Pazartesi, Eylül 15, 2008

Ekinli Stadı'nın 'sultan'ı Galataspor


SULTANÇİFTLİĞİSPOR: 1 GALATASPOR: 3

HABER-FOTO: EROL EFTEKİN
İstanbul Süper Amatör Küme 4. Grup’ta yer alan Sultançiftliğispor ve Galataspor’un mücadelesinden sahadan galibiyet ile ayrılan taraf 3-1’lik skorla konuk ekip Galata oldu.
İki iddialı takımın Zara Ekinli Stadı’ndaki mücadelesinde, her iki taraf da atak bir futbol sergiledi. Karşılaşmanı ilk golü konuk takımdan geldi. 30. dakikada Erkan’ın ceza alanına ortasında savunmadan çıkan Ufuk kafa ile Galata’yı 1-0 öne geçiren golü attı. Galata 40. dakikada Erkan ile 2-0 öne geçti ve ilk yarı bu skor ile kapandı.

Karşılaşmanın 2. yarısında, 55. dakikada Sultançiftliği penaltı atışı kazandı. Topun başına geçen Meşgul’un atışında kaleci Yılmaz topu kornere çeldi.
80. Dakikada kornerden gelen topu iyi takip eden Sultançiftliği’nden Cüneyt yakın mesafeden topu ağlara yolladı: 1-2.
85. dakikada, 2. yarıda Uğur’un yerine oyuna giren Uygur aşırtma bir vuruşla skoru belirledi: 1-3.
STAT: Zara Ekinli
HAKEMLER: Nuri Bingöl, Adem Akturan, Kerem Bölükbaş
SULTANÇİFTLİĞİ: Serkan, İbrahim, Ergin, Volkan, Turgay, Burak (Samet), Meşgul, Eyüp, ( İsmet), Umut (Adem), Sinan, Cüneyt
TEKNİK DİREKTÖR: Nazım Efendiler
GALATA: Yılmaz, Salim, Doğan, Ufuk,Gökhan, Salih, Haydar (Sadettin), Onur, Uğur (Uygur), Erkan (Soner), Yaşar
TEKNİK DİREKTÖR: Namık Avcı
GOLLER: Cüneyt (80) / Ufuk (30), Erkan (40), Uygur (85)
Sultançiftliğispor, Süper Lig'deki ilk maçında kendi saha ve seyircisi önünde mağlup oldu.
Sultançiftliğispor taraftarları, Zara Ekinli Stadı'ndaki maça büyük ilgi gösterdi.

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Eski tkm arkadaşlarımı eski tkm kaptanları olarak tebrik ediyorum.başarılarının devamını diliyorum

Adsız dedi ki...

sedat abi senmisin

Adsız dedi ki...

BU GRUP GERÇEKTEN ÇOK DENK Bİ GRUP1 2 TAKIM HARİCİNDE O BU DÜŞER YADA ÇIKAR DEMEK ÇOK ZOR.AMA GALATA YİNE İYİ GÖRÜNTÜ VERİYOR.İNŞ.BU SENEDE SON HAFTALARDA HÜSRANA UĞRAMAZLAR.TOPÇU.

Adsız dedi ki...

evet ben benim de sen kimsin

Adsız dedi ki...

sultançiftliği çok iyi bir takım özzellikle alt yapısı harika alt yapıdaki futbolcuları a takıma alırsa çok iyi olur bu takım 3.lige kadar gider güveniyorum ama sultançiftliği teknik direktörü güvenmiyor o başka . . .

Adsız dedi ki...

sultançiftliği alt yapıdaki hakan daşdemir i a takıma alırsa bu takım çok rahatlar takımın gol yükünü o taşır gerçekten çok iyi bir santrafor her takıma tavsiye ediyorum onu saviola ya benzetüyorum ne olursunuz şu çocuğu bi kere izleyin sizden rica ediyorum

Adsız dedi ki...

bu camia ya bu hoce yakışmıyor daha sert ve disiplinli hoce lazım. yönetim uyuma

Beşyüzevler geriden geldi, iddiasını sürdürdü

İstanbul SAL Klasman A Grubu'nda Beşyüzevlerspor 2-0 geride düştüğü maçta Türk Hava Yolları'nı (THY) 3-2 yenerek son haftaya BAL yol...