Perşembe, Eylül 25, 2008

Köşe Yazısı: Aynaya bakın göreceksiniz


YAZI: ENGİN AKIN
Dün sizinde takip ettiğiniz üzere yeni bir yazarım daha oldu. Vatana millete hayırlı olsun. Uzun bir zamandan beri bana yazması için elimden geleni yaptım hatta kendisini tehdit bile ettim. Ve sonunda yazması için ikna ettim ama ikna etmemde onu tehdit etmemin hiç alakası yok. Kaldı ki tehditlere de boyun eğebilecek bir kişi de değildir. Kalemi gerçekten güçlü bir isimdir. Benden daha fazla spor bilgisi olduğu için kıskanabilirim. Fakat benim kadar keskin ve sivri dilli olamaz sanırım. Olursa da sevinirim valla. Neyse yorumları gerçekten iyi benim aylardan beri yırtındığım konular üzerine iyi yorumlarda bulunmuş. Ben o kadar yazdım durdum ama Bay Bilen bir yazdı ortalık karıştı desem inanır mısınız? (İlk yazısı Yerel Futbol Sitesi’nde de yayınlandı. Sayfanın devamında okuyabilirsiniz) İleriki yazılarında kulübün iç işleyişi hakkında da yorumlarını bizimle paylaşırsa benim kadar tüm okuyucularımızda sevinir sanırım. Şimdi kendi naçizane yorumlarımı sunuyorum sizlere…

Evet olan oldu. Bundan sonra geriye dönüşte yok artık. Birileri fitili ateşledi. Hafta sonu Tuzla maçının öncesinde ve hemen ardında yaşananlardan kimse haberdar olmadı. Şu haberdar etme işi yine benim üstüme vazife oldu. Her ne kadar üstüme vazife olmasa da serde habercilik var, sanırım sebebi de budur. Neyse gelelim saadete, Silivrispor’da tartışma en sonuna yumruklaşmaya kadar vardığının söylentileri ayyuka çıktı. Bu arbedeyi yaşayan iki isimi tüm camia yakından tanıyor. Bunlardan biri takımın yıllardan beri kaptanlığını yapan Özgür Kurt ve diğeri geçtiğimiz yıl Alibeyspor’da forma giyen İlhami. Yaşanan olaydan sonra kulüp yönetimi toplanarak konu hakkında durum değerlendirmesi yaptı. Toplantıdan çıkan sonuç ise oldukça keskindi. Fakat alınan bu kararı ise yürütmeye koyabilecek cesareti gösteremediler. Yönetim kurulunun yaptığı toplantıdan çıkan sonuç her iki oyuncuya da para cezası kesilmesi ve Kaptan Özgür’ün kaptanlığının elinden alınması şeklinde idi. Karar bu şekilde çıktıktan sonra devreye sihirli eller girdi ve ceza indirime gitti. Ama maddi açıdan. İlk olarak İlhami’ye verilen para cezası iptal edildi. Sonra takımın Kaptanı olan Özgür Kurt’a 1000 YTL para cezası kesildi. Özgür Kurt’un kaptanlığının durumundan şu an için haberim yok. Bildiğim bir şey var ki o da Özgür Kurt’un kaptanlığını elinden alabilecek bir babayiğit yok desem… Sanırım yanılmış olmam.

Şimdi bu bilgilere nasıl ulaştığımı merak ediyorlardır. Bunda da haklılar. Geçtiğimiz haftalarda yazdığım bir yazıyı sunabilirim sizlere. Yönetim toplantısı yapıldığı zamanlarda toplantı dağıldıktan sonra en çok 10 veya 15 dakika sonra haberim oluyor. Tüm konuşmalardan kimin ne yaptığından ve hatta hangi yöneticinin hangi sandalyede oturduğu, hangi yöneticinin çay yada meyveli soda içtiğine kadar tüm ayrıntılardan haberim olmakta. Bu da benim meziyetim. Bu konudaki takdirleri kabul edebilirim. Bu bilgilere nasıl ulaştığımı taaaaaaa Turan Başkan döneminden beri merak konusudur. Hatta bir gün Turan Başkan beni çekip bilgileri kimden aldığımı bile sormuştu. Benim cevabım çok kesindi kendisine aynaya bakın. Şu an atanmış olan yönetime de cevabım aynıdır. Bana bilgileri veren kişiyi bulmak istiyorsanız lütfen aynaya bakın benim muhbirimi göreceksiniz…

Eyvah Veteranlar yine geziye çıkıyor. Olaylı Fransa gezisinden sonra kendini toparlayan çakma Veteranlar yine bir gezi organizasyonu içine giriyorlar. Aldığım bilgilere göre Silivrispor’da daha önce top oynamamış ya da yedek olarak soyunmuş isimlerden oluşan çakma Veteranlar önce İspanya’ya ve hemen ardından da Avusturya’ya gidip buraların tarihi ve turistik yerlerini gezeceklermiş. Bu gezinin sponsorunun kim olduğunu yazmıyorum. Nedeni ise kimin sponsor olduğunu bende tam olarak bilmiyorum. Bildiğim şudur ki bu gezi için beni de özel olarak davet ettiler. Benim cevabım davet edene spor muhabiri olduğumdur. Bunun için bizim gazetenin magazin muhabirini görevlendirebileceğimi belirttim.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

sıkıldık artık silivriden yaaaaaaaaa hep aynı

BAL 1. Grup 19 Nisan Cuma Sonuçları

BAL 1. Grup'ta 27. hafta karşılaşmaları 18 Nisan Cuma günü oynandı.