Salı, Eylül 30, 2008

Taner'in Tepebağ Kültürspor'a isyanı

Geçen sezon İstanbul Süper Amatör Küme ekiplerinden Tepebağ Kültürspor’da oynayan, daha sonra ön çapraz bağlarından sakatlanan ve çok ciddi bir operasyon geçiren Taner Erbek, büyük bir hırs ve azim göstererek sahalara dönmeyi başardı.

Geçen sezon ilk yarının ortalarında yakaladığı çıkışla dikkatleri üzerine çeken Taner, sol kanatta hem savunmada hem de hücumdaki performansıyla takımının aldığı güzel sonuçlarda pay sahibi olmuştu.

Sakatlıktan kurtulmasına karşın kulübü Tepebağ Kültürspor’un kendisine destek olmadığını ve bu duruma üzüldüğünü dile getiren Taner, Yerel Futbol Sitesi’ne yaptığı açıklamada, “Sezon öncesi takımın genel kaptanı ve yöneticileriyle görüştüm. Maddi anlamda verilen sözlerin yerine gelmediğini dile getirdim. Takımın en eski futbolcusuyum, A genç takımın da kaptanlığını yaptım ve şampiyonluk yaşadım. Bu tür bir davranış hak etmiyorum” dedi.

Kulübünün kendisine karşı tutumunu merakla beklediğini dile getiren Taner, “Bu sezon hiç bir şekilde bana ulaşmadılar. Nedeni de ifade ettiğim gibi verilen sözler... Şu an lisansım Tepebağ Kültürspor Kulübü’nde ama takımdan ayrı olarak idmanlarımı spor salonlarında gerçekleştiriyorum. Zamanın neyi göstereceğini bekliyorum” diye konuştu.

7 yorum:

Adsız dedi ki...

alt yapıdan yetiştiğin için oranın ewledısın die eziolar seni.amatörlerde görülen en çok olaylardan bi tanesi.üzülme sakın
gidebiliosn bşka yere git

Adsız dedi ki...

sadece amatör anlamda düşündürücü

Adsız dedi ki...

tepebağ kültür de bircok kişinin ahı war kardeşim.emeğinin karşılığını resmen çalmışlar, yazıklar olsun tepebağ kültür de ki emeğe ihanet edenler...

Adsız dedi ki...

adsız profesyonellik zordur kardeşim beliki ileride
ama senden bi ... olmaz

Adsız dedi ki...

tepebag kültür spor da teknik direktör tevfik oldugu sürece bu takımdan bi cacık olmas ..

Adsız dedi ki...

bnce amatör anlayıştan kurtulmanın tek yolu ;daha çok amatör anlayıştan vazgeçen teknik direktör ve ekip ile anlaşmaktır.Tepebağ yöntiminin dikkatine.Artık gerçek tepebağlıların takıma sahip çıkmasını temmeni ediyorum.saygılar...

merve dedi ki...

taner abii kim tutar seniii yürü bea :D

İstanbul 2. Amatör Lig 24 Nisan 2024 Çarşamba Programı

İstanbul 2. Amatör Lig'de heyecan devam ediyor...