Çarşamba, Ekim 22, 2008

Köşe Yazısı: Ben çakma bir kâhinim


YAZI: ENGİN AKIN
Sezon başında Mesut Hocama 4 hafta vermiştim. Hatta bununla ilgili yazılarım da olmuştu. Fakat birileri yazdıklarımı başka bir yerlerinden okumuş olacak ki beni çakma kâhin olarak isimlendirmiş bile. Olsun be babam. Ben çakma kâhin olmaya razıyım. Peki o zaman benim diğer yazdıklarıma katılıyorsunuz sanırım, buradan bu sonuç çıkmaktadır değil mi? Hocama 4 hafta veren ben gündemdeki dedikoduları dile getirdim. O kadar… Kaldı ki hocamla alıp veremediğim hiçbir şeyim yok. Ha, kendisi ile özel olarak ilgilenmiş olsaydım inanın ki 4 haftaya kalmazdı. Kişiliği ve adamlığı olmasa ve de ilçe dışından bir isim olsaydı kendisiyle özel olarak ilgilenebilirdim. Neyse yeni hanedan başınız hayırlı olsun.

Ve iddia ediyorum ki bu takımı yenebilecek takım yok. Sadece grubunda değil tabii ki İstanbul bölgesinde yenebilecek takım yok. Silivrispor’u bir tek Alibeyspor devirir onlar da aynı grupta değil. Bu durum da Silivrispor’un şansıdır… Takımın eksikliği oyuncularla ilgilenecek bir yöneticinin olmamasıdır. Bundan dolayı da takımda bir motivasyon eksikliği var. Bu motivasyon eksikliği de bu yönetimle olmaz. Ancak yol yakınken yeni yönetim işe el koyması gerekmektedir. Atanmışlarla ancak bir yere kadar gidebilirsiniz ondan sonrasında ise durursunuz…

Haftanın son günü yazdığım hanedanlığa doğru yazısı oldukça etkili oldu. Hatta o kadar etkili oldu ki muhatapları tarafından telefonla bilgilendirildim. Kulüpteki görevi genel kaptanlık olan Candemir Yılmam’ın görevden alındığını yazmıştım. Hafta sonu Çatalca Stadında Alibey-Çatalca B Genç karşılaşmasını izlediğim sırada telefonum çaldı. Karşımdaki Candemir Yılmam’dı. Candemir Bey bana yazdıklarım konusunda açıklamalarda bulundu. Telefonda bana; “Ben istifa etmeden kimse ama hiç kimse beni görevimden alamaz. Kimsenin gücü bana yetmez” dedi. Yani açıklamanın Türkçe’si ‘Parayı ben veriyorum beni yerimden edebilecek kişinin alnını karışlarım’da olabilir… Parayı veren düdüğü çalar muhabbeti… Birde Namık Öndeş’in açıklamaları var. Sayın Öndeş açıklamasında Silivrispor’un tüm yemek paralarını ödediğini söyledi. İnanın ki ben bu kulübün işleyişinden pek bir şey anladım. Şimdi parayı Silivrispor kulübünün atanmış başkanı mı, Candemir Yılmam mı yoksa Namık Öndeş mi veriyor??? Yoksa ben mi veriyorum… Yok deve!!!

Hiç yorum yok:

İzzettinspor'da Ferudun Şallı dönemi

İstanbul 2. Amatör Lig ekiplerinden İzzettinspor'da teknik direktörlük görevine Ferudun Şallı getirildi.