Pazar, Eylül 28, 2008

Keşan Gençlikspor'da kaynaşma yemeği


Keşan Gençlik Spor Kulübü, Türkiye Aroma 3.Voleybol Ligi’nde Edirne’yi temsil edecek olan voleybol takımına bir yemek verdi.
Keşan Öğretmenevi Restaurantı’nda gerçekleşen yemeğe Keşan gençlik ve Spor Kulübü başkanı Ufuk Akın, Sekreter ve Basın Sözcüsü Erdoğan Demir, Altyapı Sorumlusu Güray Ece, Voleybol Takımı Antrenörü Hamdi Adalı ile Voleybol takımı oyuncuları katıldılar.
Yemekte konuşan Erdoğan Demir, takımın 3.Lige çıkmasından duydukları memnuniyeti dile getirerek “Takımımız Edirne’yi Voleybolda 3.Lig de temsil edecektir. Tüm sporcularımızın bu bilinç içersinde olmasını temenni ediyoruz. Edirne’yi ve Keşan’ı en iyi şekilde temsil edeceğinize inanıyoruz. Yöneticiler ve sporcularımızın kaynaşması için böyle bir yemek düzenlemeyi düşündük ve bir araya geldik. Hepinize başarılar diliyorum” dedi.
Kulüp Başkanı Ufuk Akın da yaptığı konuşmada tüm sporculara ligde başarılar dileyerek, “Bizler yönetim kurulu olarak sizler için elimizden geleni yapmaya gayret gösteriyoruz. Yönetim ve sporcular olarak kaynaşarak ve başarıya inanarak bu yolda yürümek istiyoruz. Hedeflerimizi sizlerin gayretleri ve başarıları ile büyük tutm ak istiyoruz” şeklinde konuştu.
Son olarak konuşan Antrenör Hamdi Adalı’da öncelikle böyle bir yemek için yönetim kuruluna teşekkür ederek “Takımımızın kaynaşması anlamında gerçekleşen bu yemek için yönetim kurulumuza teşekkür ederim.Bizler de Edirne’yi temsil etmenin onur ve gururunu yaşayacağız. Hedefimiz öncelikle grubu ilk dört sırada bitirerek play off grubuna kalmaktır. Sporcularımızın bu konuda başarılı olacaklarına inanıyorum” dedi.

Hiç yorum yok:

U17'deki Beykoz derbisinde puanlar paylaşıldı

İstanbul Amatör Ligleri U17 Yaş A Kategorisi 17.Grubunda ilk yarının son hafta karşılaşmalarından birinin adresi de Çavuşbaşı M.Hanefi Dilma...