Perşembe, Ağustos 21, 2008

Bigaspor yeni sezonu açtı

Çanakkale Süper Amatör Küme ekiplerinden Bigaspor 2008-2009 futbol sezonunu hazırlıkları için Bigaspor tesislerinde bir araya geldi. Yönetim, teknik heyet ve futbolcuların basına tanıtıldığı açılış sonrası yeni sezon hazırlıkları başladı.
Açılıştaki toplantıya Bigaspor kulübü başkanı Fahri Karapınar, As başkan Ahmet Sokullu ve yönetim kurulu üyeleri Ali Sarı, Sezgin Gemici ve Ahmet Değirmenci katıldı. Yeni sezonun değerlendirmesini yapan Başkan Fahri Karapınar "Yeni sezonun camiamıza hayırlı olmasını temenni ediyorum. Yönetim kurulu olarak ortak bir hedef belirledik. Amacımız Bigaspor’u layık olduğu yerlere getirmek. Futbol dışında diğer branşları da faaliyete geçirerek Bigaspor’u sadece futbol takımı olarak değil spor kompleksi olarak iyi yerlere getirmek istiyoruz" dedi.
Bigaspor teknik sorumlusu Mehmet Akgün ise "Oyuncularıma bu sezon daha çok çalışacağımızı ifade ediyorum. Ramazan başlamadan yoğun dönemi atlatırız" diye konuştu.

Yeni sezon için takımla çalışmalara başlayan stoperler Çorluspor’dan Gökhan Sezen ve Gönen Termalspor’dan Çağın Yıldırım'ın henüz imza atmadıkları açıklandı.

Kaynak: www.bigazete.com

Hiç yorum yok:

İstanbul 2. Amatör Lig 25 Nisan 2024 Perşembe Programı

İstanbul 2. Amatör Lig'de heyecan bitmek bilmiyor. Her gün maç her gün heyecan...