Salı, Ağustos 26, 2008

Seyirci gözüyle İstanbul SAL 2008-2009

Sezon öncesi İstanbul Süper Amatör Küme takımlarını izleme şansı bulan (ve hatta birçok maçın skor ve yorumunda bize yardımcı olan), uzun yıllar bu camianın içince bulunmuş bir amatör futbol tutkunu ziyaretçimiz, sağolsun bizlerle 2008-2009 sezonu öncesi öngörülerini paylaşmış. Bize de yayınlamak düşüyor elbette :)

Öncelikle 2008-2009 Futbol Sezonunun tüm takımlara hayırlı olmasını diliyorum. 6 grubu da teker teker incelediğimizde geçtiğimiz sezonlara göre daha enteresan bir sezon izleyeceğimizi düşünüyorum. Tahminlerimizi yaparken izleyemediğimiz ya da hazırlık maçlarını görme fırsatını bulamadığımız takımları (diğerlerine göre) geçtiğimiz sezonlardaki ortalama performanslarına ya da www.yerelfutbol.com sitesinden veya arkadaşlarımızdan duyduklarımıza göre değerlendireceğiz.

1. Grup: Ayazağa’yı ve Levent’i diğer takımlardan biraz daha farklı görüyorum. Sultanbeyli Belediyespor’un da yerinin kesinlikle üst sıralar olduğunu düşünüyorum. Çok genç ve çok diri bir takım kuran Karadeniz’in de alt yapıda yıllardır çok iyi çalışmanın karşılığını bu sezon alacağını ve pırıl pırıl genç futbolcularıyla farklı bir performans sergileyeceğini düşünüyorum. Arkadaşlık ortamı mükemmel olan ve takım olmayı başarmış Hasköy’ün de kendisine üst sıralarda mutlaka yer bulacağını düşünüyorum. Bu sezon Süper Amatör Lig’e yükselen ve çok iyi hazırlanan Kağıthane temsilcisi Hürriyetgücü de kesinlikle çok rahat bir sezon geçirecektir. Kim düşer diye düşünecek olursak; Tepebağ Kültür ilk tercihim. Yine bu sezon Süper Amatör Lig’e yükselen Reşadiye sonraki tercihim, belki daha sonra Yeşil Esenyurt.

2. Grup: Bu sezon yeniden Süper Amatör Lig’e yükselen Avcılar Belediyespor kesinlikle ilk takım olarak Türkiye Şampiyonası’na gider diyorum. Her zaman iyi takım olan yılların kulübü Vefa da başarılı olacaktır. Beşyüzevler için de iyi duyumlar aldık. Anadoluhisarı ve Bağlarbaşı orta sıralarda yer alırlar diye düşünürken, Ortaköy, İncirli ve genç bir takım kuran Kulaksız Okspor’un işlerinin çok zor olduğunu düşünüyorum.

3. Grup: Bu grup tam anlamıyla ölüm grubu olmuş, 3. Grup’tan 5 takımı alın diğer 6 gruba dağıtın, hepsi de ilk 2 içerisinde kendilerine yer bulacaktır. Ümraniye burada ilk gözümüze çarpan takım oluyor, sonra Zara Ekinli’yi düşünüyorum (bu sene çok farklılar). Beylikdüzü ve Hadımköy’ün de bu grupta olduğunu düşünürsek, ilk 4 takımı yazmış oluyoruz. Ancak ilk 2 kim derseniz ben Ümraniye ve Hadımköy diyorum, sonrasında ise çok diri bir takım olan Yeniköy… Bu sezon Süper Amatör Lig’e yükselen Gürselspor’un ise çok eksikleri var.

4. Grup: Bu grupta ilk sıraya Feriköy’ü yazıyorum, sonrasında ise son İstanbul şampiyonu Büyükçekmece’yi. 6 Amatör Milli futbolcusu bulunan Dikilitaş da başarılı olacaktır. Galata’yı da 4 defa izleme imkanı buldum ve açıkçası geçtiğimiz seneki takımı daha iyiydi gibi geldi bana ancak sorunsuz bir lig geçirirler diye düşünüyorum. Sultançiftliği, Yenibosna ve İFA ise orta sıralarda kendilerine yer bulurlar diye düşünüyorum. Yine bu sezon Süper Amatör Lig’e yükselen Kağıthane Temsilcisi Nurtepe’nin son hazırlık maçlarında yükselen performansına rağmen işinin çok zor olduğunu düşünüyorum.

5. Grup: Geçtiğimiz sezon çok zor günler yaşayan Haliç bu sezon yoğurdu üfleyerek yiyor. Bu sezon 7 maçını izlediğim Haliç’i her geçen gün daha iyi seviyede görüyorum. Benim favorim Haliç. Tuzla ve Silivri de başarılı bir sezon geçirecektir. Çıksalın, Gürpınar, Batı Trakya ve Taksim de sıkıntı yaşamayacak gibi.

6. Grup: Kağıthane Güllüoğlu ve Güzelce ilk 2 sırayı alır. Paşabahçe’yi beğendim. 3. Lig’den bu sezon Amatör’e düşen Küçükçekmece’nin kadrosunu tecrübesiz gördüm. Uzun süredir Çatalca’da kampta olan Albayrak ne çıkar ne de düşer. Bakırköy genç bir takım ile mücadele edecek, Çengelköy’ün de maçını izleme fırsatını buldum ve beğendim. Kasımpaşa Kulaksız Semtinin diğer temsilcisi Erokspor iyi çalışıyor ve kaliteli Teknik Ekibi ve oturmuş kadrosu ile sıkıntı yaşamaz diye düşünüyorum. Yeniden Süper Amatör Lig’e yükselen Samandıra ve Fikirtepe Dumlupınar bana göre kapalı kutu.

26 yorum:

Adsız dedi ki...

1.grupta ayazağayla leventi ayrı tutmak ne demek!diğerleri takım değil mi!2.gruba gelince avcılar ve vefa 3.grupta beylikdüzü futbol şubesine yatırımı kesti voleybol takımının 1.lige çıkmasından dolayı o yüzden ortalarda gezinirler hadımköy ümraniye yeniköy üçlüsü çelişir.4grupta feriköy büyük çekmece 5.grupta silivri tuzla,6.grupta da kağıthane ve paşabahçe

Adsız dedi ki...

6.grupta paşabahçenin kafa da ne işi var gerisine katılırım 6.grupta
kağıthane,bakırköy olur.

Adsız dedi ki...

Paşabahçe'yi 1 defa izledim ve beğendim. Haklısınız Paşabahçe; Güzelce ve Kağıthane ayarında değil ancak fena da değiller. Bakıköy'ü birkaç defa izlemek lazımdı esasında.belki de izlediğim maçda denemeye gelen oyuncular vardı fakat ben yine de Bakırköy'ü çok da beğenmedim.

Adsız dedi ki...

"Ayazağa’yı ve Levent’i diğer takımlardan biraz daha farklı görüyorum" demiştim. Diğerleri de takım doğal olarak. Ancak; ben bu iki takımın kadro yapısı ve hazırlık maçlarında gösterdikleri performans nedeniyle, benim izleyebildiğim diğer takımlardan biraz da üstün gördüğüm için bu yorumu yaptım.

Adsız dedi ki...

3,grup umranıye hadımkoy beraber cıkarlar ..mk pasa.kırazlıtepe.sutluce.gurselspor.sinop dusmemeye oynar...6.grup ta kagıthane gulluoglu favorım..bu sene ferıkoyde ılk 2 ye rahat gırer dıye dusunuyorum.yenı sezon herkese hayırlı olsun

Adsız dedi ki...

Küçükçekmece kesinlikle terfilere kalacak.Bunu inkar edeni sadece maçlara çağırıp,izlemelerini tercih ediyorum.K.çekmecenin gençleri güzel top oynuyor.Press yapan,devamlı koşan,atağa güzel çıkan,güzel kapanan bi kadrosu var.Sadece hazırlık maçlarından bu sonuca varılmaz.

Adsız dedi ki...

bence de haklısınız ayazağa ve levent ile gruplarındaki diğer takımlar arasında 35 gömlek fark var.

Adsız dedi ki...

2. gupta ortaköyü hafıfe almamak lazım tecrubeli we iyi oyunculardan kurulu bi takım ama maclar baslayınca herseyi daha iyi görucezz.demedi demeyin...

Adsız dedi ki...

2.grupta anadolu hisarını hiç izleyen varmı boyle yorumlar yapıyorsunuz. bence bir izleyin ondan sonra konuşalım. anadolu hisarı ortaya oynayacak bir takın diil ve asla olamaz. bu sene ellerinde tuttukları tecrübeli ve kaliteli oyuncuların yanısıra kadrolarını müthiş takviye ettiler

Adsız dedi ki...

3.grupta Alibeyspor var.Sanırım onun hakkında yorum yapmaya bile tenezzül etmemişsiniz.Hakkında fikrinizin olmadığı takımlar hakkında geçen seneki performanslarına göre,duyumlara,haberlere göre yorum yapacağız demişsiniz,ama bunu yapmamışsınız.Yazınızı okudum ve yetersiz buldum...

Bu arada aklıma gelmişken yazmak istedim.Konuyla uzun vadede alakalı sanırım...

Drako malfoy vardı zamanında,onu gördük zamanında elemeler hakkında yorumlarıyla.Şu çıkar,şu rahat kazanır,çu şöyle yapamaz falan diye bayağı bir esmişti..Elemelerden sonra nedense ortalarda göremedik onu.Hesapta istanbuldan 5 takım çıkıyordu 3.lige.Gittikleri gibi geldiler.Ufak bir anektod hatırlatmak istedim.

Yorumumu yayınlamamazlık etmezsiniz diye umuyorum.İyi çalışmalar.

Ali

Adsız dedi ki...

cok boşkonuşmayın bakırkoyspor silme goturur 15 tane proftan adam var.kagıthane guzelce kim yada paşabahce forma 1 puan zaten

Adsız dedi ki...

hiçbir takımı hafife almamak lazım lazım esasında.ben de Ortaköy'ün başarılı olmasını isterim ancak; görünen köy kılavuz istemez. Kaleci Sedat,Mehmet Kartal,Aras,Güvenç Açıkkol gibi üst düzey oyuncuları var bir de Alibeyköy'ün efsane oyuncusu ve Hocası Ali Eren'in (Yanki) oğlu Selçuk Eren...ancak yine de yetersiz gördüm.umarım ben yanılırım.

Adsız dedi ki...

Ali Bey;
Biz buradayız bir yere kaçtığımız yok. Terfilerde tahminlerimiz tutmasa dahi ertesinde bir yazı yazıp hesabımızı verdik. Arşivi dikkatlice taramanızı rica ederim.

Ayrıca arada yine yazacağım merak etmeyin ;)

Adsız dedi ki...

"3.grupta Alibeyspor var.Sanırım onun hakkında yorum yapmaya bile tenezzül etmemişsiniz." demişsiniz. Hiç bir takımı diğerinden farklı tutmamaya gayret gösterdik. ben tamamen tarafsızım, yalnızca İstanbul takımlarının başarılı olmasını istiyorum. Mesele Sütlücespor'u da bu aksam ve Cumartesi bir kez daha izleyip, yorumlayacağım. Bunun gibi çok örnek verebilirim. Alibeyspor için de bir şeyler yazmak isterdim ancak benim bildiğim kadarıyla Genç bir takım ile mücadele edecekler. Tamam Rasim Hocayı tanıyoruz, kendisi çalışkan ve başarılı bir spor adamıdır ama bu grupta bunca takım varken Alibeyspor ne yapar? umarım ben yanılırım. siz de bir Alibeyspor'lu olarak gönderin hazırlık maç programınızı Silivri'ye gelelim takımınızı izleyelim. bir ara Silivri Belediye Başkanı Sayın Hüseyin Turan çok anlatıyordu Alibey'i o zamanlar maçlarını izleme imkanı bulmuştuk, yine izlemek isterim. bizim amacımız "güzel futbol izlemek" Son olarak ; Bu sitenin sahibi herkesin yorumunu aynen aktarıyor, herkes yorumunu bıraksın, ben yanılırsam, çıkar; "ben yanılmışım, falanca takımı kutlarım" derim. Alibeyspor'a da başarılar.

Adsız dedi ki...

"2.grupta anadolu hisarını hiç izleyen varmı boyle yorumlar yapıyorsunuz." demişsiniz. Ben Anadoluhisarını Akademi Stadında Beykoz Kulupler Birliği Turnuvasında 1 defa izledim, 1 defa da arkadaşlarım bilgi verdiler. siz belki 1 defa izlemek ve bilgi almak yetmez diyebilirsiniz. Fakat bu gruptaki ilk aklıma gelen Avcılar Belediyesi takımı gerçekten çok kaliteli. Vefa var, şu anda kampta olmalılar, Beşyüzevler var...Ben de isterim ki; yılların takımı Anadoluhisarı şampiyon olsun, 3. lige hatta eskiden de olduğunu gibi 2. Lige yükselsin. Bekleyip göreceğiz. Umarım Boğazın bu güzel takımı başarılı olurda ben yanılırım.

Adsız dedi ki...

1.grup:ayazaga,sultanbeyli
2.grup:vefa,avcılar
3.grup:ümraniye,hadımköy
4.grup:feriköy,yenibosna
5.grup:silivri,tuzla
6.grup:k.çekmece,bakırköy.

Adsız dedi ki...

Anadolu hisarı 2. grupta fena diil fakat üst sıraları zorlayacak gibi görünmüyor. Vefa, Avcılar, Bağlarbaşı, Ortaköy, beşyüzevler bu grupta zorlu mücadele yapacak takımlar olarak gözüküyorlar.

Adsız dedi ki...

BAKIN TEKRAR SÖYLÜYORUM K.ÇEKMECENİN GENÇLERİ BU SENE İİ İŞLER YAPICAK BEN Bİ ÇEKMECELİ GÖZLEMCİ OLARAK ETRAFTAKİ MENAJER VE GÖZLEMCİLERE SESLENİYORUM BU COCUKLARI DEGENRLENDİRİN BU SENE ÇEKMECEYİ GERÇEKTEN İİ YERLERE TAŞIRLAR..

Adsız dedi ki...

1.grupta Levent
2.grupta Avcılar Belediyespor
3.grupta Hadımköy
4.grupta Feriköy
5.grupta Silivri
6.grupta Küçükçekmece
B u takımlar gruplarını birinci bitirir.İkincilik için ise şimdiden konuşmak çok erken diye düşünüyorum.

Adsız dedi ki...

Selam Amatör futbol sevdalıları,

Benim bu sene futbol seyri açısında favorilerim Avcılarspor ve Leventspor.Her iki takımda göze hoş gelen bir oyun yapısına sahip.Gerçi Avcılarspor tam bir kapalı kutu kimse ne yapacaklarını kestiremez.Leventspor geçen sene çok iyi bir sezon çıkardı.Çok golcü bir kimlikleri var.Her iki kanatları çok etkili,grubunda üst sıralar için en büyük adaylarımdan.

Tüm herkese iyi sezonlar dileğiyle,saygılarımla...

Adsız dedi ki...

awcılar,ortaköy,b.ewler,vefa,baglarbası...2. grupta kafaya oynar.herkesı kolay dedıgı grup en zor grup aslında cünkü takımların gucleri denk...kim napıcak ancak sahada belli olucak gbi.kısaca maclarında gubunda faworısı yokk.;)

Adsız dedi ki...

ben de size katılıyorum.Süper Amatördeki 73 takımın arasından bence de en iyileri Avcılar ve Levent.Bunlara eğer iki takım daha ekleme lüksümüz olursa Hadımköy ve Ayazağa diyelim.Bu 4 takım gerçekten inanılmaz hazırlanıyorlarmış duyduğumuza göre ve çok iyi transferler yapmışlar.Her şey para olmuş bu amatör futbolda İstanbulda

Adsız dedi ki...

Bakırköy ile İncirli Favorim;)

Adsız dedi ki...

Bakırköy'ü anlarım da...İncirli nereye favori olacak. Düşmesin yeter, bu kadro ile işleri çok ama çok zor. Bu arada Sütlüce'yi de Çarşamba akşamı izleme imkanı buldum ve açıkcası 1-2 oyuncu haricinde hiç beğenmedim, 3. Grupta Gürselspor'a kardeş geldi, el ele kol kola 1. Amatör Lige inerler artık.

Adsız dedi ki...

pazariçi köprülü (1.grupta ) iii işler yapabilir izlediğim maçlaraa göree

Adsız dedi ki...

1.grupta pazar içi köprülü iyi işler mi yapabilir?:))))Ayazağa ve Levent varken hatta Sultanbeyli Bld. bile varken yapabileceği en iyi şey son 3 olmamayı başarmak yani küme düşmemek olur.

Reha Rakıcı'dan Anadolu Üsküdar'a veda

Anadolu Üsküdar Spor Kulübü'nün başarılı Teknik Direktörü Reha Rakıcı, kulüple karşılıklı anlaşarak ayrıldı. Rakıcı'nın kulüpteki pe...