Pazar, Eylül 28, 2008

Basına hain saldırı

Dün Silivri Stadı'nda oynanan Silivrispor-Bayrampaşa maçının bitmesinin ardından Trakya Hür Haber Gazetesi'nin Yazı İşleri Müdürü ve spor muhabiri Engin Akın’a fiili ve sözlü saldırıda bulunuldu. Maçın bitmesiyle birlikte her iki takım oyuncuları soyunma odasına giderken koridorda saldırıya uğrayan Engin Akın yaşanan olayı şu şekilde aktardı:
"Sezon başından bu yana kulüp yönetiminin tüm olumsuzluklarını ve iş bilmezliklerini gözler önünü serdim. Sanırım eleştirilerimi hazmedemediler. Silivrispor anlamsız bir şekilde zayıf rakibine yenilince ortam biraz gerginleşti. Silivrispor soyunma odalarının bulunduğu koridora girmek istedim. Bu girişimi Kulübün Muhasip Üyesi Gürbüz C. Davutoğlu engellemeye çalıştı. Bende basın özgürlüğü olduğunu anlatınca da bana ağza alınmayacak küfürler etti. Kendisini nezaket çerçevesinde ikaz etti. Ben yine soğukkanlılığımı kaybetmeden ikazda bulunduysam da bu sefer bana fiili saldırıda bulunmak istedi. Bende kendimi korumak zorunda kaldım. Tam bu olayı bertaraf ettiğimi düşünürken bu seferde takımın yardımcı hocası olan Hikmet U. Bek’in saldırı girişimi ile karşılaştım. Neyse ki bu saldırıyı da o sırada görevli olan emniyet güçleri engelledi. Eleştiriyi hazmedemeyenlerin görevde olmasına anlam veremiyorum. Sanırım bir yerde hain planlarına çomak sokmuş olabilirim."

Yerel Futbol Sitesi olarak biz de Engin Akın'ın şahsında Türk basınına yapılan bu saldırıyı kınıyoruz.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Sen doğruları söylemeye devam et abi.Elbet bir gün Silivrispor hakettiği insanları bulacak.

Adsız dedi ki...

doğru haber yazman bazılarını rahatsız etmiş neyapsın arkadaş bazıları gibi bir yol ve yemek parası için sizin yaşlarınızı doğru mu göstersin geçen sezon milyarlaca para harca sonuç 0.acaba 2sezon alt yapıya ne harcadı.sılivri hak eden insanlar mutlaka vardır sahip çıkın silivri hak eden bilinçli azımli yöneticiler olsun.trakyalı.

BAL 1. Grup 19 Nisan Cuma Programı

BAL 1. Grup'ta 27. hafta karşılaşmaları 18 Nisan Cuma günü oynanacak.