Cumartesi, Ağustos 30, 2008

İstanbul'da hazırlık maçları

GÜRSELSPOR: 1 ÇELİKTEPE ÜMİTSPOR: 1 (Yarım kaldı)

Çeliktepe Stadı'nda oynanan hazırlık müsabakasında 1. Amatör Lig temsilcisi Çeliktepe Ümitspor, Süper Amatör Lig'de bu sezon ilk defa mücadele edecek olan Gürselspor'la 1-1 berabere kaldı. Kağıthane İlçesinin iki temsilcisi geçtiğimiz sezon da 1. Amatör Lig'de aynı grupta yer almıştı.

Müsabakanın 70. dakikasında; santra öncesinde mücadeleyi yöneten Gürselspor Yardımcı Antrenörü ile Çeliktepe Ümitspor'un bir futbolcusu tartışınca, müsabaka yarım kaldı.

SULTANBEYLİ BELEDİYESPOR: 2 DOLAYOBASPOR: 2

İstanbul Süper Amatör Küme'de iki iddialı ekibin hazırlık maçında taraflar sahadan eşitlikle ayrıldı.

9 yorum:

Adsız dedi ki...

golude ben attım

Adsız dedi ki...

bence hocaları onlara zarar veriyor.süpere cıkmak başarı ama orda kalmakk daha başarı,hakemle cok oynuyorlar resmen göz göre takımını kolluyo,kolladıda noldu top görmediler kalemize gelemediler gecen sene aynı gruptlarmıs evet ama biz yoktuk,bugunde yendiğimiz gibi gürsel bizim averaj takımımız olur lider birtane oyuncuları yok ve ayaklarıyla oynuycaklarınıa diileriyle top oynuyorlar,cıktıkları gibi düşerler,keşke dün buldugum pozısyonları cömertce harcamasaydım da hepsini atsaydım şimdi pişman oldum...

ama ligde bu sene gol kralı olucam..KRAL' dan sevgiler tayfun

Adsız dedi ki...

mac 1 1 dı yarıda kaldı yalnıs haber vermyelım lutfen

Adsız dedi ki...

mac 1,0 degıldı yanlıs bılgı verılmıs 1,1 oldu santra yapılacakken celıktepelı futbolcular hakeme laf atmaya basladılar .hakemde gurselın yardımcı hocasıymıs o nedenle rakıp takım sahadan cekıldı..mac ayrıca celıktepe tesıslerınde oynandı

Adsız dedi ki...

DÜN OYNANAN SULTANBEYLİĞİ BELEDİYE DOLAYOBA MAÇI.2-2 BİTTİ.BU ARADA EFKAN KARDEŞ BİZ SANA YARDIMCI OLUYORUZ AMA SEN GÖNDERDİKLERİMİZİ YAYINLAMIYOSUN.ANADOLU YAKASINA Bİ ANTİPATİNMİ VAR.

Efkan dedi ki...

Gönderilen her skoru vermeyi çalışıyorum. Bazen şöyle oluyor. Siz yorumlara yazıyorsunuz ya maç skorunu, ben de onaylayıp koyuyorum. Sonra iş arasında unutabiliyorum ve skor yorumlar arasında kalıyor.
Yoksa anadolu yakasına antipatim kesinlikle yok, biliyorsunuz Ümraniye, Yeldeğirmeni, Dudullu, Çekmeköy geçen sezon bu sayfalarda çok yer aldı. Bundan sonra gönderdiğiniz tüm skorları unutmadan yukarıda yayınlayacağım.

Katkılarınız için tekrardan çok teşekkür ederim.

Efkan

Efkan dedi ki...

Bu arada mail attıysanız ve ben yayınlamamışsam kesin bana gelmemiştir. Teknik bir aksaklık olmazsa, efkanbucak@yahoo.com adresine gönderilen her haberi ve skoru mutlaka yayınlıyorum.

katkı yapan herkese çok teşekkürler.

Adsız dedi ki...

tayfun sen bayaga abartmısın be kardesım..top goremedıler felan bılmem ne ..dısardan ızleyen bırı olarak mac ortada gıttı ..ayrıca 30 dan yedıgınız frıkık golunden sonra o kadar konustunuzkı hakemle o yuzden mac ıptal oldu ..degılmı?...hakem le dalastıgınız ıcın .yorum yazarken bıraz tarafsız dusunun burda ınsanlara yanls bılgı aktarmalayım lutfen ..ıkı takımada basarılar dılerım

Adsız dedi ki...

arkadaşlar santrası yapılmayan gol; gol değildir. ayrıca futbol oyun kuralları var, her maçta Hakemlere sallayan sözün ona Hocalar, düdüğü ellerine alınca kendilerini alleme-i cihan sanıyorlar. Sen baraj esnasında barajda oyunculara düdüğü göster,"beni bekleyin" de, kaleci baraj kurmaya çalışırken de gölü at. Yok böyle olmaz. Gürselspor'un sevgili Yardımcı Antrenörü; bu gölü ligde siz yeseydiniz maçın tekrarını isterdiniz. Ayrıca maç Nurtepe'de değil, Çeliktepe'de oynandı bu doğru. Çeliktepe Ümit'e başarılar diliyorum.

BAL 1. Grup 26 Nisan 2024 Cuma Programı

Bölgesel Amatör Lig'de heyecan tüm hızıyla devam ediyor...