve Ayhan Yarkın’la birlikte konuk olarak gittiklerini ve konuk kartıyla girdiklerini, kongrenin çok iyi bir ortamda başladığını, hatta İASKF Başkanı Sait Yücel’le samimi bir şekilde görüştüklerini söyledi. Mat hatta Yücel’le karşılıklı olarak İstanbul’da yaşananların bu noktaya gelmesinden duydukları üzüntüyü paylaştıklarını söyledi.

Başkanlık seçimi sonrası başkan Orhan Saka’yı tebrik ettiğini ve özel işleri nedeniyle salondan erken çıktığını belirten Adem Mat sözlerini şöyle sürdürdü: “Seçim sonrası salon dışındaki elektriklenmeyi hissettim. Seçime itiraz edenler ateş püskürüyordu. Ortalarından geçmeden, yanımda büyüklerimle birlikte, grubun arkasından dolanarak arabama yöneldim. Bu sırada beni gören gruptan biri ‘Söyle Yemen Ekşioğlu’na k****a kına yaksın’ dedi. Ben yanıt vermedim. Aynı kişi bunu ısrarla üç kez tekrarladıktan sonra dönüp, ‘Tamam, İstanbul’a gittiğimizde söyleyeceğim’ dedim. Bunun üzerine grupta bir başka biri ‘Sen nasıl küfür edersin’ diyerek üstüme yürüdü. Aynı gruptan bazıları arkadaşlarına ‘ayıp ediyorsunuz’ diyerek araya girmeye çalıştı. Benim üzüldüğüm bazı büyüklerimizin de başkalarının yönlendirmesiyle, küfür etmememe rağmen üstüme yürümesiydi. Seçim sonucuna kızanlar faturayı birine kesmek istedi, maalesef bu da biz olduk.”

Olay sonrası İASKF Başkanı Sait Yücel ve Genel Sekreter Ahmet Akpınar’ın kendisine üzüntülerini dile getirdiğini ifade eden Mat, “Ben niye Türkiye’ye mal olmuş bir kongre sonrası kızgın bir topluluğa iddia edildiği gibi küfür edeyim veya hareket çekeyim? Ben arabama giderken öyle bir duyarsızlık yapar mıyım? Kaldı ki öyle bir ahlaksızlık yapacak insan değilim. Bu yapılanlar sadece İstanbul futboluna zarar verdi. Biz bu işlere zaman ve emek harcıyoruz. Bu olayları belki 100 sene temizleyemeyeceğiz. Bu olayla, ileride Türk amatör futboluna hizmet vermek isteyen İstanbul’daki genç yöneticilerin de önü kapandı” dedi.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

yıllardan beri amatör futbolun faal olarak içindeyim ADEM MAT ile hasbel kader taniştık ve kendisi hani derler ya adam gibi adam işte bu insan onlardan birisi sahip çıkılıp desteklenmesi gereken bir futbol adamıdır tabi bu görmeye bağlı.küçükçekmeceli bir dost

İzzettinspor'da Ferudun Şallı dönemi

İstanbul 2. Amatör Lig ekiplerinden İzzettinspor'da teknik direktörlük görevine Ferudun Şallı getirildi.