Pazar, Ağustos 31, 2008

Ödemiş Belediyespor kontağı çevirdi


HABER-FOTO: BAŞAR UÇAR
İzmir Süper Amatör Küme'nin iddiasını hep koruyan takımlarından Ödemiş Belediyespor Ağustos başından bu yana 2008-2009 sezonu hazırlıklarını Ertuğrul Ormancı Tesisleri'nde sürdürüyor. Fiziksel dayanıklılık ve taktik-teknik idmanlarını sürdüren kırmızı-lacivertli ekipte futbolcuların çalışkan ve hırslı olması teknik patron Levent Bayraktar’ın yüzünü güldürüyor.

Şu ana dek tek hazırlık maçı yapan Efeler, 3. Lig ekiplerinden Yeni Menemen’e 5-2 ile boyun eğdiler. Gölcük Otel Sahası'nda oynanan karşılaşmanın ilk yarsında as kadroyu sahaya süren teknik heyet ikinci yarı yedeklere şans tanıdı. Maçın ilk yarısında mücadele dişe diş geçerken Menemen’in hızlı bir akınla bulduğu gole Ödemiş hemen sonrasında Serdar Barışık ile yanıt verdi ve devreye 1-1 eşitlikle girildi. Sakat ve izinli olan oyuncular sebebiyle fazla alternatifi olmayan Bayraktar’ın talebeleri ikinci yarının ilk 20 dakikasında kalesinde 4 gol görünce fark iyice açıldı. Maçın 82. dakikasında Selçuk’un direkten dönen vuruşunu Sezer Aydoğdu tamamladı ve maçın skorunu ilan etti: 2-5. Çarşamba günü Didim’de Didim Belediyespor ile karşılaşacak olan Ödemiş Belediyespor cumartesi ve pazar günü yapacağı iznin ardından pazartesi toplanacak.

Yerel Futbol Sitesi'ne özel açıklamalarda bulunan teknik direktör Levent Bayraktar, büyük-küçük takımı ayrımı yapmaksızın her maça aynı ciddiyetle çıkacaklarını belirterek şunları söyledi: "Yeni sezonda savaşan, çok koşan, kolay teslim olmayan, oyunun hakimiyetini elinde tutacak bir takım oluşturuyoruz. Yeni sezonda camiamızdan istediğimiz tek şey destek. İnancımız ve kararlılığımızla 3. lig’in kapısından geçeceğiz."

Öte yandan Ödemiş Belediyespor 7 Eylül’de de Gölcük’te Çiğli Belediyespor ile bir hazırlık karşılaşması daha yapacak.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

CANINIZI SIKMAYIN BEN SİZE GÜVENİYORUM BÜTÜN MAÇLARI ALIP 3.LİGE ÇIKACAKSINIZ BU İŞ BUKADAR BÜTÜN HERKESE BAŞARILAR LEVENT HOCAM VE ZAFER ABİ ÇOK ÇALIŞTIRIN BENİM DUALARIM SİZLERLE BEN HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM DAHA DAHA ÇOK GAYRET GÖSTERİN Kİ NÜTÜN MAÇLARI alalım BEN MELDA

BAL 1. Grup 19 Nisan Cuma Sonuçları

BAL 1. Grup'ta 27. hafta karşılaşmaları 18 Nisan Cuma günü oynandı.